Vägen till -10% BF

Home Forums Seriösa träningsjournaler Vägen till -10% BF

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #527758
    Jocke.L wrote:
    Tjenare, vi har liksom allt helt likadant, längden, vikten åldern och t.om. målet till sommaren är samma :)

    Kommer att följa den hä journalen, du kan även kolla in min journal på [http://forum.body.se/showthread.php?t=20158&page=11] lycka till :)

    Kul! kan vi peppa varandra att nå målet, kommer helt klart följa din också! :D

    #527759

    Förkylningen vill inte ge sig! känner mig lite små klen fortfarande, ska ligga inne hela denna dag och försöka bli frisk så man kan träna imorgon:) Typiskt när man kommit igång bra och drar på sig en förkylning! menmen dagens morgonvikt 89.5kg:D det går neråt:up:

    #527760
    J.v.K wrote:
    fan så störande ^^ jag brukar dock känna mig lite förkyld på morgonen men sen så brukar det släppa, men retningar i halsen osv är ju inte att leka med

    A lite så är det nu också. blir bättre framemot dagen! vad gäller halsen så har jag opererat bort mina halsmandlar så kan inte få ”ont i halsen”;) haha helt underbart!

    #527761
    J.v.K wrote:
    haha what, fasen va coolt. det hade jag ingen aning om. måste göras haha :up:

    men hur är de du känner nudå? när du är förkyld, näsa som rinner typ?

    haha aa hade ett jävla problem med halsfluss så fick ta bort dom:D aa ibland har man ju rinnig näsa och nyser men inte ont i halsen men nu har jag inte de heller, känner mig bara allmänt klen liksom, haha sjuk utan feber:D haha.. men ska ladda på med en jävla lunch sen så kanske man får lite energi, tyckte mig se i någon tråd att du brukade doppa dina kycklingfiléer i ägg sen ströbröd och sen ner i pannan? lät sjukt gott måste provas idag!

    #527762

    Provade receptet och det var skit gott! verkligen att rekommendera! Nu är de såhär att jag har blivit sjuk och det suger så jävla hårt! men får väl vara hemma från träningen i nån dag nu så får se om jag blir bättre.. återkommer när jag är frisk..

    #527763

    Sådär var ner på gymmet idag och körde lite, men det blev ett jävla skitpass. känner fortfarande av att jag har nån sjukdom kvar i kroppen. men var ner iaf! Nu ska jag käka mat:D Morgonvikten ligger nu på 88.7

    #527764

    hur går det för dig??

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.