Träningslivet med mig i huvudrollen

Home Forums Seriösa träningsjournaler Träningslivet med mig i huvudrollen

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 121 through 122 (of 122 total)
  • Author

Vikt: 68,4 kg

trodde vid detta laget att man kunde dubblera CBB och BB. (som jag även fått svar på via mail om att det var ok)
    detta medförde att jag gick på förra årets längd som var 166,5 cm vilket skulle innebära max 68,5 kg.
    så det blev inte mycket fylla på med kolhydrater denna dag. endast några riskakor och en protreindrink och knappt med vatten.

Senare vi invägning fick jag reda på att man ej fick dubblera :frust:
    så då missa man viktiga timmar med fyllning samt att man gått ner på mycket mindre kcalintag i onödan. men, men.
    valde att ställa upp i BB som var roligare och mer rättvist. men tog lite emot då jag fick välja bort min publik med vänner och famlj som skulle komma på söndagen för att kolla på CBB. men kändes ändå som ett rätt val.

vägde in på 67,6 kg med en längd på 168 cm.
    tydligen vuxit sen senast

efter det var de fyllning så gott de gick samt lägga på färg från luke ray som var grymt och lätt och smidigt att lägga på. så det rekomenderas och var värt pengarna.

tävlingen då: den var väldigt kul och var nöjd med mina förbättringar men ändå inte riktigt nöjd med formen (vilket man aldrig är eller blir).
    fick ändå mersmak för klassen BB – 70. men som förra året så säger jag aldrig mer men man vet aldrig.
    lärde mig en del och gjorde sågott de gick. fick placeringen 5/6 och med det är det blandade känslor. men hade kul och pratade med många trevliga konkurenter och atleter så resan var klart värt besväret. sen om 9 veckor var tillräckligt eller ej låter jag vara osagt. formen var bättre än förra gången iaf så det går åt rätt håll.

dagens vikt: 74,7 kg (+7 kg sen invägningen 11 dagar sedan.)

hade mitt första pass igår efter lite vila. kändes väldigt bra att köra ett lätt pump pass och har haft träningsabstinens länge.
    formen jo den så väldigt lovande ut trots allt godis som jag tryckt i mig pga godissug bortom denna värld (jag som aldrig är sugen eller sällan äter i vanliga fall) var grymt vaskulär och körde ett bröst och biceps pass och körde ofta och många gånger till failure för att pressa och ta mig helt. gött som F. även att vara tillbaka i miljön man gillar.

stånde armcurl med hantlar
    starke adolf
    sittande armcurl i maskin
    stående armcurl med stång i korsmaskin

bänkpress
    hantel press med plan bänk
    peck deck med halvt böjda armar
    sittande bröst press

Viewing 2 posts - 121 through 122 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.