Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #217342
    LyftarBruden wrote:
    1, grymma pass
    2, grym kock :P
    3, grym kropp
    4, bor i halmstad! Fan va kul.

    de fick bli en komplimang innan jag ska sova & växa :)

    Stöter du på mig? ;)

    Nä, men tack! Ja Halmstad är fan en underbar stad, trivs som fisken i vattnet här nere. Mycket dock beroende på alla underbara kompisar! :up:

    #217343

    Oooooh vilken idésmäll! Det såg förbaskat gott ut. Tur löning+CSN kommer imorgon, då blir det att köpa ingredienser till en liknande kaka som du just gjorde! :D

    #217344
    Wabban wrote:
    Oooooh vilken idésmäll! Det såg förbaskat gott ut. Tur löning+CSN kommer imorgon, då blir det att köpa ingredienser till en liknande kaka som du just gjorde! :D

    Ja lycka till. Går att kombinera på massa vis, jag har gjort en liknande fast med räkor, dill, rom och citron i också. Blev riktigt gott det med. Fungerar nog med det mesta, bara fantasin som sätter gränserna! :emo-thumb

    #217345

    Hör och häpna men efter åtskilliga timmar har jag lyckats få tag i mitt marklyftsklipp och lyckats ladda upp det. :)

    [youtube=91DQNO5BnC4]

    #217346
    Tommy Ivarsson wrote:
    Stöter du på mig? ;)

    Nä, men tack! Ja Halmstad är fan en underbar stad, trivs som fisken i vattnet här nere. Mycket dock beroende på alla underbara kompisar! :up:

    Vadå? Får man inte dte eller?:| haha nä men jag tycker de ser bra ut, killar har de alltid lättare att bygga med :(
    Jag kanske ska flytta till varberg, mitt jobb ligger ju där :P

    #217347
    Tommy Ivarsson wrote:
    Hör och häpna men efter åtskilliga timmar har jag lyckats få tag i mitt marklyftsklipp och lyckats ladda upp det. :)

    Snyggt och stabilt! Skön musik att ladda till. :p

    #217348

    Snygga jävla marklyft!

    Bra driv i höften, vilket är alla grymma marklyftares signum.

    Hatten av räcker inte. Jag får beställa hem en hel kartong hattar att lyfta på, tror jag.

    #217349

    Det fanns krut till ett par till där Tommy, bra jobbat!

    #217350

    Mycket fina marklyft, den där ska jag titta lite extra på inför dagens mark. Grymt Tompa!

    Håller med ”the Danger” som jag numera kallar Faran angående musiken, den var riktigt peppande.

    #217351
    LyftarBruden wrote:
    Vadå? Får man inte dte eller?:| haha nä men jag tycker de ser bra ut, killar har de alltid lättare att bygga med :(
    Jag kanske ska flytta till varberg, mitt jobb ligger ju där

    Klart man får…

    Ja killar har betydligt lättare att bygga, vi har ju liksom genteiken och evolutionen med oss när det kommer till den biten. ;)

    faran wrote:
    Snyggt och stabilt! Skön musik att ladda till.

    Tack, musiken suger hästballe på gymmet, eller njae den är snarare lite varierande, ibland riktigt hård och ibland sånt här skräp. Som tur är så går jag alltid in i mig själv och har så mycket fokus på det jag gör att jag aldrig hör musiken :p

    Jon Larsson wrote:
    Snygga jävla marklyft!

    Bra driv i höften, vilket är alla grymma marklyftares signum.

    Hatten av räcker inte. Jag får beställa hem en hel kartong hattar att lyfta på, tror jag.

    Tack som fan!

    Kul att du nämner höften då jag har fått ett sjukt mycket bättre hipdrive sedan jag började lägga in lite OL-träning för något halvår/år sedan. I frivändningarna t.ex så kommer så gott som allt momentum ifrån höften och detta har sedan hjälpt mig i både mark och böj! :up:

    #217352
    Albin wrote:
    Det fanns krut till ett par till där Tommy, bra jobbat!

    Tack du! Ja ett par till hade nog gått upp men jag kände att jag började tappa ryggen och släpper alltid så fort den börjar krummas lite. Safety first! :up:

    Gober wrote:
    Mycket fina marklyft, den där ska jag titta lite extra på inför dagens mark. Grymt Tompa!

    Håller med ”the Danger” som jag numera kallar Faran angående musiken, den var riktigt peppande.

    Tack, ja kolla på bara… :)

    Angående musiken så är det som jag skrev till faran inte den mest peppande men det påverkar mig inte allt för mycket.

    #217353
    Tommy Ivarsson wrote:
    Tack du! Ja ett par till hade nog gått upp men jag kände att jag började tappa ryggen och släpper alltid så fort den börjar krummas lite. Safety first! :up:

    Det är sant, på träning gäller det inte lika mkt som för killarna i ex. strongman finalen imorgon, där inser man att det alltid går att få upp några extra reps, men som du säger! :up:

    #217354

    Hade så sjukt långtråkigt tidigare idag och då solen lyser samt att det är 10-11 grader ute så var det inte så mycket mer att göra än att slänga på sig en polotröja och ett par 3/4 byxor och ta en löprunda.

    3km på 22min, dvs en lugn och behaglig takt. Första löpturen på länge så jag tog det lugnt. Men konditionen är inte helt försvunnen, fick ett bra flyt och det kändes ganska behagligt.

    Morgonvikt 89,1kg så det är väl ingen ultimat löparvikt men men :p

    Nu blir det några lugna timmar till, ska försöka få upp aptiten och ladda energi (JÄVLAR, Någon flög som en vante i störtloppet nu (igen)). Back to topic – Imorgon är det benen som ska plågas om de känns helt återhämtade :up:

    #217355

    Hur gick det med krogen och brudarna igår då? Hade ju förväntat mig full redogörelse idag för dina erövringar!

    #217356
    biffen669 wrote:
    Hur gick det med krogen och brudarna igår då? Hade ju förväntat mig full redogörelse idag för dina erövringar!

    :D

    Det blev en lugn kväll faktiskt, jag var bara allmänt social. Lugnt med alkoholen (enligt mina mått).

    Får fixa en redogörelse från onsdag för då är det dags igen. Temat är after beach och jag kommer springa runt i speedos. Ska även upp på scenen och sjunga en liten sång för alla damer som är på plats så det kan inte gå fel :emo-thumb

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.