Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #218197
    Quote:
    Ska även besöka Halmstads cheerleaders snart, min kompis tränar tjejerna där och har bjudit in mig för lite teknikspanande

    Min vän Tommy, alltid på jakt efter nya utmaningar. Vad ska hända här näst?

    #218198
    waco3000 wrote:
    Min vän Tommy, alltid på jakt efter nya utmaningar. Vad ska hända här näst?

    Du anar inte! Kan säga att ikväll har jag vaxat båda benen. Av vilken anledning? Jo, ingen direkt anledning alls, ville bara testa :D

    Fyy faan va ont det gjorde, vissa områden värre än andra om man säger så. Imorgon blir det som sagt fest med destination unknown och Hawaiitema så till råga på allt har jag skaffat en rosa kort kort hawaiikjol och har numera nyvaxade lena ben. Får se vilka som raggar på mig imorgon :D

    #218199

    Snabbpass idag igen. Körde mest lite akrobatikträning, det är så fruktansvärt kul :D Men hann med lite chins först

    Chins
    10*10*KV+5kg ~ 95kg

    #218200

    Riktigt bra chinsat, Tommy!

    Jag kräver även redovisning i bildlig form av dina vaxade ben och kvällens utstyrsel under morgondagen. :D

    #218201
    Tommy Ivarsson wrote:
    Snabbpass idag igen. Körde mest lite akrobatikträning, det är så fruktansvärt kul :D Men hann med lite chins först

    Chins
    10*10*KV+5kg ~ 95kg

    Fan väger du 90 kg pajk? Du måste börja bli rätt repstålig på chinsen nu va? Har du gjort utmaningen som finns på kolo med max antal på 15 min?

    Jag var öm i lats och armar i 3 dagar =)

    #218202

    Jäkla stabilt med 10×10 i chins! Grymt!

    #218203
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Riktigt bra chinsat, Tommy!

    Jag kräver även redovisning i bildlig form av dina vaxade ben och kvällens utstyrsel under morgondagen. :D

    Tack!

    Du är ju vän med mig på Facebook. Kommer säkert komma en del bilder där. Någon bild finns redan ;)

    Dementis wrote:
    Fan väger du 90 kg pajk? Du måste börja bli rätt repstålig på chinsen nu va? Har du gjort utmaningen som finns på kolo med max antal på 15 min?

    Jag var öm i lats och armar i 3 dagar =)

    Ja med kläder och en shake i magen. Vägde in på 89,8kg innan jag började chinsa. Bältet väger väl lite också så runt 95kg blev slutvikten misstänker jag.

    Inte kollat in den utmaningen, men ska spana in den senare. Känner mig betydligt mer repstålig nu än då jag började om man säger så :)

    Wabban wrote:
    Jäkla stabilt med 10×10 i chins! Grymt!

    Tack ska du ha!

    Nu blir det bakisträning, brösten ska plågas :up:

    #218204

    Underbart dagen efter-pass på gymmet idag. Siktade på 100*100 i bänken och det gick bra :)

    BRÖST

    Bänkpress
    10*70kg
    4*90kg
    100*100kg – 51 minuter tog det. Körde 6reps set tills det inte gick längre, sedan 5,4 repsset och i de sista 3 seten blev 3 reps/set ;)

    Avslutade med 2 set FU-bänk på 80kg också :p

    Arbetsvolym på över 11 ton för brösten bör sätta sina spår.

    MAGE

    Crunches i maskin
    15*90kg
    12*90kg
    12*90kg

    Brutalbänk – KV
    13, 9

    Gick runt lite med en kettlebell på rak arm över huvudet på slutet och sen var jag sjukt nöjd. Har precis varit iväg och käkat kinamat till frukost. Sitter nu hemma vid datorn och slevar i mig glass.

    Hamnade på ett skumparty igår, sprang runt i skum, badade i poolen och bastade. Riktigt kul var det, sedan fortsatte kvällen iklädd kjol, bikiniöverdel och sandaler på en krog inne i stan.

    #218205

    :D

    Du e bra galen tommy!

    #218206
    Johnny Furu wrote:
    :D

    Du e bra galen tommy!

    Äääh, det va bara roligt!

    Fan va mina bröst har krampat nu under hela kvällen :D Ett muskelfiberstråk i mitten på båda sidor krampar så fort jag använder dom.

    #218207

    Blev nästan lite sugen på testa 100*100kg hehe
    Låter som man kan skaffa sig en grym pump på det viset…

    Bra jobbat med både chins och bänk!

    #218208
    i0janki wrote:
    Blev nästan lite sugen på testa 100*100kg hehe
    Låter som man kan skaffa sig en grym pump på det viset…

    Bra jobbat med både chins och bänk!

    Prova du och redovisa hur det gick! ;) Det blev en massiv pump kan jag lova, brösten är fortfarande ömma men det är ju inte så konstigt.

    Tack du, kampen fortsätter mot massabyggandet :emo-thumb

    #218209

    Okej, okej! Jag var på gymmet idag igen :|

    Körde dock ett lätt pass bara. Mycket stretching och stabilitetsträning för axellederna.

    Lite axelprotraktioner i kabel, lite enbensutfall med hantlar och i TRX-band. Frivändningar upp till 60kg kördes på slutet med.
    Någon enstaka magövning och annat tjafs kördes också men redovisas inte.

    Drog hem från gymmet och har kört lite par-akro med min andra halva av vårt duo-par.

    Ska se om det kan komma någon film eller bild framöver men vi är väldigt mycket i startfasen än så länge. Men sjukt roligt är det. Jag saknar lite rörlighet och kroppskontroll men jobbar på det :emo-thumb

    #218210

    Nu har jag testat köra 100reps på 100kg ;)

    Gick lättare än jag trodde…
    Tog mig 26min att klara av uppgiften, blev till och med 101st hehe
    Först blev det 8*8 lite väl tätt så fick vila en lite längre stund.
    Följdes upp med en 7:a och 5st 6:or.

    Hakade på ett rygg och triceps pass också efter ”uppvärmningen”

    Rätt sliten nu hehe

    #218211

    jag ska köra en ”fjollvariant” av detta med 100×100 i bänk, ska testa 10set på 50kg och se hur många reps man kan få.. hehe kanske klarar 50x100kg i bänk på en timme nu

Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.