Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Tyngdlyftar Figge e tillbaka :P
nepp ska jag inte
har varit förkyld o e fortfarande rätt så snuvig /snorig o något hes…hostar lite ibland…… vill ju helst börja träna nu o hela tiden men vet inte om man vågar träna så hårt ännu har ju börjat köra tyngdlyftningspassen nu…. tar det rätt så lugnt men vill ju som sagt börja köra hårdare nu …
blir så trött på att skriva när man inte får kommentarer…
var o sprang i typ måndes….. en liten runda sen idag torsdag så sprang jag i skolan på idrotten 3km spåret på tid… 13min 7sek rätt nöjd med insatsen trots svag förkylning o inte så mkt löparträning
fortfarande inga kommentarer…… nu till helgen så är det tävling på lördagen den 29e…ska trappas ner på hård träningen nu eftersom som på onsdag blir sista lyftarpasset sen blir det motion för resten av veckan kommer springa intervaller nu i början av veckan o träna intensivt men ändå inget överdrivet….torsdag blir sista styrkepasset…. har inte planerat in vad som skall tränas muskler eller så ännu… får se det imon…
hejsan tommy här. Var ska tävlingen vara och vilka ska vara med. Är det bara du som träna nu eller håller de andra på också?
hälsa den gamle från mig
ps du börja ju se riktigt grov ut nu du måste lätt vara mest vältränad på din skola va ds
igår var det tävling……. gjorde 93-115 kg i ryck/stöt [http://www.youtube.com/watch?v=oEJLtSExY28] kommentera i journalen…
just nu bäst i sverige i min ålderklass ungdom o som junior i viktklass 77 kg
kör nu uppladdning inför nordiska mästerskapen……. blev ju uttagen 77 kg klassen ….nice det
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY