Träningslivet med mig i huvudrollen

Home Forums Seriösa träningsjournaler Träningslivet med mig i huvudrollen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • Author
    emiladrian wrote:
    Önskar jag sett dig med men en vacker tjej med utstålning som dina avatar skulle jag ej glömma ;) men vi båda är ju från Sveriges framsida, nämligen götet så det finns säkert chans till att våra blickar möts.
    Får se med bilder före och efter. Vare sig man tror det eller ej i dagens samhälle så fanns det vanliga kort innnan digitalkameran kom :| , dvs fanns en period med inte så många digitala bilder. men kan skryta att 6-packen har funnits där hela mitt liv 24seven. (att man sedan var en liten räka innan är dock ovesäntligt )
    Men skall se vad jag kan göra för de som tar tiden och skriva i min journal.
    Om annat så hoppas jag allt är och funkar bra?

Japp du har nog rätt! Det är en liten… storstad :up:
    Allt är bara bra yes. Lyckligtvis blev inte 2 jobbresor av så jag fick en toppenhelg. Åkte till Borås till farmors hus på landet. Åt massvis med gott och blev en del barfota fotboll med kusinerna i gräset. Däremot kunde jag inte låta bli att åka in till stan i lördags för att kolla in Queen Étémés konsert på Stadsteatern. That woman lets it aaaall hang out… sångmässigt menat då :nod En succé helt enkelt!

På den gamla goda tiden då jag brottades och gick i flugvikt :D

I början av min karriär

Runt 15 år och vikt på cirkus 50 kg tror jag de var

Nice that you’re back!
    Sköna bilder.. sååå söööt sååå… :D

sh0w wrote:
    Nice that you’re back!
    Sköna bilder.. sååå söööt sååå… :D

visste allt att du gick igång i män i trikåer :P
    Krya nu på dig

emiladrian wrote:
    På den gamla goda tiden då jag brottades och gick i flugvikt :D

I början av min karriär

Runt 15 år och vikt på cirkus 50 kg tror jag de var

Stor förändring på både kroppsbredden och längden kan man säga :up: Tack det var intressant att se! :)

Redovisning av vikten som verkar stå still hur mycket jag än äter eller tränar :(
    Men formen känns väldigt bra. Säger omgivningen iaf men jag blir nog aldrig nöjd.
    Dagens matchvikt: 76,5 kg

Då var det dags att redovisa lite träning igen då de skett lite ändringar. Då jag de senaste halvåret kört på väldigt tungt, strikt och hårt har jag kännt att kroppen behöver lite mer vila. vilket har lett till att jag infört vilovecka mm. men även en vecka i min träningscykel där jag kör lätt med många reps. kör med 50% av vikterna som jag tränar med i vanliga fall med 15 reps. så vikter i detta fall är inget att redovisa för tanken med detta är inte bara att vila kroppen. utan för att lura kroppen ochför att få lite extra pump.
    så här gick det hittills;

Onsdag Rygg/triceps

chins kv 12*3
    stående rodd med stång 15*3
    en arms hantelrodd 15*3
    sittande enarms rodd i maskin 15*3

dips 20*3
    liggande tricepsspress 15*3
    tricepspress i dragmaskin 15*3
    bakåtsträck i drgamaskin 15*3

cardio 45 min

Tisdag Lår/mage

varierande magövningar från kv-37,5 20*16

benböj 15*3
    front squat 15*3
    liggande lårcurl 15*3
    sittande lårcurl för baksida 15*3
    insida press 12*3
    utsida press 12*3

cardio 20 min

Måndag Bröst/biceps

hantelpress 15*3
    flyes 15*3
    sittande dubbelt bröstdrag nedifrån 15*3
    lutande bänk i smith 15*3

bicepscurl 15*3
    sittande insida bicepscurl 15*3
    bicepscurl med stång 15*3
    curl med rep 15*3

cardio 55 min

På gårdagens rygg och triceps pass fick jag även med mig SHOW. Fick visat vad som behövs för att kötta. hoppas hon känner av det idag för hon körde på hårt igår efter att ha kommit tillbaka från sin sjukperiod. trevligt var det och båda svettades lite extra värmen på gymmet. gött pass iaf

emiladrian wrote:
    På gårdagens rygg och triceps pass fick jag även med mig SHOW. Fick visat vad som behövs för att kötta. hoppas hon känner av det idag för hon körde på hårt igår efter att ha kommit tillbaka från sin sjukperiod. trevligt var det och båda svettades lite extra värmen på gymmet. gött pass iaf

SWEEEET[/b] :D

torsdagens pass vader och axlar. känner av lite då och då att vaden inte riktigt är hundra efter snowboardresan v 13. det var ett tag sedan men kan inte köra ända ner utan att det känns som en klump och lite smärta för stunden. detta trots all strectching och massering och försök att köra på lugnt.

sittande vadpress 30*3
    stående vadpress i maskin 15*3
    stående vadpress med kv 70*3
    vadpress i benpressmaskin 30*3

sittande hantellyft åt sidan 15*3
    framåtlutande hantellyft för baksidan 15*3
    militär press med strart från marken 15*3
    stående drag till hakan 15*3

och på Måndag är det dags att visa hur formen är. Då ska Linda göra ett kalipertest och mäta mig med måttband. se om jag utvecklats de senaste. vilket jag vet och hoppas på. så kanske inte för mycket nubbe idag. men vad ska man göra då man inte kan hoppa till små groder nu då det regnar :D
    bara jag får mina jordgubbar idag så blir jag nöjd.

Idag dags för kalipertest och mätning med måttband.
    Det hade skett förändringar sedan 070117. Positiva sådana och det känns väldigt bra med tanke på den tunga träningen och prioreteringsträningen som ligger bakom. jämför med parantesen som är sedan sist.

Vikt: 78,3 kg (76,4)
    Fett: 9,1 % (9,2)
    Fettfrivikt: 7,1 kg (7)
    Muskelvikt: 45,5 kg (43,5)

Mätpunkt med kaliper med 4-punktsmetode:

Biceps: 2,8 (3)
    Triceps: 3,8 (3,8)
    Rygg: 12,8 (11,9)
    Mage: 3 (3,4)
    Framsida lår: 4,4
    Baksida lår: 3,6

Mått med måttband i avslappnat läge:

Överarm: 38,5 cm
    Lår: 61,5 cm
    Midja: 84 cm
    Axlar: 121,5 cm
    Bröst: 107 cm
    Vad: 37 cm

Hej igen!

Kul att du fått så bra förändringar :D Vilken tävling blir det härnäst då? klass?

/Daniel

Dan_The_Man wrote:
    Hej igen!

Kul att du fått så bra förändringar :D Vilken tävling blir det härnäst då? klass?

/Daniel

tanken är att jag ska upp på DC och LP. och de ser jag framemot.
    Blir CBB -176 på lucia och ev byggning på DC.

Tur att du e såppas kort, då slipper jag möta dig :p puh
    Riktigt bra massa!

Men nu får du ta mig fasiken uppdatera din journal lite :D

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.