Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,531 through 1,545 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #218077
    Tommy Ivarsson wrote:
    Dock smet jag in på gymmet under en fikarast och körde 3 set hantelcurl :D

    Du ska absolut inte skämmas! Jag har sett många få bra resultat av lågvolymsträning. ;)
    Bra bänkserie, din presstyrka skulle minst sagt vara till användning för en annan. Är det fortsatta studier för din del f.o.m. v. 35 också? I så fall är det ju enklare att planera såväl mat som träning mer som man vill har jag märkt.

    #218078
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Du ska absolut inte skämmas! Jag har sett många få bra resultat av lågvolymsträning. ;)
    Bra bänkserie, din presstyrka skulle minst sagt vara till användning för en annan. Är det fortsatta studier för din del f.o.m. v. 35 också? I så fall är det ju enklare att planera såväl mat som träning mer som man vill har jag märkt.

    Nej då inte skäms jag! Krävs en hel del innan jag börjar skämmas :D

    Ja fortsätter du pressa på så lattjar du snart med samma vikter, ge det några år och några miljoner kalorier så pressar du lika mycket kan jag lova.

    Japp studierna drar igång runt V35 sen blir det praktik för min del på militärförläggningen i Halmstad V39-42 där jag ska se till att vårt svenska försvar tränar ordentligt och håller sig skadefria :emo-thumb

    Planering av mat och allt kommer bli lättare, framförallt eftersom jag själv köper maten då.

    #218079

    Ser bra ut tommy!!
    Som det redan har sagts, men ge mig din bänkpress styrka :D

    #218080

    Var längesen jag var inne här. Ser bra ut Tommy. Syns att du lagt på dig endel massa på ryggen.

    Hoppas att vi får se dig på scen i december :) Fortsätt kör hårt och lycka till med allt!

    #218081
    Jimmy124 wrote:
    Ser bra ut tommy!!
    Som det redan har sagts, men ge mig din bänkpress styrka :D

    Kom och hämta bara ;)

    Niclas Holgersson wrote:
    Var längesen jag var inne här. Ser bra ut Tommy. Syns att du lagt på dig endel massa på ryggen.

    Hoppas att vi får se dig på scen i december :) Fortsätt kör hårt och lycka till med allt!

    Kul att se dig här igen iaf :up:

    Ja en del massa har byggts på, känns skönt faktiskt. Tack för lyckönskningen!

    #218082

    Firar lite födelsedag idag, jag fyller iofs inte förrän på måndag men eftersom jag drar ner till Halmstad imorgon måste jag ju hinna få i mig lite tårta innan dess :D

    Körde ett snabbpass innan kalaset idag. Lite rygg bara, mest för att ha kört igenom skiten.

    RYGG

    Chins – KV – Tungt idag men körde ju chins för 5 dagar sedan bara
    6*10
    9, 8, 8, 9

    Marklyft
    10*70kg
    6*100kg
    6*140kg
    4*180kg
    6*200kg
    3*210kg – Hade kunnat fortsätta men greppet svek, inget magnesium här och lite mer sliten stång än vad jag är van vid :(

    Det var allt jag hann med, snabbt gick det iaf. Har precis fått i mig 3 stora bitar smörgåstårta och inväntar chokladtårtan nu. Kanske borde fota tårtan med :)

    #218083

    Ett övningsval helt i min smak för ditt ryggpass. Även tårtvalet är eminent må jag säga då det förmodligen inte finns något som slår vare sig smörgås- eller chokladtårta. :P

    Formen ser bra ut tycker jag, det syns att du utvecklats bra gentemot bilderna tidigare i journalen. Det kommer bli roligt att följa mot framtida tävlingar. :up:

    #218084
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Ett övningsval helt i min smak för ditt ryggpass. Även tårtvalet är eminent må jag säga då det förmodligen inte finns något som slår vare sig smörgås- eller chokladtårta. :P

    Formen ser bra ut tycker jag, det syns att du utvecklats bra gentemot bilderna tidigare i journalen. Det kommer bli roligt att följa mot framtida tävlingar. :up:

    Ja smörgåstårtan och chokladtårtan beställdes båda utav mig. Gott som fan var det. Sitter nu och super i mig några kalla öl och ska iväg på fest snart va tanken. :emo-thumb

    Tack för kommentarerna. Formen går åt rätt håll vilket är riktigt kul, när fler och fler okända människor kallar mig för saker som ”den där stora” ”den grova” osv så vet man att man gör något rätt. Även om jag givetvis jobbar på att bli ännu större :)

    Dock tänker jag ju inte väga några hundra kilo tävlingsvikt direkt, det är lite väl stort för att jag själv ska trivas med den formen. Men lite större tänkte jag allt bli.

    Den här var en liten bit på vägen

    [http://imageshack.us/photo/my-images/856/dsc01151i.jpg/ [img=http://img856.imageshack.us/img856/1900/dsc01151i.jpg]]

    #218085

    Jag tänker och tänker hur fasen ska jag en vacker dig kunna ge dig en kamp i marklyften?! Studerar eliten i SL numera på youtube och slukar all literatur inom ämnet marklyft. Är det alla tårtor som är hemligheten månntro? Ja, ja en vacker dag kanske….Men jag tröstar mig med att jag har större armar i alla fall!

    #218086

    Det låter som en riktigt bra plan tycker jag.
    För övrigt är det klockrent att du sitter och småsuper samtidigt som du diskuterar bodybuilding och infogar bilder på tårtor på Internet. :D

    Ha en trevlig kväll!

    #218087

    Snygg kroppsform :) Grattis i efterskott? :D
    Å goa matbilder!

    #218088
    biffen669 wrote:
    Jag tänker och tänker hur fasen ska jag en vacker dig kunna ge dig en kamp i marklyften?! Studerar eliten i SL numera på youtube och slukar all literatur inom ämnet marklyft. Är det alla tårtor som är hemligheten månntro? Ja, ja en vacker dag kanske….Men jag tröstar mig med att jag har större armar i alla fall!

    Äääh, det är bara till att gå ner, knipa med röven och börja dra :D
    Trösta dig med att hela du är större, men jag jagar ;)

    Rasmus Kjellberg wrote:
    Det låter som en riktigt bra plan tycker jag.
    För övrigt är det klockrent att du sitter och småsuper samtidigt som du diskuterar bodybuilding och infogar bilder på tårtor på Internet. :D

    Ha en trevlig kväll!

    Det var en bra plan. Va riktigt trevligt igår. Slank ner lite tacos, tårta, chips och sånt under kvällen med. Jag kombinerar alla de saker jag älskar. Träning, fest, god mat och människor omkring mig :up:

    LyftarBruden wrote:
    Snygg kroppsform. Grattis i efterskott? :D
    Å goa matbilder!

    Tack och tack igen! Dock fyller jag inte år förrän imorgon, firade lite igår bara för jag skulle hinna bli firad innan jag smiter ner till Halmstad igen (vilekt sker om 4-5h)

    #218089
    Tommy Ivarsson wrote:
    Jag kombinerar alla de saker jag älskar. Träning, fest, god mat och människor omkring mig

    Ett av de bättre inläggen jag någonsin läst här på brädan, helt klart.

    #218090

    Jahopp, å nu vill man fan ha både smörgåstårta och tårta. Tack ska du ha, för fan! :D

    Fin form unge herr bjässe.

    #218091

    Ser att du fyller år idag. *Harklar mig och slår mig för bröstet*

    ”…så med en enkel tulipan
    uppå bemärkelsedan
    jag har den äran
    jag har den äran
    att gratulera

Viewing 15 posts - 1,531 through 1,545 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.