Under uppbyggnad!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 255 total)
  • Author
    tpak86 wrote:
    Tjena Maria!!!

Jag undrar om du var på föreläsningen om politisk styrning idag??
    I sådana fall går vi i samma klass :)
    Kul med en till som är träningsintresserad!!

Hade bra!!
    /Tompa
    [mailto:tpak86@hotmail.com]

Yes det var jag! Vem är du då? Går du i A eller B gruppen? Inte för att jag har nån större koll men ändå! :p

Ha de bra själv! Säg till vem du är nästa gång då! :)

Gick inte så bra, rätt missnöjd, känns att jag behöver vila mer mellan passen nu snart, men kör på såhär i ca 1-2 veckor till.

Stångrodd
    10 x 45 kg

Rodd
    2 x 50 kg, 4 x 45 kg

Latsdrag
    6 x 45 kg

Drag till hakan
    8 x 27,5 kg

Sidlyft i maskin
    9 x 22,5 kg

Rear delt med hantlar

6 x 6 kg

Hantelcurl, stående
    9 x 10 kg

Koncentrationscurl
    5 x 10 kg + 2 forced reps

Belly back
    11 x 24 kg

Det som är väldigt skoj nu är att det finns större killar/tjejer på gymmet som jag tränar på nu än det jag tränade på förut, så då blir man lite extra motiverad! :D :up:

Här går det segt med uppdateringarna, men i förrgår var jag iallafall på gymmet och körde lite kondition, då blev det 20 min trappmaskin och 10 min på en väldigt oskön cykel.

Idag blir det ben igen… :D jag vägde mig idag också för vi har bytt batteri i vågen så den funkar nu igen, den visade 66,3 kg, känner mig nöjd eftersom jag inte har gått upp lika mycket som jag trodde, hehe!

Nu ska jag storstäda lägenheten… :O

Här går det segt med att uppdatera, är mycket i skolan och så just nu. Igår var vi äntligen och köpte en dubbelsäng på IKEA!!! :D Efter att jag och min sambo har sovit i en 120 cm säng i över 4 år nu så känns det helt underbart! :)

Här kommer passet från i fredags:

Benspark
    8 x 75 kg PB!

Benpress
    10 x 180 kg, 8 x 140 kg (blixtrar och bränner i muskeln fortfarande, så kunde inte köra så tungt jag ville :( )

Liggande lårcurl
    7 x 35 kg PB!

Stående vadpress
    15 x 120 kg PB!

Sittande vadpress
    7 x 57,5 kg PB!

Kabelflyes
    12 x 20

Lutande flyes
    2 x 15 kg, 5 x 10 kg

Kickback
    8 x 10 kg PB!

Dips i maskin
    8 x 70 kg PB!

Rätt ok pass förutom att jag har nåt fel i muskeln i benet eftersom det blixtrar och bränns, sen tappar jag känseln i benet ett tag efteråt…

Hallå Maria! Jag tycker det syns mycket väl vilka som är före och efter av dina dietbilder. Otroligt vad två kilon kan göra för skillnad runt magen och höfterna. :nod Tycker förresten att du kör många muskelgrupper på ett och samma pass. Blir det inte tungt och väldigt långa pass? Hur ofta kör du? Go girl!! :up: [/b]

Emelie wrote:
    Hallå Maria! Jag tycker det syns mycket väl vilka som är före och efter av dina dietbilder. Otroligt vad två kilon kan göra för skillnad runt magen och höfterna. :nod Tycker förresten att du kör många muskelgrupper på ett och samma pass. Blir det inte tungt och väldigt långa pass? Hur ofta kör du? Go girl!! :up: [/b]

Hej hej och tack! :)
    Jag brukar i vanliga fall dela kroppen på 3 faktiskt, och vila mycket längre mellan passen så jag inte ska bli övertränad! Men vi (jag tränar med sambon) tänkte att vi testar det här och kör så ofta det går, så länge vi ökar i styrkan, sen ska vi vila mer och ev. göra om programmet. Det tar runt en timme att träna nu, vi håller så hög intensitet vi bara kan, men få se hur länge det går. Jag har med en proteindrink under passen så jag ska orka… Vi har hittills kört varannan till var tredje dag ungefär. Men det känns bra än så länge! Imorrn blir det aerobics!!! :D

ser ju riktigt bra ut. du är ju riktigt stark i benen!

anna1 wrote:

Tack så mycket! :)
    Jo, benen är min starkaste muskelgrupp, eller den enda starka kanske man kan säga…:frust:
    Kanske är det för att det oftast är mindre teknik att tänka på där så det bara är att pressa och trycka! Hehe! ;)

Idag så var jag och körde ett pass aerobics, och det var såååå jätteroligt!!! Jag hoppas att jag får ett schema i skolan som är lagt så att jag kan fortsätta gå på dessa pass! Jätteduktig instruktör och bra musik! :up: Även om jag snubblade över mig själv och gick in i andra så tror jag att jag kommer fixa kordinationen efter några pass… ;)

Så, nu har jag inte tränat på en vecka så därför jag inte har uppdaterat nåt här. Sambon blev sjuk så jag tog också en vilovecka för jag har haft så mycket i skolan ändå.
    Men idag var jag på aerobicsen igen och det var jätteroligt idag också + att alla steg satt tillslut! :emo-thumb
    Imorrn blir det antagligen ett gympass. Jag har även nu börjat äta nyttigare igen för jag har lagt på mig alldelses för mycket hull igen! 👿
    Lovar att försöka uppdatera oftare nu! :ph34r:

Igår så körde jag mitt första pass på gymmet sen den 15 sept. Det var hur kasst som helst!!!! 👿 Inte vet jag om de har att göra med att jag även slutade med kreatin då jag började vila… för jag fick ju väldigt bra resultat när jag började med det… Aja, här kommer det såliga passet iallafall…:

Stångrodd
    9 x 47,5 kg

Rodd
    3 x 50 kg, 4 x 45 kg (kände av att jag har lite ont i ryggen :( )

Latsdrag
    7 x 45 kg

Drag till hakan
    4 x 32,5 kg, 4 x 27,5 kg PB! (tror det iaf)

Sidlyft i maskin
    10 x 22,5 kg PB!

Rear delt
    10 x 6 kg

Hantelcurl
    6 x 10 kg

Koncentrationscurl
    5 x 10 kg

Jaa, fy vad dåligt det var…nästan så man tappar motivationen till att träna mer… närå, men segt känns det! Idag ska jag köra lite kondition på gymmet… få se när nästa styrkepass blir.

anna1 wrote:

Instämmer..

Shit alltså.. ! :emo-thumb

#Sly# wrote:
    Instämmer..

Shit alltså.. ! :emo-thumb

Haha tack så mycket!! :)
    Få se om det håller i sig nu då med tanke på mitt dåliga pass igår…suck alltså… positiva tankar så blir det nog bra! ;)

Här kommer lite positiv energi. :yahoo: [/b]

Emelie wrote:
    Här kommer lite positiv energi. :yahoo: [/b]

Hehe tack såmycket, det kan behövas!! :emo-thumb :D Nu blev jag lite gladare…:nod

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 255 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.