Under uppbyggnad!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 255 total)
  • Author

Ojdå, det var ju mindre kul att höra om killen :/ Men jag antar att du själv också hade ett finger med i det hela. Säg till om du vill prata eller så 😮 Gött med extrajobb, grattis!! Lycka till med träningen och maten i veckan
    Kram :)

Dubbelpost

Tråkigt att höra om dig & killen, men det kanske blir bra igen 😮 , hoppas det iaf om DU vill det.

Sköt om dig!

STÖRSTA KRAMEN /Emma

Charlotte och Emma: Tack för ert stöd. :)

Nu har jag äntligen fixar en egen dator och fått igång Internet på den och så. Men det har blivit lite si och så med träningen förra veckan. Likaså med maten. Jag kom iväg på gymmet en eller två gånger förra veckan. Men jobbet som städare gör nog sitt också, jag var helt slut efter de passen! ;) Jag får dessuom äta på hotellet så då passar jag på att göra det också. För det mesta så finns det ”fitness-mat” som de kallar det. Men jag har varit så hungrig på lunchen så jag har ätit det mesta ändå…:o
    Sen har jag inte skött mig så bra utöver det heller. Jag hälsade på farmor och farfar en dag och då hade farmor gjort våfflor med grädde till mig… jag som inte ens gillar våfflor så mycket, men jag kunde bara inte tacka nej när hon stått och ansträngt sig så. Sen i fredags så var jag och några kompisar på IKEA (jag shoppade lite möbler och sånt) så då blev det McDonalds efter det.
    Jag har iallafall skaffat en lägenhet nu!! Får flytta in runt 1 april, de ska renovera den lite först, gött!! :D
    MEN i lördags när jag vaknade så hade jag en väldig hosta, ont i halsen och fick hög feber under dagen. Det har bara blivit värre och värre så idag var jag på läkarstation och undersökte mig. Jag har iallafall inte halsfluss, men de såg att jag har en infektion i kroppen. Jag har även fått pratförbud, men jag kan ändå inte prata så det gör inget. Imorgon ska jag dit igen och träffa läkaren. Så tråkigt att inte kunna träna, eller gå till skolan, vi som börjar en ny kurs imorgon som jag har sett fram emot så länge: kost och näringslära.
    Nä nu ska jag gå och gosa lite med katterna.
    Kanske skriver in mina träningspass sen om jag orkar.

Nu har jag varit till läkaren, och han skrev ut penicillin åt mig som jag ska äta i 10 dagar. Han kunde inte säga vad jag har för fel men eftersom jag haft hög feber i flera dagar nu så tyckte han det var bäst att jag tog penicillin så jag inte får lunginflammation, och det vill jag ju verkligen inte ha! ;)
    Jag kan typ bara äta fil, yoghurt, blåbärssoppa och liknande. Så får se hur mycket muskler som försvinner av det här…:(

mariia wrote:
    Nu har jag varit till läkaren, och han skrev ut penicillin åt mig som jag ska äta i 10 dagar. Han kunde inte säga vad jag har för fel men eftersom jag haft hög feber i flera dagar nu så tyckte han det var bäst att jag tog penicillin så jag inte får lunginflammation, och det vill jag ju verkligen inte ha! ;)
    Jag kan typ bara äta fil, yoghurt, blåbärssoppa och liknande. Så får se hur mycket muskler som försvinner av det här…:(

Det är många hästkrafter i dig tjejen! Hoppas att allt löser sig :)

mariia wrote:

Mindre roligt, men proteindricka kan du väl fortfarande då i dig ;) Hoppas iaf att det försvinner med pencillinet.
    Sen är det bara att köra på hååårt!!

Heidi K wrote:
    Det är många hästkrafter i dig tjejen! Hoppas att allt löser sig :)

Haha tack, det var ett nytt uttryck för mig! :p
    Jo de hoppas jag med!
    Ha det bra!

Charlotte_ wrote:
    Mindre roligt, men proteindricka kan du väl fortfarande då i dig ;) Hoppas iaf att det försvinner med pencillinet.
    Sen är det bara att köra på hååårt!!

Nepp ingen proteindricka för mig. Choklad sved i halsen… :( Men nu är ju halsen bra så kan ju testa nu då.
    Jag längtar såå mycket ner till gymmet nu kan jag lova!!! Vill bara lägga mig i ide tills jag blir frisk nu….
    Kramar

Idag så mår jag lite bättre iallafall. Har bara hostan och huvudvärken kvar. Plus att jag är fruktansvärt trött och orkeslös… orkar knappt hålla upp armarna när jag tvättar håret… :|
    Men det beror nog på att jag knappt ätit något sen förra fredagen/lördagen. Lite fil, havregryn, nyponsoppa, yoghurt, bananer och sånt, inga stora portioner direkt… Idag fick jag faktiskt i mig en hel tunnbrödrulle, jag har mått väldigt illa de senaste dagarna också så jag har fått kväljningar av allt och inte kunnat äta på grund av det. Jag mår fortfarande så konstigt men det gick lite bättre idag som sagt. Det konstiga är att jag började må illa före jag började med penicillinet så det kan inte vara det…. så hoppas det försvinner snart! ;) Jag har gått ner en del under veckan, höll på att tappa mina träningsbyxor!!
    Jag gick på en pyttepromenad idag med Faxa också bara för att få lite luft. Skönt!

mariia wrote:
    Idag så mår jag lite bättre iallafall. Har bara hostan och huvudvärken kvar. Plus att jag är fruktansvärt trött och orkeslös… orkar knappt hålla upp armarna när jag tvättar håret… :|
    Men det beror nog på att jag knappt ätit något sen förra fredagen/lördagen. Lite fil, havregryn, nyponsoppa, yoghurt, bananer och sånt, inga stora portioner direkt… Idag fick jag faktiskt i mig en hel tunnbrödrulle, jag har mått väldigt illa de senaste dagarna också så jag har fått kväljningar av allt och inte kunnat äta på grund av det. Jag mår fortfarande så konstigt men det gick lite bättre idag som sagt. Det konstiga är att jag började må illa före jag började med penicillinet så det kan inte vara det…. så hoppas det försvinner snart! ;) Jag har gått ner en del under veckan, höll på att tappa mina träningsbyxor!!
    Jag gick på en pyttepromenad idag med Faxa också bara för att få lite luft. Skönt!

Låter inte roligt alls det där.

Lider med dig. Hoppas att jag slipper det där.

Krya på dig tjejen!:up:

Jon Larsson wrote:
    Låter inte roligt alls det där.

Lider med dig. Hoppas att jag slipper det där.

Krya på dig tjejen!:up:

Ja, det känns genast bättre när man orkar surfa runt på forumet igen! ;)

mariia wrote:

Men usch och tvi, skönt att det är påväg bort! Synd att du tappat så mkt i vikt, men det kommer snart igen. När kommer du till Sundsvall och bygger lite med mig :D
    Kram

Charlotte_ wrote:
    Men usch och tvi, skönt att det är påväg bort! Synd att du tappat så mkt i vikt, men det kommer snart igen. När kommer du till Sundsvall och bygger lite med mig :D
    Kram

Hehe jaa fast den midja jag har nu skulle inte skada att ha kvar…:p
    Jag tror jag aldrig varit i Sundsvall, inte vad jag vet om iallafall! Haha! Så de skulle vara kul att se nåt nytt sen nåt tag kanske! ;)
    Kramar

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 255 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.