Tyngdlyftaren Goes serriös

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftaren Goes serriös

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 61 through 67 (of 67 total)
  • Author

har inte börjat med programm ännu kör tester o lite mer tester fortfarande.. och kör så mkt jag orkar med.. :)

idag körde jag frivändningar o sen knäböj

frivändningar upp till 93 kg o knäböjj på 100 kg 6×4 ”fram”

sen blev det lite vader med stång på nacken 50-60 kg 20×2

sen lite snedbänk 50 kgx20x1 70 kg x8x3

sen vart det mage o lite nedre rygg sen lite cable cross ”mest för att testa” körde på 7.5 kg på varje arm o körde ca 12 13 st reps 2 set

kändes rätt bra… åt 2 burkar tonfisk o en protteindrink efteråt… gott o nyttigt :)

PERS!!!!![/b]

tog 90 kg i ryck igår på träning :D
    sen var det benträning o lite baksidan axlar o militärpressar och sen magen sen var det bra…

jag har haft ett litet uppehål från body men tränat strikt 3 gånger i veckan tyngdlyftning ….. jag tränade på midsommaraftom till och med… o dan efter midsommar med.. då körde jag styrketräning rygg/trapps/mage/nedre rygg……
    idag så blire bröst o underarmar + hamstrings… det är så kvavt nere i gymmet så man måste köra på rätt så hårt o snabbt…

ska iväg på läger nästa månad….. 5-8 juli ”bosön” ”landslags träningsläger”
    sen ska jag sommarjobba i 11 dar sen ska jag på ett läger den 23-27 juli ”bosön” ”vanligt träningsläger /lyftarskola” så nästa månad kommer bli pumping iron typ :) får se kommer dokumentera allt vi gör o skriva ner alles :) ;) glad sommar o glöm för satan inte solkrämen :) :P

hej nu imon så far det iväg ska till nyköping först o sova hos en jag känner sen på torsda så blir det läger start på bosön… tills på söndagen… :) landslagsläger …kommer nog bli tufft.. :) o roligt…

idag körde jag bröst mage körde

bröst sned bänk
    50 x14x1
    70x11x1
    85x3x1
    50x8x1

sen körde jag vanlig bänk var rätt äckligt att köra det dirrekt efter med så

50x12x1
    60x10x1
    65x5x1 ….sista reppet så orkade jag inte pressa upp stången så la den på bröstet o väntade lite .. fick hjälp sen …
    50x6x1

sen blev det strickta sittups o benlyft 50 sittups x 1
    strickta benlyft 30 x1

obs det var fett tungt i benen efter landslagslägret man var helt slut iom att man enbart kör 3 pass i veckan o får köra 2 pass om dagen… det e lite skillnad..¨o fick extrem träningsverk i trapps o i framsidan axlar……

Viewing 7 posts - 61 through 67 (of 67 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.