Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #218122

    Inte nog med att du tränar dagen efter (som jag f ö tycker kan vara skönt), du har bra krut i ze guns också ser jag! :up:

    #218123
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Inte nog med att du tränar dagen efter (som jag f ö tycker kan vara skönt), du har bra krut i ze guns också ser jag! :up:

    Dagen efter-pass är sköna om man inte är för jävla bakfull. Kommer nog köra ett pass imorgon också tror jag. Kom precis hem från kvällens festande så nu blir det en hink vatten och sedan sängen. Uppdaterar vidare lite senare idag :)

    Ze guns kan lyfta en del men de saknar lite volym men jag jobbar på den biten :emo-thumb

    #218124

    Bakisträning idag igen. Dock gick det SKITDÅLIGT. Jag var taggad men när jag börjat träna sket sig allt. Blev lite yr, svårt att fokusera blicken, allt var dimmigt och all ork var som bortblåst. :(

    Har skjutit på vilodagen nu i 3 dagar. Imorgon kommer jag fan ta den, det är ett som är säkert.

    Körde ben iaf, fortfarande träningsvärk i hamstrings samt stel som en pinne. Tog 20min att få upp lite halvt om halvt godkänt rörlighet. Körde goblin squats och lite rullningar med foam roller.

    BEN

    Knäböj
    10*20kg
    10*40kg
    6*60kg
    6*90kg
    4*110kg
    5*135kg
    5*135kg
    Sket i det sen, snurrade lite väl mycket i skallen

    Frontböj – Lätta
    6*100kg
    6*100kg
    Funkade inte heller

    Ryck
    6*40kg
    4*50kg
    2*60kg
    2*65kg
    2*70kg

    VADER

    Vadpress i benpress
    10*100kg
    15*120kg
    15*140kg
    15*160kg

    Fick räcka, nu blir det lite asiatisk och en filmkväll. Ska se Dinner for schmucks igen. Den är så jävla rolig :D

    #218125

    Med de bakissymptom du upplevde och träningsvärk i baklåren skulle jag inte vilja ge passet betyget skitdåligt, I can tell you that for sure!
    Hursomhelst, ha en trevlig (och vad jag förstår välbehövlig) vilodag imorgon. :)

    #218126
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Med de bakissymptom du upplevde och träningsvärk i baklåren skulle jag inte vilja ge passet betyget skitdåligt, I can tell you that for sure!
    Hursomhelst, ha en trevlig (och vad jag förstår välbehövlig) vilodag imorgon. :)

    Mjo, nu har jag ägnat kvällen åt att käka thaikäk (Tog det jag tror var mest thailändsk, de hade en kategori som hette ”Extra Thailändskt”. Tyckte iofs det var ett roligt namn för antingen är det väl thailändskt eller inte? Dock var det väl försvenskat som alltid. Massa paprika, babymajs, citrongräs och ingefära ihop med kycklingen var det iaf! Smakade ganska tråkigt måste jag erkänna :

    Nåja, två filmer avverkades. Hangover och Dinner for Schmucks som båda är lättsamma filmer vilket var perfekt :)

    Vilodag imorgon som sagt, ska jobba men ingen skola än, den drar igång först på torsdag så fram tills dess blir det en lugn vecka. Måste beställa kurslitteratur för typ 1400kr för en kurs på 7,5HP vilket suger! 👿

    #218127

    Tycker oxå att det var ett riktigt bra pass!:up:

    Om jag ändå kunde göra så utan bakis…

    #218128
    Johnny Furu wrote:
    Tycker oxå att det var ett riktigt bra pass!:up:

    Om jag ändå kunde göra så utan bakis…

    Det va skönt att få tränat men det va långt ifrån så bra som det borde ha varit :) Men tar igen det nästa benpass istället.

    Ska se hur vädret blir, lutar åt mycket regn men är det hyfsat torrt ute ska jag ut i gräset och stå lite på händer tänkte jag. Kanske blir en film i såna fall.

    #218129

    Riktigt bra pass idag. Tänk vad en ordentlig vilodag med gott om mat kan göra för energin i kroppen. Vikterna va busenkla idag till skillnad mot tidigare.

    BRÖST

    Bänkpress
    20*20kg
    10*60kg
    6*80kg
    2*100kg
    10*110kg – Äntligen (FILM)
    13*100kg – FU
    10*100kg – FU

    Sneda hantelflyes
    10*21kg
    8*21kg

    AXLAR

    Handstand pushups – KV
    4 – Ojojoj, lite tungt idag

    Sidolyft
    10*11kg – Långsamma strikta med kort stopp i toppläget
    10*13,5kg
    12*11kg

    Körde lite enbens tåhävningar på slutet
    10*KV
    10*KV+10kg
    10*KV+15kg
    8*KV+20kg – DROP – 8*KV

    Skönt pass, stod lite på händer också, dels med fötterna mot en vägg för att lära mig hålla stabiliteten i bålen men jag gick även runt lite på händer inne på gymmet :D

    [youtube=0llkNUTckjc]

    #218130

    Härligt Tommy! Det såg väldigt lätt ut också. Nu har jag lite att jobba för….

    #218131

    Härligt att 10×110 äntligen satt i bänken för dig. En annan får slita för en 5a :)

    #218132
    biffen669 wrote:
    Härligt Tommy! Det såg väldigt lätt ut också. Nu har jag lite att jobba för….

    Ja det kändes väldigt bra idag! Kör på bara, jag tror du har det i kroppen :)

    Johan85 wrote:
    Härligt att 10×110 äntligen satt i bänken för dig. En annan får slita för en 5a :)

    Tack, det gick väldigt enkelt vilket kändes sjukt bra! Får höja vikten ett snäpp till nästa pass :emo-thumb

    #218133

    Bra fart och kraft i pressrörelsen, särskilt där runt 5 reps! Såg ut som om du skulle kunna
    hålla på hela dagen.

    Och så avslutar du med lite FU. Fint!

    #218134

    Riktigt, riktigt stiligt Tommy! Jag sa ju att du skulle äga den där 110 kg-stången inom en snar framtid. ;)

    #218135

    Grattis till 10×110 kg i bänken, måste kännas riktigt bra:D

    #218136

    Grymt snärtigt bänkat!:up:

Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.