Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Träna – Stärka självförtroendet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 mars, 2006 at 07:37 #1012239Anonym anvandareMember
Men Hallå hur kan du hoppa över volleyball???? det är hur rolig som, helst att spela. Plus det är bra förbränning om alla är duktiga.
Ha en bra dag !30 mars, 2006 at 08:48 #1012240Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Volleyboll är fan tråkigt ju:p Och dessutom är våran klass skitdålig på volleyboll. Det är bara jag som kan briljera på planen:)Idag var det meningen att jag skulle köra bröst och rygg, men jag delar upp det och kör bröst och mage idag och kör rygg imorn istället. Peace out brudders!:wazzup:
Ahhh det är tyvärr inte kul att spela volleyball med folk som inte kan spela. Men är man ett gäng som kan spela då är det skit kul!
Ok lycka till med bröst passet kör tills du inte orkar lyfta mer :rtfm:
30 mars, 2006 at 17:17 #1012241Anonym anvandareMembergrattis till maxningen mannen
men du, skynda långsamt med maxningarna, 95 klarar du lätt till sommaren.
Have fun på gymmet nu, blir ben för mig idag, men d ska bli gött !!!!! :emo-thumb31 mars, 2006 at 08:47 #1012242Anonym anvandareMemberHej bra pass du körde ändå killen. Man kan inte vara nöjd hela tiden
Jag är kass i bänkpress jag är svagare ii ena sidan av bröst musklen så Linda sade att vi ska köra i smithen istället. Men fan snart kommer styrkan där också.
Det konstiga är att jag klarar 14 armhävningar på tå och 5 på knä efter en tung Pec dec set och då är det 3e bröst övning Jag var impad själv.
Vad kör du Idag? Jag kommer nog bara köra cardio, får se.
31 mars, 2006 at 11:54 #1012243Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Okej, men hur kommer det sig att du är svagare på ena sidan av bröstmuskeln då? Okej, men 14 armhävningar är ju bra efter ett tungt pec dec set! Idag ska jag köra Rygg, och kanske magen. Men tunga marklyft och tunga chins kommer det bli:emo-thumbJag vet inte men efter 6-7 reps så blir det bara bläääää ena armen viker sig typ.svårt att förklara:(
31 mars, 2006 at 12:09 #1012244Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hmm okej, konstigt ju;) kanske borde träna den sidan lite extra? själv så har jag ett liknande problem. Min ena lats är större än den andra:( Min högra lats är förmodligen blyg och vågar inte växa. Och nu när den vänstra har blivit så stor får min mindre defekta vinge bara ångest. Åtminstone vad jag tror:( Vet dock inte om dem är lika starka, eller om jag bara inte kan spänna den högra sidan riktigt, men lite störande är detupp med bilder då
31 mars, 2006 at 12:10 #1012245Anonym anvandareMemberrent allmänt är nästan alltid ena kroppshalvan starkare än den andra, försvinner med tiden om man tränar på, behövs inte att man tränar ena sidan mer, kör möe hantel och dylika övningar så får båda sidorna jobba lika möe.
Men huvudsaken är att man tränar på så går det till sig.
31 mars, 2006 at 12:33 #1012246Anonym anvandareMemberhantelrodd är en kanon övning för ryggen så ge den några pass även om det inte känns 100 idag, en av favoriterna för rygg.
31 mars, 2006 at 13:43 #1012247Anonym anvandareMemberhaha grymt jobbat mannen ..
plugga på å ha det gött!31 mars, 2006 at 19:33 #1012248Anonym anvandareMemberRiktigt fina chins du gör. AF-aspirant på G?
31 mars, 2006 at 19:40 #1012249Anonym anvandareMember110kg i marklyft, godkänt :p! Fan va stark du är, lust att byta din styrka mot min? Ganska bra gjort att göra chins med KV + 10kg efter alla dom där ryggövningarna. Bra jobbat, kämpa vidare. Och kom ihåg, kynda långsamt. Ge mig en ärlig chans :emo-thumb
31 mars, 2006 at 22:49 #1012250Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hehe, tackar mannen! Ganska nöjd själv faktiskt. Nu börjar man blygt närma sig 3 siffriga vikter i maxningar. Visst! bryr mig inte om jag är klen, bara jag ser stor ut haha. nädå, du får slita lite du också så du kan komma vidare muskelmässigt och styrkemässigt. Hehe, ja skynda långsamt. Jag försöker göra tvärtom. Jag brukar alltid injicera mosade bananer och lite proteinpulver med spruta direkt in i armen efter ett pass. På så sätt måste man ju växa tänkte jag:D. Denna vecka som kommer nu har jag 2 prov. Så det blir förmodligen vila hela veckan. Första gången faktiskt, om jag genomför det alltså haha. Så du har gott om tid att hinna ikapp. Kör på hårt nu så kan du piska mig i chinsen lätt sen hehe:emo-thumbJadu, pisk ska du ha! Nöjd ska du verkligen vara, 3 siffror säger allt:). 2 prov, i vilka ämnen? Man behöver väl inte stanna henna från gymmet för att man har prov? Jag har prov typ varje vecka men inte stannar jag hemma från gymmet, tvärt om. Jag går dit för att tänka på annat än skolan. Men du.. ta du en vilovecka och testa om du växer. Om du nu gör det så kan du ju ta flera. Föresten är mina injektioner mycket bättre, använder starkare ämnen. :p
31 mars, 2006 at 23:52 #1012251Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hehe, nu när du har sagt de magiska orden får du inte ta tillbaka dem. Piskar du mig inte i ALLA övningar kommer jag att sabotera din tv så du aldrig kan se OC mer:p haha, nädå, det var lite väl hårt. Har prov i matte och historia. Två viktiga prov faktiskt. Jo det var så jag tänkte när det var massa grejer på gång i skolan förra terminen. Därför måste jag plugga på extra på ämnena matte och historia haha. Ta flera viloveckor? nä nä nä, detta är bara en av dina luriga trick att försöka få mig i obalans! Men får väl se om den riktiga jag kommer fram, den lata sidan så att säga hehe. Jasså? vad använder du för sprutor då?Dom sprutorna kan vi prata mer om senare:D. Tror att du kommer att växa ganska bra nu när du har vilovecka.. se bara till att du får i dig mat var tredje timma och gör inga onödiga lyft, det tar på krafterna. Du ska vara helt utvilad när du kommer till gymmet veckan efter. Chockad ska kroppen bli när du lägger dig i bänkpressen, och träningvärken kommer vara värre än nångonsinn
3 april, 2006 at 08:29 #1012252Anonym anvandareMemberOm du skriver vad du äter här så är det svårare att fuska. Din brorsa måsta avvara en stund till att fotografera för bilder i en journal är ett måste.
Kör nu riktigt hårt i armar och mage idag ReNeGaDe//Stolleman
3 april, 2006 at 18:02 #1012253Anonym anvandareMemberTja renegade!
Man måste ha lite ”hull” för att kunna bygga muskler, annars är det lättatt man blir undernärd vilket stoppar all muskelutveckling!
Det du berättade om påminner om en ”teamleader” på mitt jobb. Han är så fet och ful och äcklig så du kan aldrig föreställa dig!!!
En dag gick han fram till mig och sa att jag hade förändrat mig. Ok, sa jag, på vilket sätt då?
– Du ser ut att ha blivit mycket tjockare!
Trodde jag skulle tappa hakan! Där står det feta fula missfostret och hackar ner på min kropp som åtminstone är en miljard gånger mer vältränad än hans…Bara att skaka av sig sån skit! En del människor har inte ens en tillstymmelse till självdistans…trisst men sant.
Skit i det och kör på järnet! :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.