Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Viktor K satsar…typ.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2011 at 21:26 #52743Anonym anvandareMember20 maj, 2011 at 21:26 #130056Anonym anvandareMember
Morsning korsning, barnförlossning.
Viktor Karlsson här. För att hålla motivationen så toppad som möjligt, så har jag nu bestämt mig för att slaska upp en journal som jag planerar att uppdatera dagligen. Jag läser på mycket om träning och mat överlag, och jag är ivrig med att lära mig – så har du något tips eller relevant fakta så släng gärna hit det! Uppskattar all sorts kritik.
Jag har tränat och ”ätit” i två år nu i juni, och har gått från 55kg till mina nuvarande 72-73kg. Anledningen var då att jag verkligen var undernärd och jämnt fick höra om det, inte minst av mig själv rent psykiskt. Bestämde mig för att ändra på det, och resten är historia – och nu är jag fast. Det kommer nya mål för mig hela tiden, men mitt riktiga mål som jag ska se till att greja är att tävla inom några år (typ fem år?), då inom CBB om allt går som jag önskar. Jag försöker bygga på mig så mycket massa som möjligt, och det genom att köra 8-12 reps på gymmet, och försäkra mig om att jag ligger på ett energiöverskott. Kommer att ligga på 2-3g protein per kroppskilogram om dagen, och äta kolhydrater/fett så som jag känner för. Har inget riktig planerad makrofördelning, så jag kör på bara.
Lite info:
Ålder: 17 år, 930608
Längd: ~175cm
Vikt: 72kg
Mark: 140×9
Bänk: 80×3
Böj: Har tryckt 110kg, men då inte ATG riktigt, så vill inte räkna det. Tränar med 80-90 kilo.Nygjort upplägg…
Måndag: Bröst & Vader
Tisdag: Armar (då inkl. underarmar)
Onsdag: Fram och baksida lår & arsle
Torsdag: Axlar & Bröst
Fredag: Rygg & Biceps
Lördag: Vila
Söndag: VilaKanske kommer byta lördagen/söndagen mot någon av träningsdagarna om skolan inte tillåter mig att hinna med diverse bussar.
Om någon talar om för mig hur jag gör för att lägga in bilder här som inte blir enorma, så kommer det att komma bilder rätt frekvent.
Sparka mig i röven och önska mig lycka till nu!
21 maj, 2011 at 13:01 #130057Anonym anvandareMemberIntressant, ska följas!
För bilder så tryck på ”Gå till avancerad” när du ska skriva ett inlägg/svar, sen tryck på det lilla gemet bredvid smileys gubben och sen bifoga bilder.Kör hårt!
21 maj, 2011 at 13:23 #130058Anonym anvandareMemberEller så scrollar du ner och trycker på hantera bifogande filer! Kvittar ju!
Ser bra ut!
21 maj, 2011 at 18:23 #130059Anonym anvandareMemberTack grabbar!
Lite dagsfärska bilder på en smalfet man nu. Skulle vilja bifoga dessa i det första inlägget, men kan inte riktigt redigera längre.
Första gången någonsin som jag tar kort på mina ben föresten!Det jag känner själv är att mycket mer massa behövs överlag, men främst på ben och bröst. Det blir nog bra till slut.
21 maj, 2011 at 19:17 #130060Anonym anvandareMemberGod bless your bicepS!
25 maj, 2011 at 23:31 #130061Anonym anvandareMemberSom den fattiga student jag är, så tryter pengarna ett tag framöver. Har knappt matpengar för dagen, så jag väljer att inte skriva här framtills det att jag får lov den tionde juni. Det börjar så illa som möjligt.
Ligger vanligtvis på 100 spänn för mat om dagen, men det har blivit lite knas den här månaden. I juni blir det att åka av.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.