Williams tränigsdagbok

Home Forums Seriösa träningsjournaler Williams tränigsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 141 total)
  • Author
    Posts
  • #655833

    Hej min Kollega…har highjackat Lindas användare…:emo-thumb

    Slänger upp två bilder på dig då du tog dig friheten att slänga in mig på bild :ike:

    #655834

    Tackar tackar DSQ och Martin. Den bilden är iofs lite för bra nästan… mina armar behöver mycket mer jobb men med pump, bra ljus o konstig kamera kan man inte misslyckas!;)

    De bilderna min ”käre” kollega lagt ut kommer han få en hantel i huvvet för!

    Inga tävlingsplaner på G, ska isåfall lägga på mig bra mycket mer framförallt på vader och lår.
    Men det går åt rätt håll iaf!
    /Will

    #655835

    :nono::nono:

    Har tillräckligt med huvudvärk som det är….

    :|

    #655836

    Haha, bilder är lustiga ibland blir dom grymma och ibland ser man minst ut, men i vilket fall som helst ser det bra ut, bara att kötta på och våga ta steget till scenen sen ;)

    #655837
    Martin. wrote:
    Haha, bilder är lustiga ibland blir dom grymma och ibland ser man minst ut, men i vilket fall som helst ser det bra ut, bara att kötta på och våga ta steget till scenen sen ;)

    Tack!:)
    Ska se till att bli lite mer komplett bara sen e tävla ingen omöjlighet! Kör hårt själv och lycka till med tävlings-satsningarna som jag antar att du har (eller iaf borde ha!:up:)
    /Will

    #655838

    Liten uppdatering:

    Senaste passen har gått kass och det gör mig förbannad. Vet inte om jag har nån form av infektion i kroppen men när jag kör blir jag helt slut. Ungefär som att jag har världens sämsta kondis och kedjerökt sen jag va fyra år. Riktigt irriterande… Får köra lite lätt tills det släppt.

    Sen blev jag förbannad på mina dumma ben i måndags med. Ont i högra knät hava passet så man inte kan köra ordentligt, sen gick det över och gjorde ont i vänster istället!:frust:
    Ben är ju en av de kroppsdelar jag verkligen inte har råd att pjoska med!

    Hursomhelst blir det bröst idag och det kan jag köra lugnt med gott samvete!

    #655839

    Frisk o kry nu igen!
    Träningen går bra även om jag kan känna att jag saknar ”råstyrkan” i vissa övningar. Förra våren kunde man lixom känna att pressövningar som bänk och hantelpress var papper, nu tar det bara stopp lixom. Är iofs starkare än nånsin i tex hantelcurls och sidolyft med hantel.

    Känner mig riktigt sugen på att ta ett år till åt att förbättra framförallt ben och armar för att sedan köra CBB tillsammans med Johan. Grymt att ha en träningspartner så man orkar dra sig ner till gymet de dagarna motivationen kanske inte e lika hög.

    Skickar med en liten bild så tråden blir lite roligare.

    #655840

    Körde igår själv ett pass vader och baksida lår. Riktigt grymt! Har bra värk i vaderna idag.

    Började med Stående vadpress ca 8 set, sedan 5 set donkeys och till sist 5-6 set sittande vadpress. Fick sjuk pump och vaderna såg nästan okej ut!:D

    Sedan baksida lår där det fick räcka med 4 set liggande lårcurl och sedan 5 set ”stående concentrationscurls för baksida lår i cable crossen med någon form av läder-sex-slavs-fotbojja”. Den tog bra den med. Sen kände jag mig väldigt nöjd!

    Idag blir det kanske lår, om jag inte tar det imon. Nu ska tjejen och jag ha gemensam ledig dag vilket vi allt för sälllan har!

    #655841

    Halloj
    hur går det med tjejens deff?

    #655842
    Vanessa Frykman wrote:
    Halloj
    hur går det med tjejens deff?

    Enda inlägget i min fattiga tråd handlar om tjejen!:(.. Skämt åsido. Hon dietar inte mer utan lever det goda livet med sin tjocka pojkvän!

    Nu till min egen träning:
    Den går bra och jag kör på hårt. Är nog iofs fetare än jag nånsin vart så det ska jag ändra på. Äter inte speciellt dåligt under veckorna men det kan bli bättre och det börjar jag med från och med måndag.

    Ska nog investera i lite kosttillskott för placebo-effektens skull och sen köra på hårdare.
    Nu ska jag jobba!

    #655843

    Inte fet, bara vätskig…

    Kör hårt idag, eller du vilar idag va? Själv ska jag ner kl 16.30 o köra lite cardio innan armpasset, sen 1 h cardio efter. Finns på gymmet till 19.00.

    Hoppas du har en bra dag, nu ska jag lägga mig o sova till 15.45. 😥

    Mvh // Johan … Linda VÄGRAR logga ut..o min diet hjärna är inte tillräckligt uppmärksam just nu..

    #655844
    William Dester wrote:
    Känner mig riktigt sugen på att ta ett år till åt att förbättra framförallt ben och armar för att sedan köra CBB tillsammans med Johan. Grymt att ha en träningspartner så man orkar dra sig ner till gymet de dagarna motivationen kanske inte e lika hög.

    Klart du ska satsa!

    GROVF :)

    #655845

    Jo det ser ut som att det blir satsning på FF-08. Naturligtvis under förutsättningarna att alla bitarna sitter mer eller mindre på plats!;)

    Ska dessutom bli gött att få bort lite onödig mandelmassa från magen. Från och med måndag är det matlådor och bra kost som gäller!:up:

    Körde lite tuttar och axlar igår, de muskelgrupper jag faktiskt tycker är ganska bra. Fick sjuk pump och kände mig glad för det. PPlana hantelpressar med 46 hantlarna vilket jag var ganska nöjd med eftersom jag inte kört den så flitigt på länge.

    Ne nu ska jag browsa kostillskotts-trådarna och se om det finns något som folk tycker e bra!=)

    #655846

    Grymt pass idag! Riktigt laddad och fullproppad med koffein!

    Körde 6 set sittande vadpress med stegrande vikt upp till 70 kg. Får altid bra kontakt i sittande när jag börjar med den men nästan aldrig när jag har den som avlutningsövning.
    Sen blev det stående vadpress ca 6 set. Började på 65 och ökade en tia åt gången och stannade på 105. Grym kontakt även här.

    Sen blev det vadpress i benpressen. Bra kontaktövning som känns lite på samma sätt som donkeys. 4 set fick räcka sen hade jag sånt tryck i vaderna att det kändes som de skulle sprängas. Helt hårt även när man e avslappnad.. som att det e alldelles för trångt i muskeln lixom.

    Därefer lite korsryggs-resningar för att värma upp bla baksidan lår. Sen 4 liggande lårcurl och sedan 4 stående konc-lårcurl i cable crossen. Efter det hanna jag inte köra mer (och orkade inte heller)

    Roligt va att Mattias sa att mina vader hade vuxit! Mina stackars vader behöver all peppning de kan få!

    Nu ska jag handla mat för mina föräldrar och en av brorsorna kommer på middag ikväll o firar min födelsedag i efterskott. Gott med tårta (för tredje dagen i rad)
    Från och med måndag kommer det bli matlådor och noggrannt uträknad mängd mat. Ingen diet men mycket nyttigare och billigare.

    #655847

    Idag var det ben, eller närmre bestämt lår. Tränade med en gammal jobb- kollega

    Det gick riktigt bra förutom mitt knä som spökade i början, men sen funkade. Ska titta lite på vad man ska äta för att få bättre leder.. Glucosamin?

    Började värma med bensparken sen blev det knäböjj med stegrande vikt för att bli varm.
    60 kg, 15+
    80 kr, 15+
    100 kg, 12
    120 kg, 9
    140 kg ,6

    kändes inte så tungt trots att jag inte kört på 140 tidigare.. tror jag

    Benpressmaskin med fullt mag i 4 set och sen 4 set benspark med fullt mag.

    Sen skyndade vi oss iväg för vi skulle se Beowulf på bio. Lite halvspeciell film som jag inte riktigt vet vad jag tyckte om. Så ere met!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 141 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.