Träna – Stärka självförtroendet

Home Forums Seriösa träningsjournaler Träna – Stärka självförtroendet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 327 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    Haha okej:D Kanske ska fundera över det en stund då haha:D Det sista jag vill bli nu är övertränad, men jag ska ha det i tanken!

Nej övertränad suger verkligen inte kul alls, ta det lugnt du så växer du säkert ändå ReNeGaDe:bb2:

Om du nu ska ändra program så kör en 4-5 dagars split istället för det program jag kör som är rullande. Rullande program fungerar bra om man lär känna sin kropp men det tar ett ganska bra tag att göra det.
    Minst ett par år iaf innan man börjar få ett ganska bra hum om vad man kan utsätta den för.

Lindmark wrote:
    Hellre balansera volymen och repsomfånget istället för att ta det lugnare på gymet är min filosofi iaf.

qouted for agreement :up: kör hårt renegade för det vet jag att du gör men som sagt skynda långsamt du har tränat så kort tid att du kommer att fortsätta växa/öka bara av farten än hur du tränar ett bra tag till.

ReNeGaDe wrote:
    och nämnde jag att jag är starkare än vissa vuxna på vårt gym? Haha, skam för dessa ju, bli slagen av mig. slut citat

Vill du ha riktigt bra självförtroende så pröva på alla styrkemaskiner på nöjesfält, själv tröttnade jag när jag fick högst på de där jäkla tjurhornen när jag var runt sexton år. Greppstyrkemaskinerna är också rätt roliga. Men de borde höja gränserna på maskinerna.:D

längesen jag kollade till dig men inlines är ju nästan livsfarligt jag har ett par k2 som jag haft på mig 3 ggr jag kan inte stå på plan mark ens:)

mm inlines är en höjdare men helt klart en fara för livet i rejäla utförsbackar i stadstrafik :P skönt att dra en runda på våren/sommaren iaf, k2 är en helt okej modell pucca bara att du snör på dig dom och låter farbror renegade visa hur du åker haha :)

ja dom var sååååå jättedyra men d e en bra idé komt göteborg så kan jag ha mina k2 o stavar lr nåt d går ganksa bra om d e 0grader lutning men stanna går inte hehe

okiidokii jag ska prova om du kommer hit annars inte men jag ska göra ett försök vilket påminner om min moppe tid då jag först tutade o sen krockade m väggen för att sen stanna den jävla skiten:ph34r:

ja jag vet inte min grej håller mig nog på marken o ska öva på att gå o tugga tuggummi samtidigt mitt mål e att klara av yogan oxå utan att bli utskrattad häng me hehe

ReNeGaDe wrote:
    Haha, hänga med dig på yoga? Med massa andra tjejer där jag är ensam kille? Låt mig tänka.. Visst! Vi kommer bli utskrattade båda två Och sen kan du lära mig hur man tugga tuggumi, har aldrig förstått mig på dem där klibbiga gummisakerna

Det är faktiskt inte så farligt, jag har varit på yoga en gång mec flickvännen;) Övningarna var ju rätt lätta, var till och med vigare än nästan alla tjejer:bb2: , det enda jag inte riktigt klarade var att stå på huvudet:D men man har en djävla träningsvärk av den statiska träningen dagen efter.

ReNeGaDe wrote:
    Haha, jo det kan jag tänka mig:p Läste också att du fick en jävla träningsvärk i axlarna dagen efter? Haha, det låter för extremt för mig.. Tror jag håller mig till mina inlines-jackass-hopp i buskar :D

Såna gör ont, har som tur är bara gjort det en gång, in i en tegelmur för att undvika en förbannad bil som kom körande alldeles för fort i en backe:D
    Annars tycker jag helt klart att köra bil är ett helt oöverträffat fortskaffningssätt. Finns inget bättre än att veta att man skall ut på en 4 timmars färd helt ensam och har laddat upp med tio-tolv cd skivor och proteinbars:P

Du börjar ju blir ritkigt stark du ! vad väger du ?

Mantus wrote:
    Det är faktiskt inte så farligt, jag har varit på yoga en gång mec flickvännen;) Övningarna var ju rätt lätta, var till och med vigare än nästan alla tjejer:bb2: , det enda jag inte riktigt klarade var att stå på huvudet:D men man har en djävla träningsvärk av den statiska träningen dagen efter.

däääm du kan både tugga tuggummi o e bättre på yoga….vill inte ens tänka på inlines nu:(
    hehe ha d gött

Dom gånger jag har testat inlines har det sett ut som en förvildad version av saturday night fever och då man hade moppe har man inga goda minnen heller:(.
    Håller med mantus helhjärtat, bil är det skönast sättet att ta sig fram på:P.
    kort och bild måste du lägga ut, både på dig och när du åker:).

god natt//Stolleman

Stolleman wrote:
    kort och bild måste du lägga ut, både på dig och när du åker:).

god natt//Stolleman

Japp, håller med föregående talare, dessutom vill jag se bilder från den eventuella yogalektionen:up:

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 327 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.