Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #217057

    Stabila benpressar Tommy! Bra jobbat :)

    #217058
    Nic Nordin wrote:
    Stabila benpressar Tommy! Bra jobbat :)

    Ja de kändes riktigt fint, brände gött i låren, speciellt i Vastus medialis (Droppmuskeln) där jag alltid får så sjukt bra kontakt av någon anledning. :)

    #217059
    J.v.K wrote:
    Skitbra! :) btw, saknar matbilder att bli avundsjuk på & dreggla till. (är ingen sucker för pannkakor & glass :p)

    bring ’em!

    Tack, kan se om jag lyckas fixa någon bild på kvällens restaurangkäk + biogodis. :p

    #217060

    Vilodag idag, har ägnat dagen åt vila, studier, matlagning och massage! :up:

    Måste fixa ett nytt träningsupplägg till min klient med. Men det är riktigt roligt att ha någon som man styr på gymmet. ;)

    Lite utav dagens käk: Mozzarellafylld nötfärslimpa med rotfrukter + obligatorisk för och efterrätt ;)

    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=80146&stc=1&thumb=1&d=1290965055][img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=80144&stc=1&thumb=1&d=1290965055]

    #217061

    Bra pass idag, körde igenom rotatorcuffsmuskulaturen först och värmde axlarna ordentligt! Sedan var det dags att börja bänka. :)

    BRÖST

    Bänkpress
    10*60kg
    6*80kg
    4*100kg
    2*110kg
    1*115kg
    3*120kg
    3*120kg
    3*120kg – Passaren kan ha varit på stången lite lite här
    7*100kg

    Sneda hantelflyes
    6*15kg
    8*20kg
    6*20kg
    6*20kg

    TRICEPS

    Repextensioner över huvudet
    10*40lbs
    8*50lbs
    8*50lbs
    Körde några set stående uppifrån och ner också

    Dips – KV+20
    7, 8, 8, 7

    MAGE

    Crunches i maskin
    Blandat sneda och raka på 80kg
    Blandat sneda och raka på 60kg

    Körde lite hängande benlyft, samt massa balansövningar såsom knästående på pilatesboll med medicinbollskastande till varandra, stående på balansbräda m.m. m.m.
    Provade även att ställe en balansbräda på en anna balansbräda och balanser.. Gick hyfsat bra iaf. :D

    Filmade de 3 seten på 120kg, filmer kommer upp senare, nu är det dags för frukost!

    #217062

    Grymt bänkat Tommy! :up:

    #217063
    Undertaker wrote:
    Grymt bänkat Tommy! :up:

    Tack du, ja det kändes riktigt bra. Har fått till en bra pressbana och lärt mig att brygga lite också ;)

    #217064

    Här är filmerna, det sker tyvärr inget direkt oväntat (mer än att jag faktiskt orkar vikten) utan det är bara vanliga bänkpressfilmer. :D

    [youtube=w1q7bdWhJdU]

    [youtube=VrZgbgzojrQ]

    [youtube=73Qnql_NVZ4]

    Morgonvikt 85,5kg

    #217065

    Grymt bänkat, för din kroppsvikt (ser inte ut som du väger så mkt iaf :P )

    #217066
    J.v.K wrote:
    mer än ”bara” bänkfilmer. det är ju självaste tommy! :emo-thumb

    Ser riktigt bra ut : )

    Ja förvisso är det självaste jag, men det är inte så mycket att hänga i granen. :D

    Tack iaf, kändes riktigt bra. Glömde nämna att det var nytt reps PB då jag tidigare hade PB på 1*120kg. Något tyngre bör jag orka pressa nu tycker jag. ;)

    #217067
    ralle12 wrote:
    Grymt bänkat, för din kroppsvikt (ser inte ut som du väger så mkt iaf :P )

    Tack, som jag skrev under filmerna så var morgonvikten idag 85,5kg. Så just nu borde jag orka pressa 1,5ggr kv. ;)

    #217068

    Haha sry såg inte det, fan 1,5 är ju riktigt bra! jag klarar inte ens 1 på kv 😮

    #217069

    Kanon Tommy, det går framåt med Cookies and Cream dietandet! :up:

    #217070

    Snygga bänkpressar Tommy!

    #217071
    Albin wrote:
    Kanon Tommy, det går framåt med Cookies and Cream dietandet! :up:
    faran wrote:
    Snygga bänkpressar Tommy!

    Tack grabbar. Ja fan, Cookies and Cream var en vinnare. ;)

    Har tappat 0,4kg senaste veckan men räknar som sagt inte kalorier speciellt noga utan jag är nöjd om vikten går uppåt sett över ett längre perspektiv. :)

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.