Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #217462
    Wabban wrote:
    Ofan, å du säger att mina militärpressar är mycket bättre än dina.. Bra pressat!

    Njae, tycker fortfarande dina militärpressar är bättre. :) Men tack!

    Gettodachoppa wrote:
    Inte så pjåkiga militärer hörrudu. Särskilt med tanke på att du kört rygg innan. Bra!

    Tack du, inte dina vikter än men jag siktar ju uppåt. Ska träna bröst på lördag så jag hoppas inte militärpressandet idag sinkar mig i bänkpressarna på lördag. Känner jag av främre deltoideus då så kör jag ben istället och väntar två dagar till med bröstpasset.

    #217463

    Så snackar en tänkande byggare. Inte låst vid schemat, utan går på vad kroppen säger.
    Om du vill, vågar och kan får du gärna filma en snutt av bänken. Lycka till.

    #217464
    Gettodachoppa wrote:
    Så snackar en tänkande byggare. Inte låst vid schemat, utan går på vad kroppen säger.
    Om du vill, vågar och kan får du gärna filma en snutt av bänken. Lycka till.

    Jo jag har på senare tid börjat lyssna me rpå kroppen samt börjat vila betydligt me rän tidigare i min träningskarriär. Och det har verkligen gått hur bra som helst! :D

    Ska se om det kan få bli en film, jag inväntar fortfarande min marklyftfilm från kompisen, men han är nykär och typ aldrig hemma så jag lägger upp den så fort jag får tag i den. :)

    Det kanske blir et tlitet bonusfilmklipp från dipsen med min kompis hängande i dipsbältet med om jag har tur. ;)

    #217465

    Äntligen fick jag tag i filmen!

    Utan bälte men med remmar och dubbelt överhandsgrepp. Sista repetitionen började ryggen krummas lite väl mycket men fram tills dess är jag nöjd med formen!

    [youtube=avnNSOkjLRI]

    #217466

    Starkt som fan!! :up:

    #217467

    Helt galet snyggt! :worship:

    #217468
    Tommy Ivarsson wrote:
    Äntligen fick jag tag i filmen!

    Utan bälte men med remmar och dubbelt överhandsgrepp. Sista repetitionen började ryggen krummas lite väl mycket men fram tills dess är jag nöjd med formen!

    Ord behövs ej! :worship:

    #217469
    Jimmy124 wrote:
    Starkt som fan!! :up:
    faran wrote:
    Helt galet snyggt! :worship:
    Johnny Furu wrote:
    Ord behövs ej! :worship:

    Tack boyz! 😮

    Ska försöka få filmat bänkpressarna nästa pass också! Så med lite tur kommer det lite nya filmer framöver

    Nästa ryggpass är det 6*205kg som ska upp :up:

    #217470

    Starkt. Stort att reppa på 200 med god form. Finns ju mer än ett exempel på grabbar som ”försöker” reppa på samma vikt, men där det mest ser dåraktigt ut.

    #217471

    Jävlars, såg ju ut som mina på 100kg…:(
    GRYMT!!! :)

    #217472
    Gettodachoppa wrote:
    Starkt. Stort att reppa på 200 med god form. Finns ju mer än ett exempel på grabbar som ”försöker” reppa på samma vikt, men där det mest ser dåraktigt ut.

    Ja och det gör ju ont i själen att se dessa ostbågar dra all vikt. :) Jag har stort fokus på att hålla formen och numera är det buktrycket som sviker först. Men än blir det inte bälte iaf!

    Nykropp wrote:
    Jävlars, såg ju ut som mina på 100kg…:(
    GRYMT!!! :)

    Tack, men jag har nog dragit betydligt mer marklyft än du genom åren misstänker jag ;)

    #217473
    Tommy Ivarsson wrote:
    Ja och det gör ju ont i själen att se dessa ostbågar dra all vikt. :) Jag har stort fokus på att hålla formen och numera är det buktrycket som sviker först. Men än blir det inte bälte iaf!

    Tack, men jag har nog dragit betydligt mer marklyft än du genom åren misstänker jag ;)

    Haha jo det har du säkert…får jag hoppas! Annars kommer jag känna mig som en mindre man ikväll.;)

    #217474

    Bra lyft Tommy ! men konstigt att du lyfter så tungt och inte fått några synliga ryggmuskler från när vi var på Alströmer

    #217475
    psycho wrote:
    bra lyft tommy ! Men konstigt att du lyfter så tungt och inte fått några synliga ryggmuskler från när vi var på alströmer

    bulka bulka bulka! :D

    jag spekulerar bara, jag är inte säker så vi får vänta på tommy.

    #217476

    Oj vad snyggt Tommy, det var det mest imponerande jag sett av dig hittills. Hoppas man kan komma upp på de vikterna i framtiden.

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.