V-kustarn // PF

Home Forums Seriösa träningsjournaler V-kustarn // PF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 435 total)
  • Author
    ErikHB wrote:
    Erkänn att du ångrade dig att du åt kvargen sen efteråt. Gör alltid jag när jag äter det på ätardagar, så onödigt. Man kan äta något gott istället xD
    Props till dig att du svullade loss i närheten av (en förhoppningsvis) vacker och söt kvinna.
    Vill bara vara i min ensamhet eller med andra byggare när jag frossar annars skäms jag xD

hehe japp så va det, men det var det enda ”goa” jag hade hemma :) jag hoppade nötterna iaf. Hade ju gett mig minst 600kcal till den dan :)

Haha det brydde jag mig inte om. Vi har delat tak ihop i 5år hon å jag, så de var bara å slaska på!

Kost idag[/b]
    Idag är det arbetsdag 06-22, inga kolliskällor idag. Går upp lite mer på fettet ist.

Började förra veckan med att gå ner till ca 1800kcal på abetsdagarna så går jag upp till ca 2000kcal på träningsdagara. Ska köra så en vecka till å se hur det funkar. Blir hungern jobbig så går jag upp på kcal igen.

Ska skynda långsamt denna deffen och inte hamna i det tillståndet igen där jag kan trycka i mig hur mycket som hällst men ändå inte bli mätt. (var så efter förra deffen)

Mat 12-20
    900g Kyckling
    400g Torsk
    20g Olivolja
    10g Omega3
    100g avokado
    500g broccoli
    300g vitkål med en skvätt vinäger

1830kcal 230p/34k/63f[/b]

När jag bänkade igår blev jag tokslut i tricep, kändes nästan så det var tricep som satte stopp inte bröstmusklerna.

Hur kan man motverka att belasta tricep vid bänk? Smalare eller bredare grepp kanske??

Morgonvikt 73.3[/b]
    Håller fett på magen fortfarande, får se om det släpper snart. Nedre rygg har släppt tidigare dennna deffen än förra.

Körde ett bröstpass igår. Blev fastande träning. Vil inte enns redovisa det passet, vikterna var på tok för tunga. hoppas att det var en dålig dag bara. :(

Idag kommer jag inte hinna med någon träning, ska gjuta husplattan imorgon och jag har en hel del kvar å göra innan dess.

Kommer sikta på 1900-2000kcal idag utan kolhydrater.

God morgon, nu kör vi!

Västkustarn wrote:
    När jag bänkade igår blev jag tokslut i tricep, kändes nästan så det var tricep som satte stopp inte bröstmusklerna.

Hur kan man motverka att belasta tricep vid bänk? Smalare eller bredare grepp kanske??

Smalbänk är ju en övning just främst för triceps ;-) Det går inte att motverka belastning på triceps, men lite bredare grepp tar ju lite mindre, och kanske att inte sträcka ut armarna fullt i toppläget. Det får dock någon expert svara på.

jo de e klart :) tyckte det tog mer på tricep när jag bredda. aja var kanske tillfälligt. I eftermiddag blir dt ett nytt bröstpass. ska testa då.

Armarna sträcker jag knappt ut, i toppläget är dom v-formade ut från kroppen. Gör så för att få mer tut..
    Men jag har en bra bit kvar i bänken innan tekniken sitter.

Morgonvikten 72,8kg[/b]!! Så lätt har jag inte vart sens förra våren :)

Maten igår
    1. Torsk med kokta grönsaker omega3, olivolja, ägg
    2. Kyckling med vitkål, tomat, omega3
    3. Fluff med valnötter

Ca 1850kcal 207p[/b]

Tillskott igår i intags ordning :)
    Zink
    Kaffe
    Leucine
    Multivitamin
    D-vitamin
    Kalcium
    Omega3
    Magnesium

Nu ska jag ut å köra grävmaskin på tomta! :D

God morgon, nu sitter jag i bilen å slevar i mig 2 burkar ben and jerrys, en ostkaka och en påse godis. Har inte blivit mycket sömn inatt, gårdagen slutade hemma hos exet som bjöd på scones å film kväll. :)

Så ännu en ätardag tågar in.

Fick ändå kört ett bröstpass igår. Inga ökningar men heller inga sänkningar. :)

jag tog en powernap,. när jag vaknade mådde jag så j-vla illa asmätt fortfarande trotts att den snart är 7 timmar sen jag åt sista halvlitern med glass!

MEN jag såg ut såhär, å det är första gången på bålen. antar att det är allt socker. ska bli sköj å träna sen :)

J.v.K wrote:
    jävlar i helvete ^^ vaskulär!

haha tänkte likadant :D ska bli kul å se vad som händer på gymet

Västkustarn wrote:
    haha tänkte likadant :D ska bli kul å se vad som händer på gymet

Känner igen det där med ådrorna som går åt helvete på magen.
    Så jävla läckert äre dock ;

Laddar för ett bröstpass.
    *Drog precis i mig 3skopor jaced-xx 4g beta alnin och 4g kreatin.
    *om 20min blir det 10g bcaa

Blir fastande träning idag.

efter träningen
    15g hydroblend, 15-30min efter det maat!

Blev ett bra pass. Bra med kraft i tuttarna idag :)
    Fick även tränat lite teknik i bänken på lätta vikter. Har träningsvärk i axlarna sens igår så det var lätt å känna när dom kopplades in.

Nu fixar jag frulle.
    500g nötfärs
    150g Champ
    100g lök
    200g kokade gönsaker
    200g potatis
    20g äpple
    400g tomatkross

Ser ju sjukt ut med dom där ådrorna, kan inte vara hög bf% på det där :O

Gober wrote:
    Ser ju sjukt ut med dom där ådrorna, kan inte vara hög bf% på det där :O

håller en del fett runt naveln å mitten på framsidan tyvärr. antagligen p.g.a att det har varit j-vligt stressigt sista månaden..

planen var att få bort det till midsommar men det kan jag ju glömma. 2-3v till behöver jag nog.

Men jag får se om jag bryr mig om å gå så lågt i bf, beror på hur jag mår. är mycket försiktigare denna deffen.

En kort uppdate om dagens kost.

Arbetsdag[/b] 06-22

Matlucka[/b] 12-20

05.30 60mg zink

Mål 1. 12.00
    5g glutamine 15-20min innan första tuggan
    multivitamin
    kalcium
    600g kycklingfile
    10g omega3
    200g vitkål/tomat

Mål 2. 16.30
    5g glutamine 15-20min innan
    300g kycklingfile
    100g avokado
    150g vitkål/tomat

Mål 3. 19.30
    400g torsk
    450g kokt broccoli, blomkål, morot
    20g olivolja

22.45 1000mg magnesium

Ca 1830kcal 230p/36k/67f[/b]

Funderar på att börja med body science daa. fick hem en beställning i veckan på 3 burkar.
    Antingen börjar jag nu eller så väntar jag till deffen är klar…. :what:

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.