Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tyngdlyftning, Akrobatik och Styrketräning kombinerat i en liten journa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 2,143 total)
  • Author
    Posts
  • #216667

    Riktigt bra halvkroppspass du radat upp nu!:up:

    Å gymmet såg ju riktigt najs ut oxå!

    #216668
    Undertaker wrote:
    Riktigt bra halvkroppspass du radat upp nu!:up:

    Å gymmet såg ju riktigt najs ut oxå!

    Tack du!

    Sitter just nu och känner av varenda ryggmuskel kan jag lova.. Träningsvärk är gött :)

    #216669

    Följer ett gäng journaler och ströläser några andra här på forumet. Måste säga att din är en av de mest inspirerande. Bra jobbat…:emo-thumb

    #216670
    Mcqueen77 wrote:
    Följer ett gäng journaler och ströläser några andra här på forumet. Måste säga att din är en av de mest inspirerande. Bra jobbat…:emo-thumb

    Tack du! Riktigt kul att höra, den är mest till för att jag ska hålla koll på mig själv och kunna följa och se min utveckling bakåt under tidens gång. Men visst är det kul att mer än jag tycker om journalen. :emo-thumb

    #216671

    Efter att igår ha tryckt i mig fruktansvärt många kalorier har jag idag nnt miett energiknippe hela dagen :) Vad gör man då? Jo, givetvis drar man till gymmet!
    Intog min PWO (2 bitar cheesecake + kaffe) och drog 30 min senare till gymmet.

    Rodde 500m i Concept 2 roddmaskin som uppvärmning, tog 2min precis.

    ÖVERKROPP

    Chins KV – Höll emot ordentligt i den negativa fasen
    8, 7, 6, 6, 5, 5

    Sned hantelpress – Mycket lutning idag
    10*20kg – 8*25kg
    6*41kg
    8*41kg
    6*41kg

    Axelpress – Hantlar
    6*25kg
    6*25kg
    Körde sidolyft i sista setet istället – 10*13kg

    Crunches i maskin
    3*10-12 på okänd vikt

    Sittande repextensioner bakom nacken i CC – Knakar lite i armbågarna :
    10*20kg
    8*30kg
    8*35kg
    7*35kg

    Enarms excentriska konc.curl i scott
    6*15kg
    6*15kg
    4*15kg
    Ställde mig och körde lite stående hantelcurl på slutet, blev väl en 6-10reps på 18kg med lite drop ner till 15 och 13kg.

    Ryggresningar KV
    15, 15

    Blev ett par set situps emellan vissa övningar också annars var det nog allt. Körde supersetat genom så gott som hela passet så det tog 65 min allt som allt!

    Ätardags – Köttfärslimpa, färskpotatis, broccoli, purjolök och lite brunsås med rosepeppar

    [http://img843.imageshack.us/i/dsc00232h.jpg/ [img=http://img843.imageshack.us/img843/214/dsc00232h.jpg]]

    #216672

    Bra där Tommy! Riktigt starka pressar, både för brösten och axlarna! Bra jobbat med såpass många set chins också! Var alla set till fail? Lite extra imponerande i sådana fall! :up:

    Nu blev jag jääävligt sugen på köttfärslimpa! Det såg riktigt gott ut :D

    #216673
    Nic Nordin wrote:
    Bra där Tommy! Riktigt starka pressar, både för brösten och axlarna! Bra jobbat med såpass många set chins också! Var alla set till fail? Lite extra imponerande i sådana fall! :up:

    Nu blev jag jääävligt sugen på köttfärslimpa! Det såg riktigt gott ut :D

    Tack du, ja pressarna gick fint idag! De första seten var nog inte till failure men på slutet blev den excentriska fasen något kortare i varje set medans energin avtog. ;)

    #216674

    Riktigt starka sneda hantelpressar!:up:

    #216675
    Undertaker wrote:
    Riktigt starka sneda hantelpressar!:up:

    Tack du! 😮

    Imorgon blir det ett underkroppspass innan eller efter frukost, beror lite på en annan person som ska dyka upp och när denna behagar anlända.

    Uppdatering blir det hur som helst innan jobbet (14.00) tänkte jag. :up:

    #216676

    Kul att följa din träning med pass, bilder på god mat och filmer :) Såg även att du har tjej här i Linköping :)

    Jens

    #216677
    Jens79 wrote:
    Kul att följa din träning med pass, bilder på god mat och filmer :) Såg även att du har tjej här i Linköping :)

    Jens

    Tack du och välkommen hit :)

    Jo, jag förösker hålla journalen så levande och intressant det bara går, det är ju främst för egen del som jag skrivit innan och för tt jag ska kunna följa min egna utveckling. Men det är ju skitkul att andra tycker det är intressant också…

    Japp, tjejen kommer från Linköping men bor och studerar precis som jag nere i Halmstad.

    Flessa wrote:
    Håller med Jens, Tommy. Alltid lika kul att kolla in här med såpass fina redovisningar i kombination med kost & träningsbilder och filmer, är dock lite dålig på att lämna fotspår och skriva vad jag tycker, men du sköter dig allt tycker jag, :emo-thumb

    Keep it up och kämpa som du gör, kommer bli grymt kul att se dig på scen i december. Lycka till med även denna satsnin, om jag inte sagt det förr!

    Tack Jimmy!

    Jag satsar 100% även denna gång, dock är det scen i december 2011 som gäller. Jag har alldeles för lite massa för att ställa mig på scen redan nu i vinter. :)

    #216678

    Dagens underkroppspass avklarades nu innan frukost! Gick ganska bra till och med, inga PB vikter men grym kontakt, pump och tempo genom hela passet.

    UNDERKROPP

    Frontböj
    15*20kg
    15*50kg
    8*70kg – FILM
    6*90kg
    6*90kg – DROP 6*70kg

    Stela marklyft
    12*50kg
    7*80kg – FILM
    6*110kg
    6*110kg

    Vadpress i smith
    5 * 8-12 * 77kg

    Knäböj med stång över huvudet – Med raka armar
    2*10
    STEL BRÖSTRYGG :(

    Filmade lite med, helt enkelt för att det blir lite lite roligare då.. :D

    [youtube=KyQc__6lN_Q]

    [youtube=kMCoHfNp104]

    #216679

    Svar: TRE! Carlifornia Whopper!

    Kul med filmer Tommy, jag inspireras av att filma jag också under passet i eftermiddag.

    #216680
    Albin wrote:
    Svar: TRE! Carlifornia Whopper! :what:

    Kul med filmer Tommy, jag inspireras av att filma jag också under passet i eftermiddag.

    Tack, ja filma lite nu, jag kollar in din blogg ett par-tre gånger om dagen så filmer vore extra roligt om du slängde upp!

    #216681

    Gött Tommy! :)

    Stabila stelisar där, djupa och explosiva :up:

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 2,143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.