Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Vår/Sommar träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 augusti, 2008 at 19:55 #735900Anonym anvandareMembervon huff wrote:´bilder?
+1
Vill se bilder som den obligatoriska gluteusspread och back double penis-rectus :bb:25 augusti, 2008 at 23:16 #735901Anonym anvandareMemberBilder? Är ni helt galna är ju bara tunn o småfet
Aja jag får se… känns inte nå givande att ta bilder så länge man inte uppnått några resultat men jag får se nästa gång jag har nå sällskap med mig på gymet.
jwallin får du aldrig nog? Du får lära dig att såna bilder kommer börja kosta pengar! Sätt in en ansenlig summa på mitt konto så ska jag se vad jag kan ordna fram :emo-thumb
25 augusti, 2008 at 23:40 #735902Anonym anvandareMemberKörde ett ryggpass häromdagen och idag blev det biccar.
Har inte tränat så mkt på sistone då jag har fullt upp med tentaplugg.
Dagens pass blev iaf såhärBiccar
Skivstångscurl :
8-9 reps på 70 kg
4 reps på 75 kgHammercurl :
Reppa med 21 kgs
4 reps med 35 kgsEnarms cablecurl 2 set
Repcurl 2 set
Cablecurl med stång 2 set
31 augusti, 2008 at 23:26 #735903Anonym anvandareMemberNu när du ändå skaffat ny mobil så kräver vi bilder
31 augusti, 2008 at 23:34 #735904Anonym anvandareMemberFyfan, du var mig en stark jävel. Är det nåt i vattnet där uppe i Luleå eller ?
1 september, 2008 at 19:58 #735905Anonym anvandareMemberPrisman wrote:Nu när du ändå skaffat ny mobil så kräver vi bilderNjae… Ska ju helst vara ngn annan som fotar också :p
Så tråkigt o ta bilder när man ser likadan ut el. sämre än tidigare.1 september, 2008 at 20:00 #735906Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Fyfan, du var mig en stark jävel. Är det nåt i vattnet där uppe i Luleå eller ?Tackar men inte är det nå märkvärdig styrka jag ligger inne med…
Visst det är relativt men jag jämför ju mig iaf med folk som tränat minst lika länge Ändå offrat så mkt av mig själv o min kropp för träningen så jag kan inte påstå att jag fått ngn bra utdelning så sett men tänker man på de pissiga startförutsättningarna så har det hänt en del.1 september, 2008 at 20:04 #735907Anonym anvandareMemberKan väl likagärna redovissa förra passet som kördes häromdagen.
Biccar igen.
Skivstångscurl :
7 reps på 72,5 kg
3-4 reps på 77,5 kgHammercurl :
Reppa med 28 kgsCurl i maskin ngt set
Enarms cablecurl ngt set
Repcurl ngt set
Plus ngt set underarmar
Har tränat väldigt lite o knappt ätit ngt på en tre veckor nu så ska väl göra ett nytt försök o få lite rutin på allt nu.
Vart rätt mkt stress med privata saker så jag tappade all ork o tid för o ta mig till gymet. Omtentor osv som krävde sin tid.
Dags för nya tag igen.
Försöker hitta lite nya infallsvinklar för att få motivation då jag intekan tänka att jag tränar för att växa hela tiden för det räcker inte med tanke på hur kasst den biten går.
Under sommaren blev det mest flytande föda så nu ska jag försöka göra tvärtom o princip och koncentrera mig på att äta så mkt som möjligt.
Kolla hur kroppen reagerar på det i jämförelse.2 september, 2008 at 03:57 #735908Anonym anvandareMemberDagens pass blev triccar
Pushdowns 2 set
Smal bänkpress 3 set
Dips maskin 2 set
Repextensions i superset med reppushdowns 2 set
Pushdowns vinklad stång 3 dropsets
2 september, 2008 at 17:56 #735909Anonym anvandareMemberBröst o rygg
Var väl inte det mysigaste o köra bröst dagen efter jag kört triccar
Lutande bänkpress :
4 rep på 140 kg. Ej till fail. Känner mig fram här. Hade nog kunnat pressa ur 2 reps till.
1 rep på 150 kg inte heller helt till fail.
Reppa på 90 kgFlyes :
Reppa med 21 kgs. Känningar i vänster bröstmuskel som inte vill repa sig helt… så undvek o fortsätta med denna övning.Hantelpress :
14 reps med 42 kgs hantlarnaPec deck 2 set
Cablecrossover 4 set
Latsdrag maskin :
12 reps på fullmag 136 kg
? reps på fullmagHögrodd friviktmaskin :
? reps på 120 kg
Reppade på 140 kgFramåtlutande skivstångsrodd :
Reppade på 100 kg
Reppade på 130 kgEnarmsrodd i friviktsmaskin :
Reppade på 70 kg/arm 14 reps
Reppade på 90 kg/armStående reprodd 2 set
Omvänd pec deck 2 set
Knästående omvända cableflyes 3 set
Pulldowns i cable 3 set
4 september, 2008 at 21:51 #735910Anonym anvandareMemberAxlar o Trapz
Stående Militärpress :
6 reps på 75 kg. Så sjukt tungt detta kändes. Har grotesk värk i bröst o framsida axlar efter förra passet.
0 på 80 kg. Hade redan sådan pump efter första setet så detta gick inte
Reppade på 55 kgEnarms hantellyft åt sidan :
Reppa med 21 kgs
4 reps med 28 kgsHantellyft framåt :
Reppa med 16 kgs
Reppa med 21 kgsStående rodd brett i cable 3 set pyramid
Omvända schrugs i smith :
2 set reppa på 50 kg
Några reps på 80 kgSkivstångsschrugs :
Reppa på 180 kg
3 reps på 210 kgSkivstångsshrugs bakpå :
Reppa 2 set på 100 kgStående reprodd smalt 2 set
5 september, 2008 at 17:30 #735911Anonym anvandareMemberArmar
Biccar
Enarms scottcurl. Långsamma reps med full spänning genom hela setet :
14 reps med 16 kgs
9 reps med 16 kgsSamma övning med hammercurl 2 set långsamma reps med full spänning
Enarms koncentrationscurl 1 set långsamma reps
Skivstångscurl 1 set långsamma reps
Repcurl i cable 2 set
Cablecurl 2 set
Triccar
Pushdowns :
10 reps på fullmag plus 6 kg hantel
Några reps på samma viktScull crushers långsamma reps 3 set på 40 kg
Smal bänkpress likaså här 2 set
Enarms pushdown omvända och vanliga några set
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.