Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #217552

    Grattis till examen! :)

    #217553

    Gratulerar till examen!
    Vad tyckte du om glassen? Jag åt den i helgen, blev besviken, hade förväntat mig ”mer” nötter i glassen.
    Frågan är om där finns några, jag hittade inga…?

    #217554
    Jimmy124 wrote:
    Grattis till examen! :)

    Tack! :)

    Martin_Matti wrote:
    Gratulerar till examen!
    Vad tyckte du om glassen? Jag åt den i helgen, blev besviken, hade förväntat mig ”mer” nötter i glassen.
    Frågan är om där finns några, jag hittade inga…?

    Tack du med, heter det examen när man blir PT eller Fystränare? Nu blev jag förvirrad..

    Hahaha, jag hittade inte en enda nötjävel i glassen, riktigt kasst! God var den men nötterna saknas!

    #217555

    Grattis till en imponerande rad med licenser och utbildningar. Borde inte dina mål vara några problem ;)
    Den där glasen måste jag prova oxå…

    #217556

    Nä det heter inte examen kanske, men då säger jag grattis till diplomen då…
    Nä tur det, då var det inget måndagsex som jag fick tag på.
    Nä ben&jerrys macadamia glass får det bli i fortsättningne när det nalkas macadamiaglass dvs…
    finns ju annars en del andra goda sorter:emo-thumb

    #217557

    Bra jobbat Tommy!:)

    #217558

    Stort grattis, mannen! Du gör skäl för din user title.8)

    Bra att veta vem man ska pm:a när man har ont någonstans också. :)

    #217559
    Mcqueen77 wrote:
    Grattis till en imponerande rad med licenser och utbildningar. Borde inte dina mål vara några problem
    Den där glasen måste jag prova oxå…

    Tack! Prova du glassen, men jag tyckte det var en besvikelse, som sagt så hittade jag inte en enda nöt i den.

    Martin_Matti wrote:
    Nä det heter inte examen kanske, men då säger jag grattis till diplomen då…
    Nä tur det, då var det inget måndagsex som jag fick tag på.
    Nä ben&jerrys macadamia glass får det bli i fortsättningne när det nalkas macadamiaglass dvs…
    finns ju annars en del andra goda sorter

    Ja god glass finns det gott om! Bara att börja ta sig igenom alla sorter :emo-thumb

    Johnny Furu wrote:
    Bra jobbat Tommy!

    Tack du din finske best… :D

    Jon Larsson wrote:
    Stort grattis, mannen! Du gör skäl för din user title.

    Bra att veta vem man ska pm:a när man har ont någonstans också. :)

    Tack Jon, ja eftersom man fick den user titeln så är jag ju så illa tvungen. Måste ju leva upp till alla förväntningar :)

    Bara att pm:a på! Du är låångt ifrån den första, hade senaste igår en utläggning om löparskador och stressfrakturer för en kompis.

    Läser just nu ”Tillämpad nutrition” vilket är typ nutrition/näringslära specifikt för atleter. Läser även ”Biomekanik inom träning” vilket är sjukt intressant. Det är en hel del matte med div trigonometri. Men matte ljuger inte och med hjälp av beräkningar är det ytterst simpelt att beräkna t.ex kraften på knäleden vid en atg-böj gentemot en 90 graders och på såvis få svart på vitt vad som ger störst belastning och därmed kanske bör undvikas. Precis som det går att räkna på allt sånt här! :up: Mycket intressant trots att jag avskyr matte.

    #217560

    Gratulerar till examen!

    Eftersom ämnet är hett just nu kan jag direkt säga att Carté Dor är faktiskt ganska kass glass, de satsar mer på designen på förpackningen än innehållet.

    #217561
    ErikHB wrote:
    Gratulerar till examen!

    Eftersom ämnet är hett just nu kan jag direkt säga att Carté Dor är faktiskt ganska kass glass, de satsar mer på designen på förpackningen än innehållet.

    Tack!

    Glassämnet är alltid hett.. ;)

    Ja, i vanliga fall hade jag inte ens köpt denna glass, men det var erbjudande för självscanningskunder på Ica denna veckan så jag var sugen på att testa! 20kr är överkomligt men nu i efterhand känns även det alldeles för mycket!

    #217562

    Ett mysigt benpass stod på schemat idag :up: Dåligt med sömn inatt, 4h bara pga en helt fucked up dygnsrytm. Men tar igen det inatt (om inget annat händer)

    BEN

    Knäböj
    10*60kg
    6*90kg
    4*110kg
    1*127kg
    8*138kg – PB
    11*124kg – PB
    10*115kg
    Stjärnor framför ögonen mellan 5-8 repsen i första arbetssetet :p

    Sittande lårcurl
    10*100lbs
    12*160lbs – DROP – 10*130 – 10*100 – 10*70 – 15*40 :(

    VADER

    Vadpress i benpressen
    10*100kg
    10*140kg
    10*180kg
    12*220kg
    12*240kg – PB
    15*220kg
    20*180kg
    Det brann bra i de små stackars kycklingvaderna

    Hann inte mer sen, fort hem, frukost, fixa en inlämningsuppgift (ska beräkna ett dygns energiförbrukning för mig) och sen till skolan!

    See ya later alligator

    #217563

    Riktigt imponerande böjar, förstår att du såg stjärnor:emo-thumb

    #217564
    Martin_Matti wrote:
    Riktigt imponerande böjar, förstår att du såg stjärnor:emo-thumb

    Tack, ja det va mysigt! Älskar de små flimrande vackra stjärnorna…. Måste notera att efter andra arbetssetet fick jag ta en lite längre paus pga att huvudet snurrade och hade sig lite samt att magen bråkade.

    För en gångs skull var jag inte helt fastande när jag började träna utan hade ätit 1 banan innan jag stack till gymmet, tror inte det är hela sanningen men när jag för första gången på evigheter äter något innan så är det samtidigt första gången som magen bråkar lite…

    #217565
    Tommy Ivarsson wrote:
    Tack!

    Glassämnet är alltid hett.. ;)

    Ja, i vanliga fall hade jag inte ens köpt denna glass, men det var erbjudande för självscanningskunder på Ica denna veckan så jag var sugen på att testa! 20kr är överkomligt men nu i efterhand känns även det alldeles för mycket!

    Carte d’Or är ju inte glass: fryst rapsolja med mjölk och aromämnen, typ så :)

    Ett tips till er som gillar glass: Muntzings Krögarglass med cointreaumarinerade jordgubbar. Sjukt god, togs av marknaden 2005 men är nu tillbaks.

    Sen är ju L&B: s skopglass mycket kvalitativ. Testa chilichokladen!

    Mm man skulle kunna prata mycket om glass

    Starkt du etablerat dig på 125+ i bänken Tommy!

    #217566

    :D

    Magnus Larsson wrote:
    Carte d’Or är ju inte glass: fryst rapsolja med mjölk och aromämnen, typ så :)

    Ett tips till er som gillar glass: Muntzings Krögarglass med cointreaumarinerade jordgubbar. Sjukt god, togs av marknaden 2005 men är nu tillbaks.

    Sen är ju L&B: s skopglass mycket kvalitativ. Testa chilichokladen!

    Mm man skulle kunna prata mycket om glass

    Starkt du etablerat dig på 125+ i bänken Tommy!

    Nä, det blir ingen mer Carte d´Or framöver iaf! Ska testa Sias nya Berteglass nästa gång :)

    Just nu har jag lite B&J Phish Food i frysen som ska förtäras imorgon (senare idag).

    Tack, bänken har gått bra den med, skulle vilja ha upp 140kg nu vilket jag börjar bli sugen på att testa. :up:

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.