Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Träna – Stärka självförtroendet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 april, 2006 at 21:46 #1012344Anonym anvandareMember
[QUOTE=ReNeGaDe
Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska köra bänkpress eller hantelpress på torsdag vill ju öka i bänkpress, då måste man självklart köra bänkpress. Men hantelpress kan man få mer kontakt och på så sätt bygga bättre bröst?:what:
Får se hur jag gör.. Annars kan någon ge mig råd om detta:)[/QUOTE]Helgardera dig med två hårda set bänkpress och två set hantelpress? Då får du ju lite av båda.:up:
25 april, 2006 at 22:34 #1012345Anonym anvandareMemberDet borde vara svårt att inte få någon kontakt i bänk, har ´du träningsvärk efter bänken så är det ju som det ska !
25 april, 2006 at 23:00 #1012346Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Hoppas det gick bra, själv har jag engelska b nationella nästa veckaDetta har jag me faktiskt. Fast på komvux då…
Hade ju Nationellt Talprov i måndags. Snacka om Equality å grejjer… inte fel…Härligt med träningsverk då ReNeGaDe….. Jag frå sällan det även om jag kör hårt…
26 april, 2006 at 06:56 #1012347Anonym anvandareMemberNationella prov i engelska hade jag också, valde topic 1 men det var rena pesten ändå för engelska är inte alls något jag är bra på:evil:. Hoppas att det gick bättre för er än vad det gick för mig.’
Om du får grym kontakt med bänken så fortsätt med den då och ta hantelpress var tredje gång för att sträcka ut musklerna.
Jo du Zitruz, jag får en grym träningsvärk alltid och specielt dagen efter ett benpass går jag som en halt 90 åring som är i starkt behov av en rullator eller permobil.
bänken väntar//Stolleman
26 april, 2006 at 11:02 #1012348Anonym anvandareMemberJag körde bänkpress med benen i nittio grader, precis som när man gör situpps. Det hjälpte mig lite att ”träffa” muskeln rätt när jag bänkar. Men det är ganska jobbigt så du får nog sänka lite ifall du vill testa det…
26 april, 2006 at 13:28 #1012349Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Herregud, träningsvärk bör ju alla få! Eller har du speciellt svårt att få det på vissa muskler bara?Nej visst känenr man av det lite men inte som förr. Nu när man håller en konstant träning så hinner man typ inte få träningsverk. Eller så har man kanske blivit så van att få det så man inte tänker på det.
Benen och triceps är nog det som jag känner av mest.26 april, 2006 at 17:14 #1012350Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Nej visst känenr man av det lite men inte som förr. Nu när man håller en konstant träning så hinner man typ inte få träningsverk. Eller så har man kanske blivit så van att få det så man inte tänker på det.
Benen och triceps är nog det som jag känner av mest.Kan vara så att man får träningsvärken i sömnen också. Tror jag brukar få så ibland. Känner av lite när man vaknar men inte alls så myckte som vissa gånger.
26 april, 2006 at 18:17 #1012351Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:vanligt vis brukar 2:a och 3:e dagen vara värst för mig !Konstigt att dom är värst. Det är som ”starkaste” träningensvärkarna. Nu blev du kanske lite dumförklarad, men va inte bitter för de. :p
27 april, 2006 at 08:09 #1012352Anonym anvandareMemberMan växer alltid mer el. mindre ojämnt. Om du får 40 på ena armen medan den andra står kvar på 33 så kan du börja oroa dig :p
27 april, 2006 at 12:15 #1012353Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Man växer alltid mer el. mindre ojämnt. Om du får 40 på ena armen medan den andra står kvar på 33 så kan du börja oroa dig :phaha ja då börjar man bli lite ojämn haha, annars har lindmark helt rätt, nästan alla människor har lite olika mått per kroppshalva, helt naturligt.
27 april, 2006 at 19:04 #1012354Anonym anvandareMemberHur gammal var du? Du verkar stark för ditt vikt / ålder förhållande
27 april, 2006 at 19:24 #1012355Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Det gjorde inte saken bättre när två gamla kärringar kom och förstörde allt för mig. Varje gång jag vilade tog dem min bänk och började köra med sin mesvikter;) Fan jag blev riktigt irriterad alltså. En kärring hade totalt 7.5kg på sin skivstång, som hon körde frontböj med;) Hon var ganska vig och gick ner rätt djupt, medans den andra lite längre och tjockare böjde bara lite med knäna. Satans djävulsänglar, varför måste dem plåga mig så här? Dem var bara i vägen och en brast ut i skratt utan anledning. Jag började fundera om hon inte hade nyss blivit utsläppt från något psykhem när hon gjorde det igen 10 minuter senare. Och vart jag än gick kände jag deras gamla sketna kärringparfym 👿 Dem gick sedan och jag kunde avsluta mitt pass i lugn och ro.Kan föreställa mig din sura blick bland kärringparfymen!
27 april, 2006 at 19:50 #1012356Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Det gjorde inte saken bättre när två gamla kärringar kom och förstörde allt för mig. Varje gång jag vilade tog dem min bänk och började köra med sin mesvikter;) Fan jag blev riktigt irriterad alltså. En kärring hade totalt 7.5kg på sin skivstång, som hon körde frontböj med;) Hon var ganska vig och gick ner rätt djupt, medans den andra lite längre och tjockare böjde bara lite med knäna. Satans djävulsänglar, varför måste dem plåga mig så här? Dem var bara i vägen och en brast ut i skratt utan anledning. Jag började fundera om hon inte hade nyss blivit utsläppt från något psykhem när hon gjorde det igen 10 minuter senare. Och vart jag än gick kände jag deras gamla sketna kärringparfym 👿 Dem gick sedan och jag kunde avsluta mitt pass i lugn och ro./ReNeGaDe
Hm..hoppas verkligen inte killarna tänker så om mig på gymet, är enda tjejen/kärringen där och resten är unga killar.
27 april, 2006 at 20:09 #1012357Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:16 är jag:) 17 år den 24 maj. Väger 65kg på hela 170cm hehe. Tack tack:)Tror du kommer komma långt om du fortsätter såhär
27 april, 2006 at 20:25 #1012358Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha, nädå, du är ju fortfarande ung. Jag snackar om tanter som är mer än dubbla din ålder. 60-70+. Dessutom är du säkert en trevlig kvinna som inte stör hårt tränande som jag, genom att ta över redskap och bänkar när någon annan använder dem. Och om du någonsin blivit kränkt av en liknande idiot som tycker som jag, ska jag personligen söka upp personen och visa honom hyfs!För jag är snäll egentligen:|
Ha det fint!
/ReNeGaDe
Har knappast tid att störa någon annan när jag tränar, och jag skulle själv bli asförbannad om någon tog min bänk när jag vilade mellan seten. Nä, då killarna är snälla där med. Fast jag ska hota med dig, om de inte skulle vara det;) Ha det bra du med! Tusan vad stark du är för att vara så ung föresten:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.