Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Träna – Stärka självförtroendet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2006 at 15:31 #1012329Anonym anvandareMember
Går du samhäll blir det väl svårt o få jobb efter gymnasiet direkt, utan vidare utbildning? :S Jag går med samhäll och jag tror vi får ”face it”:
att det är skolstudier åtminstone 3 år till efter gymnasiet som gäller
om vi inte vill stå i korvkiosken resten utav våra liv..
Men gåre bra i skolan då? hare grabben!24 april, 2006 at 17:13 #1012330Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:NOOOOOOOOOOOOO!!!
Jo jag vet, men det ger väldigt breda möjligheter om man går samhäll. Men korvkiosk låter inte så illa! Man har i alla fall tillgång till mat:( Förresten hur går det för dig då?Jo det går väl sådär. Går faktiskt bättre den här terminen än förra. Har nog skärpt mig mkt. Har dock lite problem med matten.. Satans ekvationer och liknande skit! hehe… Måste gå nu folks, the bus is here..
Ha det gött!
Jag tror i och försig inte att nån linje direkt hård… Jag går natur och man skulle lätt bara kunna glida med på en räkmacka (jocke89, hihi) men det kan också vara djävulskt mycket plugg…
Jag tror man själv sätter ribban, inte skolan eller linjen man går..
själv ska jag gå handelshögskolan efter Gymnasiet..
Over and out..
24 april, 2006 at 18:54 #1012331Anonym anvandareMemberJag går data och det är nog det slappaste man kan välja, har haft ca 7 läxor nu i 2:an och i 1:an gick jag ut med 4mvg, 4vg, 3g utan att plugga hemma:D, som jag sa så är det nog det slappaste man kan välja.
Om du skulle hamna vid en korvmojj så lovar jag att jag ska komma och ta en grillad nån gång;).”glida runt på en räkmacka”:Dhaha nog fan det bästa uttryck jag hört, måste lägga den på minnet.
I 1:an hade jag också svårt med matte, blev mycket bråk och diskussioner med läraren. Trodde efter varje prov att jag hade fått G++ men det såg bara ut som plus men egentligen var det pilar neråt:o.
24 april, 2006 at 19:21 #1012332Anonym anvandareMemberTompeii wrote:Jag tror i och försig inte att nån linje direkt hård… Jag går natur och man skulle lätt bara kunna glida med på en räkmacka (jocke89, hihi) men det kan också vara djävulskt mycket plugg…Jag tror man själv sätter ribban, inte skolan eller linjen man går..
själv ska jag gå handelshögskolan efter Gymnasiet..
Over and out..
Japp! Räkmackan, de e ja de. Glider runt rätt mycket. Pluggar nästan ingenting hemma. Kan bli någon gång ibland när man verkligen måste för att detär någon inlämning eller liknande. Kommer väl gå ut A-kurserna med ett G rakt igenom. Men B-kurserna får man nog jobba lite hemma med, tyvärr. Annars så om man vill ha bra betyg kan man ju sitta hemma med böcker 24/7. Men sånt orkar man inte. Lallar man runt som jag går får man ta emot en massa G’n. Men what ever, man lever bara en gång:p. Glömde att säga att jag går Natur/dykning med Tompeii.
25 april, 2006 at 12:19 #1012333Anonym anvandareMemberGrejjen, är ju att man oftast ökar ”platåvis”. Man kommer till olika platåer som ibland ter sig omöjliga att bryta sig ur, men rätt som det är så ökar man rejält under 1-2 månader kanske för att hamna på nästa platå igen… Ingen ökning sker helt linjärt när man tränat ett tag. Så funkar det för mig iallafall, så jag tycker inte ni skall vara oroliga ifall ni tycker ökningarna går lite slowly ibland…
25 april, 2006 at 12:30 #1012334Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha! Räkmacka… Ni är ett gäng goa räkmackor allihopa:emo-thumbBiceps (Arnes favorit, HAHA!)
Skivstångscurls
30kg 10 reps
32.5kg 8 reps
35kg 8 reps
35kg 6 reps
30kg 8 reps
30kg 7 repsHammercurls
15kg 10 repsVäxlande hantelcurls
13kg 8 reps
13kg 8 reps
13kg 8 repsTriceps
Bar-Dips
23 reps25 april, 2006 at 17:18 #1012335Anonym anvandareMemberUtmana din far i armbrytning Skulle vara kul och höra hans kommentar efter det
25 april, 2006 at 17:28 #1012336Anonym anvandareMemberJag tog min mammas kille i armbrytningen första gången han var hemma hos oss i hela sitt liv :emo-thumb
Man måste visa vem som är mannen i huset25 april, 2006 at 17:42 #1012337Anonym anvandareMemberjadå, klart som fan att man ska visa vem som är mannen i huset ! :emo-thumb
25 april, 2006 at 17:43 #1012338Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Jag tog min mammas kille i armbrytningen första gången han var hemma hos oss i hela sitt liv :emo-thumb
Man måste visa vem som är mannen i husetHaha! hurkände han angående och komma hem till er igen efter det?
Ne, skoja bara, det gick nog bra, men fy fan va kul det måste ha varit för dig!25 april, 2006 at 17:45 #1012339Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Ungefär vad som har hänt mer än engelska provet idag, som det gick rätt bra på förresten..Snart ben och axlar, ha det gött!
Mm, nationellt prov va? kul att det gick bra för dig! kändes rätt bra här med, men inte helnöjd:( plus att det var ju sååå dåliga topics manfick välja mellan..Grr..
Hoppas passet går bra!
Tomas25 april, 2006 at 17:53 #1012340Anonym anvandareMemberHaha det var riktigt kul!
Men hans försvar var att han iaf var snabbare än mig, men det tror jag vad jag vill om :p25 april, 2006 at 20:11 #1012341Anonym anvandareMemberTjena, jag tror faktiskt samtliga elever i Sverige hade samma shiet
Srrev du om topic ett eller två? Hoppas det gick bra25 april, 2006 at 20:35 #1012342Anonym anvandareMemberHoppas det gick bra, själv har jag engelska b nationella nästa vecka
Tärt med skolan, tur att träningen peppar en på nåt sätt ändå25 april, 2006 at 20:55 #1012343Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Jo det stämmer nog bra. Valde topic 2, läste inte igenom så noggrant, skulle tagit topic ett, den skulle nog vara lättare;) Gick rätt så bra faktiskt, hur gick det för dig då?MVH
Det gick nog kanon för mig, kan man ju hoppas på iafl Nämen det kändes väl OK. Sj? Vad valde du för filmer?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.