Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #217387

    Pictures, notera det snygga T:et på ryggen.

    Den något snygga mörka färgen är resultatet av 3 lager brun utan sol påsmetat på fyllan.. Glömde givetvis tvätta händerna så dom är fan helt svarta nu… :D

    #217388

    Haha skön där :) snyggt med tetröjan med

    Själv föredrar jag Phish food dock, apropå glassen. Alt Muntzings krögarglass med cointreaumarinerade jordgubbar.

    #217389
    Magnus Larsson wrote:
    Haha skön där :) snyggt med tetröjan med

    Själv föredrar jag Phish food dock, apropå glassen. Alt Muntzings krögarglass med cointreaumarinerade jordgubbar.

    Tack, får se hur länge T:et hänger kvar.. :) Jag gillar också Phish food bättre men igår var jag verkligen sugen på denna ;)

    #217390

    Blev ett bra pass idag, utgång igår och var hemma sent så det var lite slitsamt när jag vaknade imorse. Men väl på gymmet gick det bra ändå :up:

    BEN

    Knäböj
    10*50kg
    6*70kg
    6*90kg
    4*110kg
    1*120kg
    7+1*132kg
    13-14*119kg
    12*112kg

    Enbens benpress
    10*50kg
    8*70kg
    6*100kg
    6*100kg
    5*100kg

    VADER

    Vadpress i benpressen
    10*120kg
    10*150kg
    15*180kg
    20*210kg
    12*180kg
    15*150kg
    Sedan några enbens set till failure

    Körde 12 reps chins följt utav 3 set kabelrodd på 90kg med reps runt 12-15st på slutet. :emo-thumb

    Nu är frukosten i magen och ska jag iväg och sätta mig i en bubbelpool i badhuset och bara låta musklerna växa, blinddate ikväll och kanske utgång! :emo-thumb

    #217391

    Bra böjt, som vanligt! :up:

    Men vart har du gjort av splitböjarna, pöjk?! :D

    #217392

    Jag håller med överstående; som vanligt imponerande böjar!

    #217393

    Av döma av bilderna verkar benutvecklingen vara det som tar sig snabbast, bra jobbat!

    #217394

    Ser ju bra ut här:) 14 reps på 119kg lär har svidit skönt i låren!
    Half baked är ju så förbannat god också, nästan så att man måste åka och köpa en burk,haha..

    #217395
    Nic Nordin wrote:
    Bra böjt, som vanligt! :up:

    Men vart har du gjort av splitböjarna, pöjk?! :D

    Tack, skippade faktiskt de rumänska splitböjarna idag, tog enbens benpressar istället. Lite variation som förnöjer ;)

    faran wrote:
    Jag håller med överstående; som vanligt imponerande böjar!

    Tack du!

    #217396
    Albin wrote:
    Av döma av bilderna verkar benutvecklingen vara det som tar sig snabbast, bra jobbat!

    Ja, benen har växt bra! Har fått några centimeter extra där de senaste månaderna ;)

    hhhenke wrote:
    Ser ju bra ut här:) 14 reps på 119kg lär har svidit skönt i låren!
    Half baked är ju så förbannat god också, nästan så att man måste åka och köpa en burk,haha..

    Tack!

    Just det setet sved som bara faan, stjärnorna var överallt framför ögonen.
    Skulle ha kört 8-10-12 i seten men hade massa energi i andra arbetssetet så jag körde till failure där med.

    #217397
    Tommy Ivarsson wrote:
    Det blev en riktig sjöslagsfylla igår. Men shit va kul jag hade, gick runt iklädd endast speedos och sandaler hela kvällen på krogen. Vet inte hur många tjuvnyp jag fick samt händer på arslet men många var det, var en och annan som försökte rycka av speedosarna med för den delen :D

    Ska jobba inatt så sömnen kommer bli lite lidande men ska försöka bränna av ett bra bröstpass imorgon förmiddag iaf. Imorgon kväll är det fest igen så det gäller ju fan att hitta små hålrum mellan festerna där man kan trycka in träningspassen :|

    Uppdatering imorgon, nu ska jag in i duschen och försöka bli av med lite utav den bruna nyans som 4 lager brun utan sol har fixat…

    Förlåt om jag är lite seg att skriva på den posten men den var bara för rolig för att få passera okommenterad! Ofta har man suttit och läst i en journal för att hitta lite tips och se hur andra tränar och tänker och helt plötsligt dyker nått sånt där upp som fick mej att gapskratta i min ensamhet. Well done!!

    #217398

    Ställer mig i kören, fina böjar!
    Blinddate, nice, hoppas det blir en tjej:p

    #217399
    torbjorn wrote:
    Förlåt om jag är lite seg att skriva på den posten men den var bara för rolig för att få passera okommenterad! Ofta har man suttit och läst i en journal för att hitta lite tips och se hur andra tränar och tänker och helt plötsligt dyker nått sånt där upp som fick mej att gapskratta i min ensamhet. Well done!!

    Sånt där dyker upp titt som tätt i den här journalen.. Studentlivet är helt underbart.. :D

    Martin_Matti wrote:
    Ställer mig i kören, fina böjar!
    Blinddate, nice, hoppas det blir en tjej:p

    Tack, ja det är en tjej. Vet hennes förnamn, vad mer behöver man veta liksom ;)

    #217400

    Nä den informationen brukar räcka:D
    Då är det upplagt för en bra kväll!
    Lycka till;)

    #217401
    Tommy Ivarsson wrote:
    Tack, ja det är en tjej. Vet hennes förnamn, vad mer behöver man veta liksom ;)

    To much information. Jag kommer ev. kanske spendera ett par veckor i halmstad någon gån innan Juni. Har sökt ett projektjobb som kommer utspelas där. Då ska vi dricka sprit och gå i speedos tillsammans!

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.