Träna – Stärka självförtroendet

Home Forums Seriösa träningsjournaler Träna – Stärka självförtroendet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 327 total)
  • Author

Ser bra ut det här! klart du ska satsa på BB om du känner att du vill det, lyssna på papsen:D

Lycka till/
    T

ReNeGaDe wrote:
    Rygg

Marklyft
    50kg 15 reps
    60kg 12 reps
    70kg 12 reps
    80kg 12 reps
    90kg 12 reps

undrar om man kan göra nåt åt att mina armar inte orkar med?:S

T

Du får la vila lite mer då Renegade så att muskelfästena hinner med i utvecklingen. Hade också problem med det i början. Tänk på att stretcha ut armarna rejält när du pumpat.

En fråga: Hur kör man chins med hantel??

Man har hanteln mellan benen? tror jag i alla fall, inget för mig än i varje fall:P

MVH

Ok, he he… själv binder jag viktplattor runt magen, tycker jag är bekvämare. Men du är grym i chins vet du!

Nu vill jag se ett bra böj pass från dig :)

Du har inte funderat på att testa köra en split istället på 4-5 dagar och köra mer till fail? Du har väl kört på i samma stil ett tag nu.

ReNeGaDe wrote:
    Hur menar du med 1 split? Menar du en muskelgrupp per dag eller hur menar du? Hmm.. Ja failure fungerar för dig va? kanske skulle försöka mig på det då.. Men inte failure på alla set va? eller hur menar du? ;) Förklara:) jo jag har kört samma stil i 6-8 månader nu…

Tror att han menar att du kan dela upp träningen på 4-5dagar. Kört hårt nu pierre. Går bra annars eller? hade bra!

Tjaa grabben ;)
    När får vi se bilder?
    Kööööööööööööööööööööööööööör vidare!

Ser ut att flyta på bra det här RNGD men jag tycker det fattas en sak… vad hette det nu(funderar)…hum, jo bilder hette det, bilder, har du tagit några ännu?

kör på hårt ReNeGaDe//Stolleman

ReNeGaDe wrote:
    Hur menar du med 1 split? Menar du en muskelgrupp per dag eller hur menar du? Hmm.. Ja failure fungerar för dig va? kanske skulle försöka mig på det då.. Men inte failure på alla set va? eller hur menar du? ;) Förklara:) jo jag har kört samma stil i 6-8 månader nu…

Japp, failure på alla set utom uppvärmningen förstås :p
    Du kör helt enkelt varje muskel en gång i veckan och fördelar veckans träning på 4-5 träningsdagar.

Skadar inte att testa, jag tror iaf du kommer få se bättre ökningar

Känns nästan som en evighet, eller? höh, det är ju en evighet;), ser fram emot bilderna tjuren:up:.

Failure i alla sett kan vara jävligt bra , iaf i en vecka :p
    Jag körde max-ot förut och jag har aldrig växt så mkt i hela mitt liv.
    Vikten och styrkan rasade upp. Ända tills jag blev övertränad dvs :D

Vad alla är rädda för att anstränga sig lite på gymet :p
    Resultaten kommer inte gratis. Att köra till failure varje set kanske inte passar alla men har man inte prövat det så ska man inte döma ut det.
    Känner man sig konstant fräsch o fin i kroppen så är det bara ett tecken på att man inte tar i. Sedan får man vara beredd på att känna sig sliten i början varje gång man testar ett nytt upplägg. Kroppen har dock en förmåga att kunna vänja sig till det mesta.

Ni har ju båda tränat så kort tid så ni kan ju öka med vilken metod som helst men det skadar inte att optimera ökningarna så gott det går.

Hellre balansera volymen och repsomfånget istället för att ta det lugnare på gymet är min filosofi iaf.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 327 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.