Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,621 through 1,635 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #218167
    tommy ivarsson wrote:
    nu ska jag försöka få i mig en familjepizza själv! Låt oss se hur det kommer gå :D

    Nå, hur gick det?

    #218168
    Tommy Ivarsson wrote:
    Whey FX
    Omega FX
    Magnesiumblock
    Jacked XX
    Gakkic
    Xtend Orange
    BS Kasein Päronsplitt

    Inga konstigheter, lite basvaror precis som mjölk och ägg.

    Hehehe Mjölk &ägg var det ja..:nono:sjyssta pass du drar av diggade speciellt bröstpass med frivändningar på 4h!sådana pass man brukar komma ihåg med ett leende på läpparna i många år:D

    #218169
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Nå, hur gick det?

    Fick i mig hela förutom en liten slice! Har varit dålig på att äta stora portioner på sistonde så det tog emot lite mer än vad det borde :)
    Men gott var det iaf.

    Galten wrote:
    Hehehe Mjölk &ägg var det ja..:nono:sjyssta pass du drar av diggade speciellt bröstpass med frivändningar på 4h!sådana pass man brukar komma ihåg med ett leende på läpparna i många år:D

    Jäjä, PWO:n var väl ingen basvara! Men precis som när man går till affären och ”bara” ska köpa basvaror så slinker det alltid ner någon godispåse eller liknande. Inget man kan göra något åt :D

    #218170

    Körde en kalipermätning imorse! Morgonvikt 87,5kg och BF% enligt Parillo 9P visade 16%, Durnin/Womersley brukar visa runt samma och Jackson/Pollock 7P är glädjevisaren och visar alltid runt 3% mindre :)

    Stack till gymmet och körde ett litet benpass sen, inga knäböj pga att jag fortfarande är lite öm kring höften sedan min hoppa över häckkrasch för några dagar sedan.

    BEN

    Frontböj
    6*60kg
    6*105kg
    6*105kg
    6*105kg
    Körde några reps med stopp i bottenläget. Alla var explosiva upp

    Sittande lårcurl
    12*100lbs
    10*140lbs
    10*140lbs
    8-9*160lbs

    Utfallssteg med 52kg kompis hängande över axlarna
    1 promenad genom gymmet

    VADER

    Vadpress i benpressen
    20*50kg
    15*100kg
    15*150kg
    12*150kg
    11*150kg
    12*150kg
    Fy faan va det brände

    Körde lite rodd i kabelmaskin på slutet med men bara 2 set och inget jag noterar direkt. Sitter och käkar frukost nu, pasta och kyckling, grönsaker, creme fraiche (Paprika/chili), solrosfrön och purjolök samt ett glas mjölk :emo-thumb

    #218171

    Riktigt bra frontböj!
    Hatten av för att nästan ha klämt en familjepizza själv. En annan håller på att spricka av en enmanspizza. 😮

    #218172
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Riktigt bra frontböj!
    Hatten av för att nästan ha klämt en familjepizza själv. En annan håller på att spricka av en enmanspizza. 😮

    Tack, långt ifrån några maxreps i böjen men skönt att få pumpat lite blod till de små stackarna iaf :D

    En vanlig pizza är ju rena barnleken. Brukar bli en sån + något extra när jag väl äter. Något extra såsom en påse godis :up:

    #218173

    Tommy min favoritalkis!

    Gissa vem som hedrar Halmstad med ett 5-6 veckors långt besök i höst? :)

    Japp! All in, vi måste dra något pass och sen ska vi dricka sprit om du inte tävlingsdietar!

    #218174
    Gustaf Lindberg wrote:
    Tommy min favoritalkis!

    Gissa vem som hedrar Halmstad med ett 5-6 veckors långt besök i höst? :)

    Japp! All in, vi måste dra något pass och sen ska vi dricka sprit om du inte tävlingsdietar!

    Åååh jag är än en gång hedrad av dina värmande ord (ok, bögvarning på den meningen) :D

    Fan va kul, säg till när du är här så kör vi. Under 5-6 veckor bör vi hinna något pass ihop och förmodligen en hel del festande! PS: Jag dricker sprit även under diet så oroa dig inte för det ;)

    #218175

    Morgonträning som gick riktigt bra idag :)

    RYGG

    Chins – KV (89kg med kläder) + 2,5kg i bältet
    10*10
    Körde med semisupinerat grepp vilket gör det lite lättare

    Marklyft – INga maxreps idag, körde lite för sakens skull
    10*60kg
    6*100kg
    6*140kg
    3*170kg
    3*180kg
    5*190kg
    3*200kg

    Skulle ha kört lite till men hann inte då jag måste vara i skolan om en kvart igen.

    Sedan tränade jag en del handstående också, försöker som sagt lära mig stå helt still. Sjukt jobbigt är det :whistle:

    #218176

    Alltid lika imponerad av dina marklyft!:up:

    #218177
    Johnny Furu wrote:
    Alltid lika imponerad av dina marklyft!:up:

    Tack, dock var chinsen en betydligt större prestation idag kände jag :) Blev bra volym för latsen där. 100 reps*90kg = 9 ton :D

    #218178

    Galna chins tommy san!! :D

    Där har du ett stoooort försprång :(

    #218179

    Jag älskar att så många lägger till ”san” efter ditt namn, Tommy. Gör det ju själv ibland,
    och jag vet inte varför. Passar så fint bara. :-D

    #218180
    Jimmy124 wrote:
    Galna chins tommy san!! :D

    Där har du ett stoooort försprång :(

    Tack du! Gick riktigt bra idag så jag är nöjd. Gillar försprång till folk men älskar ännu mer att jaga :emo-thumb

    #218181
    Gettodachoppa wrote:
    Jag älskar att så många lägger till ”san” efter ditt namn, Tommy. Gör det ju själv ibland,
    och jag vet inte varför. Passar så fint bara. :-D

    Ja, det flyter ihop bra!

    Blir även kallad Tommyliscious här ibland. Kan ju inte annat än tänka på Deliscious då :D

Viewing 15 posts - 1,621 through 1,635 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.