Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Träna – Stärka självförtroendet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2006 at 11:53 #1012389Anonym anvandareMember
haha yogan är nog på gymmet ska du se renegade så omklädningsrum för herrarna lär finnas, många gym som börjat med yoga klasser
kul med lite inlines bilder på trickmaster renegade
5 maj, 2006 at 12:22 #1012390Anonym anvandareMemberVill fan se några bilder nu! Inte svårt att göra dom mindre, nu nu nu nu !:ph34r:
5 maj, 2006 at 18:21 #1012391Anonym anvandareMemberDet blir YOGA d lär d bli kom hit bara!!!!. Man byter om där o kameran skall med. Men inga kort på mig i inlines möjligen kan du få plåta mig när jag tuggar tuggummi:p
ReNeGaDe wrote:Haha, jo bilder kommer Ska bara göra dem lite mindre, för varje bild är på 2mb någonting hehe…Haha, yogan måste jag höra med Pucca om först, om hon vågar lägga ut bilder med mig och henne, då jag nästan alltid skämmer ut mig Om det nu blir någon yoga. Är fortfarande lite osäker på om det finns omklädningsrum för herrar där Eller byter man om hemma? Får ta reda på det först
Ska käka lite nu eller nåt, sen ska jag träna!
Ha de gutt alles!
5 maj, 2006 at 22:17 #1012392Anonym anvandareMembergött pass göbben!:emo-thumb träna på yogan nu såvi kan plåta några bra bilder hehe
5 maj, 2006 at 22:19 #1012393Anonym anvandareMemberHar du då äntligen lyckats få upp en bild:) Bra jobbat nu vill vi se byggarposering:D
5 maj, 2006 at 22:38 #1012394Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:ReNeGaDe, king of yoga and inlinesFan det e inte illa att vara kung över det asså. Gött jobbat :emo-thumb
Najs med en riktig avatar…. Få la säga som du sa till mig…. Hade jag varit en ung tös och några år yngre så hade jag hehe
5 maj, 2006 at 22:43 #1012395Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hehe, tack! Jo jag förbereder mig på min yogamatta nu:D har levande ljus och lite vacker musik där man enbart hör havets vågor och fåglar kvittra:DAlla kommer vara förvånade sen när dem ser hur förberedd jag är på yogalektionen8)
MVH ReNeGaDe, king of yoga
jösses så seriöst jag får baske mig skärpa mig! jag ska oxå öva ..
Pucca king of midgets queen of mups5 maj, 2006 at 23:09 #1012396Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha! Zitruz… Då hade jag nobbat dig:D haha nädå..tack för den då…
5 maj, 2006 at 23:19 #1012397Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha, nädå! Med dina monstervikter faller jag pladask;) , som en blind kille gör över en överraskad trottoarkant. Hihi.. Bättre?^^Hehe.. du är skön Zitruz:emo-thumb Keep it that way!
MVH
Hahaha… stackars kille….
The same to you, kiddo…. :up:
5 maj, 2006 at 23:58 #1012398Anonym anvandareMembermake me proud8) jag kommer vara stolt o vi kommer antingen få guldstjärna eller bli portade för eeeevvviiiigt hehe:ph34r:
6 maj, 2006 at 00:15 #1012399Anonym anvandareMemberPratas mycket om yoga nu, finns det yoga för elefanter? annars tro jag inte att jag passar in någonstans:o.
Bara för att vara riktigt elak mot mig själv ska jag ta och testa Basic Power Yoga på gymmet, blir nog inte denna söndag för halsonten sitter i:(.
Ska riktigt ta och skämma ut mig, jag behöver inte göra mig till för det kommer automatiskt att jag gör bort mig, lyckas aldrig bra med någonting.Men berätta nu ReNeGaDe, vad bör jag tänka på? har du några heta tips till en som ska testa yoga för första gången?
Det här är också ett alternativ, [http://www.youtube.com/watch?v=StiHo6yqxxk&search=yoga%20%2B%20fart Johnny Knoxville doing yoga.]
Så glöm inte att äta mycket ärtsoppa innan yogan grappar och tjejer:).kör hårt och blås stora bubblor//Stolleman the yoga master
6 maj, 2006 at 01:33 #1012400Anonym anvandareMembertuggummi muta asså den går hem hos mig …jag tycker du skall göra entre i en brottardräkt på yogan själv ska jag ha dykardräkt o cyklop:ph34r:
7 maj, 2006 at 16:45 #1012401Anonym anvandareMemberlol, hyffsat offtopic journal nu :emo-thumb the way i like it, keep it pucca och renegade, vi förväntar oss bildbevis, det förstår ni va :p
asså har jag inspirerat dig till en riktig avatar akilles haha, kanoners
8 maj, 2006 at 07:55 #1012402Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Dock så hinner jag tyvärr inte med våran yoga pucca:p Vi får ta det någon annan gång, när det är sommar. I promise:|Jaaa gott folk,vad tror vi om det här då? Luktar lite som undanflykter..
8 maj, 2006 at 08:19 #1012403Anonym anvandareMemberjahaaaaa asså du skulle t gbg d sa du inget om,…..ja jag får piska dig på yogan nästa gång då hehe U didn´t tell me du skulle t gbg dääm u …
Jag ska minsann smygträna på både yogan o fotografering medans du smyger omkring i gbg :ph34r: haha -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.