Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #217717
    Gober wrote:
    Var det inte du som sa det var onödigt att ligga över 15%? VA?
    :D

    Vill inte ens veta hur tjock jag är om du ligger på 18% hehe. Blir det någon minideff?

    Jo, men att man känner till teorin behöver ju inte alltid innebära att man praktiserar det man vet :D

    Får se hur jag gör, kommer kanske skala av en 5kg till sommaren men inte så mycket mer än så. Kör på ett tag till och bestämmer mig sen.

    Kalle Korpela wrote:

    Okej, det är grunderna jag är ute efter då min utbildning inte tar med dessa utan man får komplettera det själv. Psykologin har jag nog mer utav däremot så får nog bli någon av de tre översta du sa :) Tack för tipsen!!

    Grymma böjar förresten, riktigt bra!

    Lycka till då, satsa på Anatomi I iaf. Den är riktigt bra att ha!

    Tack ska du ha.

    faran wrote:
    Det låter intressant! Men du behöver inte utveckla mer, jag var bara lite nyfiken. Tack ändå!
    Galet knäböjspass! 35*100kg är fanimig maffigt! :)

    Skulle testa att köra maxreps på 100kg, ville se hur många det kunde bli bara :D

    #217718

    Snyggt böjt där! Du är brutal!

    #217719
    Wabban wrote:
    Snyggt böjt där! Du är brutal!

    Tack 😮

    Klättrade in genom fönstret hos en kompis på andra våningen mha ett TRX-band, väl inne var det hockey för hela slanten!

    Numera hemkommen och har bestämt mig för att köra ett lite lättare discopass imorgon på gymmet. Lite armar, kanske lite OL om ben, rygg känns fräscha men den risken är ytterst liten.

    Uppdaterar imorgon. Kanske blir någon rolig film också, vem vet! :emo-thumb

    #217720

    Usch va många reps! Blir snurrig i skallen bara av att tänka på 35 reps i knäböjen! :|

    Men grymt bra jobbat!:up:

    #217721
    Johnny Furu wrote:
    Usch va många reps! Blir snurrig i skallen bara av att tänka på 35 reps i knäböjen! :|

    Men grymt bra jobbat!:up:

    Ja jag blev bra jävla snurrig i skallen jag med kan jag säga! :p

    Tack iaf, kul att få känna på lite tyngre vikt!

    #217722

    Du är fetare än jag, hihihihi

    #217723
    anders172 wrote:
    Du är fetare än jag, hihihihi

    Det betvivlar jag inte alls, men jag vill se bevis :p Inlägg 1233 är min senaste dagsformsbild med mina 18-19% kroppsfett på 91kg kroppsvikt. Jag ska se till att inte överstiga 20% nu iaf. :D

    #217724

    [img=http://satanindistortion.blogg.se/images/2011/discostu_139316421.jpg]Lite discopass idag!BICEPS

    Stångcurl
    10*30kg
    6*45kg
    5*58kg – PB
    6*55kg
    9*40kg

    Sittande hantelcurl
    6*21kg
    6*26kg

    Ez-curl i scottbräda – Räknar stången som 10kg (11kg enligt vågen)
    6*40kg
    6*40kg

    TRICEPS

    Smalbänk
    10*40kg
    8*80kg
    11*90kg – PB
    10*90kg – PB
    8*90kg – PB

    Hantelextensioner bakom nacken
    10*31kg
    13*41kg – PB
    9*41kg

    Pushdowns
    13*75kg – Fullt mag – Vila 10sek sen 4st till

    Började lattja lite med kettlebells på slutet också, underarms- samt koordinationsträning. Filmade lite med 16kg kettlebells.

    [youtube=mzVCiaEYc9g]

    #217725

    Riktigt bra armstyrka du ligger inne med! där har man nått kämpa mot :)

    #217726

    Fina curls!

    Men kettlebells e så gay!

    #217727
    Jimmy124 wrote:
    Riktigt bra armstyrka du ligger inne med! där har man nått kämpa mot :)

    Ja men några stora överarmar kan man inte direkt säga att jag har. De mäter ju inte ens 40cm i spänt läge :D

    Gustaf Lindberg wrote:
    Fina curls!

    Men kettlebells e så gay!

    Tack!

    Det kan omöjligtvis vara mer gay än mitt lite för korta linne där jag visar magen så fort jag sträcker axlarna över huvudet ;)

    #217728

    Se där, curlsen tar sig!

    Och måste hålla med om kettlebells och dess gayighet. Du tog nog på dig tröjan för att ”smälta in” i kettlebellandet, eller hur? :D

    #217729
    Wabban wrote:
    Se där, curlsen tar sig!

    Och måste hålla med om kettlebells och dess gayighet. Du tog nog på dig tröjan för att ”smälta in” i kettlebellandet, eller hur? :D

    Ja, det går inte fort men det går åt rätt håll. :)

    Äääh, tröjan var ju inget. Jag kanske ska nämna att jag sprang runt i enbart speedos och strumpor på gymmet igår… Gissa om man fick lite märkliga blickar :D

    #217730

    Hej Tommy!
    Jag tycker inte att du är knepig fast du hade speedos på gymmet. Jag har själv tränat på gymmet i baddräkt massor med gånger så det är ju helt normalt, eller???

    #217731
    waco3000 wrote:
    Hej Tommy!
    Jag tycker inte att du är knepig fast du hade speedos på gymmet. Jag har själv tränat på gymmet i baddräkt massor med gånger så det är ju helt normalt, eller???

    Hej du!

    Fan va nice, då är jag inte helt ensam. De shortsen jag tränar i är förvisso ett par badshorts så övergången till speedos var ganska given :)

    Det är inte normalt, men det är inte jag heller så jag kommer undan med att utföra såna här konstiga saker.. :whistle:

    Vem vill vara normal liksom?

Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.