Williams tränigsdagbok

Home Forums Seriösa träningsjournaler Williams tränigsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 141 total)
  • Author
    Posts
  • #655803
    Anna Lübeck wrote:
    Jag vet!! Du e en höjdare på att diska!! :D

    :nod Han ska diska Monicas protein burkar och ngt annat i duchen:whistle:

    William snygga bilder, och dagsformen är inte så farlig ni bygger ju muskler fan:P

    Hälsa Monica

    #655804
    Vanessa Frykman wrote:
    :nod Han ska diska Monicas protein burkar och ngt annat i duchen:whistle:

    William snygga bilder, och dagsformen är inte så farlig ni bygger ju muskler fan:P

    Hälsa Monica

    ja det e bara fantasin som sätter gränser för vad man kan göra med proteinburkar, diskborstar och en söt tjej!:p

    Armarna e ju inte så flötiga, men jag hade ju ine slängt in nån bild i bar överkropp!

    #655805
    William Dester wrote:
    ja det e bara fantasin som sätter gränser för vad man kan göra med proteinburkar, diskborstar och en söt tjej!:p

    Armarna e ju inte så flötiga, men jag hade ju ine slängt in nån bild i bar överkropp!

    Äh njut av din offform ju trots man känner sig som en säl:D

    ni har inga gränser va
    :P

    #655806
    Vanessa Frykman wrote:
    Han ska diska Monicas protein burkar och ngt annat i duchen

    William snygga bilder, och dagsformen är inte så farlig ni bygger ju muskler fan

    Hälsa Monica

    Det gäller bara att ge den rätta motivationen så diskar vem som helst :p

    Jag hälsar tillbaka, hoppas ni mår bra! :)

    #655807
    precious wrote:
    Det gäller bara att ge den rätta motivationen så diskar vem som helst :p

    Jepp!:P

    Igår var det ben på schemat och det blev ett kort pass. Ville inte köra böjj och vader eftersom jag haft nån form av belastnings-skada på ena foten nu under snart 1½ vecka. Känns dock som att det börjar bli bättre nu men det e ju dummt att utmana det.

    Körde benspark i de två maskiner vi har och sen liggande lårcurl. Totalt 15 set ungefär, två plattor från fullt magasin på samtliga maskiner, runt 5 reps sista seten.

    Köpte EsaPro igår och kan bara säga en sak: DET VAR DET ÄCKLIGASTE JAG NÅNSIIN SMAKAT PÅ! tänk er att ni dricker gin&tonic med grappo. Låter det bubla runt i magen en stund o sen spyr upp det i munnen. VOILA! där har ni smaken. FYYYY FAN! va så *visar med fingrarna* nära att spy!… men men.. gäller väll att bedöva smaklkarna… nån som har ngt tips på hur man får ner det?
    Måste ju va bra iaf eftersom det e så äckligt!

    ikväll ska jag vila.. bara va hemma med hundarna o ta det lugnt.. Koppla in nätet och städa upp i mitt ”hobby-rum” så gott det går!

    aja, back to work!

    #655808

    Bra ryggpass igår! Inget fantastiskt under med otroliga vikter men bra kontakt och lite experiment med nya övningar.

    Skulle skoja till min tråd när jag kom hem o länka upp några filmer som jag tänkt lägga upp på youtube, men det ville inte funka, sånt gör mig på dåligt humör. Sen skulle jag raka skallen och då var min trimmer spårlöst försvunnen, letade som en idiot o kände hur mitt humör blev allt annat än bra. Va ultranära att använda hyveln när jag hittade trimmern på det mest ologiska stället.
    Det var min lilla hus-tomte som städat undan den! grr… men jag kan iofs inte va arg på henne länge, hon e för söt för de!:)

    Ska ge youtube en chans till ikväll, det e roliga före och efter defff-filmer som hägrar!;)

    #655809

    Här kommer några filmer som har ungefär 1½ år på nacken. Före min diet och sen efter. har för mig det e typ 10 kg som skiljer.
    Have fun!:D

    Före:
    [http://www.youtube.com/watch?v=4zJSLX6NZf0 http://www.youtube.com/watch?v=4zJSLX6NZf0%5D

    Efter:
    [http://www.youtube.com/watch?v=qJAHFTCGXU0 http://www.youtube.com/watch?v=qJAHFTCGXU0%5D

    #655810

    HÄR är det ordning och reda!! Kul att du la ut dom filmerna!!
    Ha dé gött mannen

    #655811

    Bröst och axlar idag. Dålig ork.

    Kände redan på cykeln påväg från jobbet till gymet att min ork inte fanns där. Körde hantelpressar, bänk i smiten och cebleflyes underifrån. hantellyft åt sidan, enarmslyft åt sidan cable-crossen o sen samma fast för framsidan.

    ca 4 set i snitt per övning.

    Va uppe o nosade på 50 hantlarna i sista setet hantelpress men då va jag så trött så det blev typ en fyra.. dock de tyngsta jag kört med i hantelpress.

    nu ropar min lilla skatt från soffan o jag vill nog hellre va där än här framför burken!
    så: taaaaa

    #655812

    Det gör du rätt i!
    /D

    #655813

    Hörru du……du är ju lik huvudpersonen i Prison break på dina kalsong bilder.

    #655814
    Exhale Freddan wrote:
    Hörru du……du är ju lik huvudpersonen i Prison break på dina kalsong bilder.

    andra har sagt det me… men vettefan om jag e så gla för de.. tycker han ser lite mesig ut.. :p

    #655815

    Körde lår + baksida lår igår med tjejen, idag blev det vila pga migrän. Vi testade ett gym som ligger typ 3oo m från oss o fick gratisvecka. Riktigt sköna maskiner som tog klockrent o va smidiga att ställa in. Har för mig gymkedjan heter nordic club. Maskinerna va röda o silvriga o riktigt bra somsagt.
    Dock var gymet för mycket sats över det. Uselt utbud av fria vikter. 35 kiloshantlarna va det tyngsta de kunde frambringa, o det fanns inget ställ för att köra knäböjj.

    Ingen idé att skriva vikter eftersom alla maskiner är olika. Bensparken gjorde jag en 10a på 140kg och var inte så jag storknade.

    Men men, har en vecka som jag ska köra där o sen ska vi väll stå ut med massa säljsnack, men har svårt att motivera att betala nästan 500 i månaden o då ha maskiner och vikter som jag redan vuxit ur. Dessutom svårt att få inspiration när både Monica o jag va biffigare än samtliga där!

    #655816

    Har vart tiktigt dåligt med träningen nu på senaste två veckorna. Inte haft rinktigt motivation och ork. Långa dagar på jobbet (som för övrigt går kanon) men när man sen kommer hem finns det verkligen ingen ork.
    Provtränade som sagt på ett gym nu i närheten men det blev bara två pas o behövdes inte bli fler eftersom de inte hade ordentligt med utrustning.
    Kör på ett annat gym som ligger i krokarna o det e helt ok men ganksa deprimerande miljö. Få speglar o typ 2 fäger i hela lokalen.
    Körde iaf et bra armpass där i förrgår och ett bra rygg+ baksida lår pass där igår.

    Nu i framtiden kommer vader, baksida lår och mage prioriteras + att jag ska börja se över kosten snart o skära ner på skräpet så man blir lite mer in shape.

    #655817

    Har vart jäkligt dött i min dagbok men det beror på at min motivation har vart sådär. Har nu börjat med MMA, mixed martial arts, för att få lite variation i träningen samt lite kondis.
    Sjukt konditionskrävande kan jag lova, trodde inte jag skulle klara av första paset men det gick och jag hade säkert förlorat 4 liter vätska :P

    Så nu kommer det bli lite blandning av detta och styrketräningen tills rätt motivation infinner sig för att bygga vidare! :)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 141 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.