Under uppbyggnad!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 255 total)
  • Author
    mariia wrote:
    Hehe jaa fast den midja jag har nu skulle inte skada att ha kvar…:p
    Jag tror jag aldrig varit i Sundsvall, inte vad jag vet om iallafall! Haha! Så de skulle vara kul att se nåt nytt sen nåt tag kanske! ;)
    Kramar

Vad du inte på ikea för nån vecka sedan eller minns jag fel? Du är klart välkommen, kan nog bli kul :) Hur långt kan det vara härifrån te dig?

Charlotte_ wrote:
    Vad du inte på ikea för nån vecka sedan eller minns jag fel? Du är klart välkommen, kan nog bli kul :) Hur långt kan det vara härifrån te dig?

Japp, men i Valbo.
    Tack, ja de skulle nog vara superkul! Du är välkommen hit du också! :nod
    Jag vet inte hur långt det är faktiskt.
    Kram

Idag kollade jag mest för att jag var nyfiken på hur mycket jag tappat när jag varit sjuk. Det var ju en del iallafall (jag jämför med förra veckan):

VIKT: 65 kg (-1,4 kg)
    MAGE: 77,5 cm (-1,5 cm)
    MIDJA: 73 cm (-0,5 cm)
    STUSS: Ca 97,5 cm (+0,5 cm men jag mäter nog på olika ställen hela tiden..;) )

Ja, detta fast jag är uppsvullen i magen/kroppen nu också. Jag vet att jag antagligen kommer gå upp igen när jag börjar äta normalt igen. Men så här lågt mag-mått har jag inte haft på 100 år, så det behåller jag mer än gärna! :P

Idag ska jag ut med tjejgänget på Tranan, kul att få se lite folk efter att bara suttit inne en hel vecka nu… men jag blir nykter eftersom jag knaprar penicillin.

Ha en bra kväll allihopa! :pop:

Tjena!
    Hoppas du kryat på dig & att du hade det kanonkul:yahoo: på utestället :drunk:

Kram /emma

Jaså, det blev Tranan?

Nå, var det kul eller ställde du till med några skandaler?:P

Vet att du knaprar penicillin men man vet ju aldrig vad som händer om någon kommer knatandes med en shotsbricka, he he.

jankom(FR) wrote:
    Tjena!
    Hoppas du kryat på dig & att du hade det kanonkul:yahoo: på utestället :drunk:

Kram /emma

Hej! Nää jag är fortfarande hängig. Blev inte bättre av att att jag somnade halv 5 och blev väckt vid typ 9…. urk…. hade inte roligt, tyvärr….
    Jag hoppas jag kan bli frisk och börja träna snart så jag får göra något roligt!!!
    Kramar

Jon Larsson wrote:
    Jaså, det blev Tranan?

Nå, var det kul eller ställde du till med några skandaler?:P

Vet att du knaprar penicillin men man vet ju aldrig vad som händer om någon kommer knatandes med en shotsbricka, he he.

Japp det blev det!
    Ja jo, vet inte om jag ställde till med nåt men exet hånglade med en annan mitt framför ögonen på mig så då blev hela min kväll förstörd… :(
    Var bra sugen på att dricka något men jag vet att jag bara skulle ångrat det isåfall. Jag vill satsa på träningen nu istället. Plus att men ser vilket skitställe krogen egentligen är när man är nykter… uscha.;)
    Nä nu måste jag försöka tänka postivt, hehe!
    Ha de gött!

Jag kan fortfarande inte äta normalt. Fick i mig en pizza igår utan problem, men sen var jag utan mat i 12 timmar och fick tillslut magkatarr före jag kom hem. Idag har det gått supersegt att äta igen, vet ej om det är för att jag gått hungrig så länge (eller inte ätit normalt på en vecka) som jag mår så illa. Eller om det är för att jag tänker så mycket på allt. Jag hoppas det slutar snart för det är inge roligt att vara så hungrig så man skakar och får svimmningsskänslor och samtidigt inte får i sig nåt för man får kväljningar. :(
    Ska nog gå ut och ta lite frisk luft snart… det kanske rensar hjärnan iallafall.

ajdå gumman! inte roligt :(
    det ordnar sig snart, du kommer snart bli jävligt förbannad istället och då är det bara att köra och växa :P
    hoppas vi ses under våren. Kram :friends:

mariia wrote:
    Japp det blev det!
    Ja jo, vet inte om jag ställde till med nåt men exet hånglade med en annan mitt framför ögonen på mig så då blev hela min kväll förstörd… :(
    Var bra sugen på att dricka något men jag vet att jag bara skulle ångrat det isåfall. Jag vill satsa på träningen nu istället. Plus att men ser vilket skitställe krogen egentligen är när man är nykter… uscha.;)
    Nä nu måste jag försöka tänka postivt, hehe!
    Ha de gött!

Aj fan.

Ledsen att höra att ditt ex ansåg det befogat att grisa mitt framför ögonen på dig.
    That´s fucked up.

Tycker du gör helt rätt som fokuserar på träningen och det positiva som detta för med sig.

Upp med hakan, så gott det går.

Snart ska vi köra tunga böj – och vad kan väl vara bättre än det?:pop:

Jon Larsson wrote:
    Aj fan.

Ledsen att höra att ditt ex ansåg det befogat att grisa mitt framför ögonen på dig.
    That´s fucked up.

Tycker du gör helt rätt som fokuserar på träningen och det positiva som detta för med sig.

Upp med hakan, så gott det går.

Snart ska vi köra tunga böj – och vad kan väl vara bättre än det?:pop:

Ja… men vi är iallafall bra kompisar, även om jag blev arg igår. Det går inte att vara ovän med honom, jag tycker om honom för mycket för det. Jag var bara tvungen att avreagera mig nyss… Förlåt P! 😮 Love kan bli hate rätt fort…tyvärr.

Men fokus på träningen blir det absolut ändå!!! Jag längtar så det rycker i kroppen. Hoppas man blir frisk snart!
    Jaa kul med böj!!!! :D

Paula wrote:
    ajdå gumman! inte roligt :(
    det ordnar sig snart, du kommer snart bli jävligt förbannad istället och då är det bara att köra och växa :P
    hoppas vi ses under våren. Kram :friends:

Nä… men det går över! :)
    Haha förbannad vet jag inte om jag kan bli… eller jo, igår då. Men det var nog en engångsförtelse. Haha! jag vet innerst inne hur mycket jag tycker om honom ändå eftersom han aldrig sårat mig förut, när vi faktiskt var tillsammans. Jag ska egentligen inte bry mig om vad han gör nu, men jag kan inte hjälpa det.
    Ja jag och några till ska ju ev. försöka ta oss ner till Västerås iallafall. Om vi fixar någon att åka med! Så då hoppas jag att vi ses! Ha det så bra!! Kramar

Hmm dumt av killen det dära och inte konstigt att du blev lite småsur för det, menmen. Det är alltid känsligt i början.. Jobbigt med mage, får hoppas att det blir bättre och att du iaf kan äta små portioner så magen kan vänja sig. Hur är veckan annars planerad? Kram

Hur går det med förkylningen?

Charlotte_ wrote:
    Hmm dumt av killen det dära och inte konstigt att du blev lite småsur för det, menmen. Det är alltid känsligt i början.. Jobbigt med mage, får hoppas att det blir bättre och att du iaf kan äta små portioner så magen kan vänja sig. Hur är veckan annars planerad? Kram

Japp nu mår jag bra igen! :D
    lite sent att svara på din fråga nu… hehe! men jag har inte tränat så mkt. passen kommer snart!
    kramar

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 255 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.