Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Yazo’s (not xrickardx) träning 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2007 at 10:05 #860737Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Såå nu är d Yazos tur att gå som hon skitit på sig
Idag ska jag köra ben, då blir de min tur sedan då
Ruuligt med filmer !Ja det känns ju som att folk undrar va fan man håller på med, när man går som man gör… Jobbigt är det också när nån kund ska ha nåt som ligger längst ner på nån hylla och man bara måste böja sig ner… Det e ju knappt så att man kommer upp igen utan att bli helt röd i fejjan
Lycka till med träningen sen!!
Imorn vill jag höra att du inte kan gå normalt! :nodVanessa Frykman wrote:Det är så det ska kännas Härligt jag ska köra ben idag .
Diggar din form Tjejen !!!snart ska jag börja skala av själv .Ja klart. Då vet man att man tagit i :p
Ska du o michan köra tillsammans eller!? hehe.. Lycka till du oxå! Hur brukar dina benpass se ut?Varför ska du börja skala av? Tävling på G!?
013 wrote:Träningsvärken efter ett benpass,, den enda sanna kärleken
Kör på nuHaha.. såpass!?
20 mars, 2007 at 10:17 #860738Anonym anvandareMemberJag ska börja skala av lite för att kunna se hur man ser ut och vad mans ka förbättra. Jag ska inte köra med michan har alldrig träffat henne eller Dessan.
Oj mina pass just nu är skit jobbiga men mina ben har förbättrats något enorm sedan dec . Kör mkt böj och djupa sedan kör jag tungt. Fast inte 110 kg det skulle jag inte palla alls och köra ass tot he grass:D
jag har kört 90 kg fast då gick jag ner 90 grader bara. Nu kör jag mellan 60-70 kg och djupt det tar som fan .
Vi ses väll i västerås om du ska ditt.
Tävling blir till hösten förmin del.
20 mars, 2007 at 10:41 #860739Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag ska börja skala av lite för att kunna se hur man ser ut och vad mans ka förbättra. Jag ska inte köra med michan har alldrig träffat henne eller Dessan.Oj mina pass just nu är skit jobbiga men mina ben har förbättrats något enorm sedan dec . Kör mkt böj och djupa sedan kör jag tungt. Fast inte 110 kg det skulle jag inte palla alls och köra ass tot he grass:D
jag har kört 90 kg fast då gick jag ner 90 grader bara. Nu kör jag mellan 60-70 kg och djupt det tar som fan .
Vi ses väll i västerås om du ska ditt.
Tävling blir till hösten förmin del.
Okej.. Ja det är ju en fördel om man kan se vad som behöver prioriteras
60-70 kg ass to the grass e bra tycker jag! Har inte testat att gå hela vägen. tror inte jag klarar det, för att jag e så orörlig.
Jag ska till MTGP ja! Kommer vara där under Fredan!
Vad ska du tävla i, i höst? BF!?20 mars, 2007 at 10:44 #860740Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Jeeezez vad stark du är quinna!!! [/b]Snygga böjj!
Ska du säga!!!
Tack så mycket Frida, det är kul när det börjar hända grejjer..
Nu ska jag bara kapa av dina axlar o sy fast på mej!
Visst skulle du tävla nu i april!?20 mars, 2007 at 10:47 #860741Anonym anvandareMemberYazo wrote:Okej.. Ja det är ju en fördel om man kan se vad som behöver prioriteras
60-70 kg ass to the grass e bra tycker jag! Har inte testat att gå hela vägen. tror inte jag klarar det, för att jag e så orörlig.
Jag ska till MTGP ja! Kommer vara där under Fredan!
Vad ska du tävla i, i höst? BF!?Ja BF är tanken men som sagt jag och coachen jobbar på att bygga nu . Jag äter rätt mkt mat nu så att jag ska orka att köra tungt.
:nod
20 mars, 2007 at 10:55 #860742Anonym anvandareMemberHaha… ja d kan jag tänka mig att de blir lite svårt ! ^^
Kan redan tala om nu att mina ben skakar som tusan, om jag inte får träningsvärk imorgon, blir jag super arg och besviken
20 mars, 2007 at 11:36 #860743Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Jeeezez vad stark du är quinna!!! [/b]Snygga böjj!
Håller med Frida!! Holy macaroni, du är stark som en oxe!! :worship:
20 mars, 2007 at 21:46 #860744Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha… ja d kan jag tänka mig att de blir lite svårt ! ^^Kan redan tala om nu att mina ben skakar som tusan, om jag inte får träningsvärk imorgon, blir jag super arg och besviken
Nice Va blev det för ruuliga övningar då? :p
20 mars, 2007 at 21:49 #860745Anonym anvandareMembercattahs wrote:Hej Första gånge jag e inne å kikar i den här journalen,, tycker det ser riktigt bra ut…Kanske man får hänga på er brudar och köra, pratade med michan sa att vi kunde köra om jag var på besök i stockholm.. vore kul lära känna fler med samma intresse
Nämen va trevligt. Tack så mycket!! Välkommen hit
Klart du kan hänga på, de e ju bara kul med fler!
Ska du till MTGP ?20 mars, 2007 at 21:51 #860746Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Håller med Frida!! Holy macaroni, du är stark som en oxe!! :worship:Men jag är ju vattuman :nerd:
hhaha.. nej va tråkig!tack så mykke MLI.. I doing my best!
21 mars, 2007 at 17:37 #860747Anonym anvandareMemberockså imponerad av dina knäböj… :up:
…men kör hellre lite djupare på 100 kg än att gå på tyngre vikter. (bara en liten tanke…)21 mars, 2007 at 20:58 #860748Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:också imponerad av dina knäböj… :up:
…men kör hellre lite djupare på 100 kg än att gå på tyngre vikter. (bara en liten tanke…)Nej.. kör lite djupare fast på tyngre vikter
21 mars, 2007 at 20:59 #860749Anonym anvandareMemberStarka böj må ja säga, imponerande trots turkdjupet
21 mars, 2007 at 21:02 #860750Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Haha vill du ha mina axlar? Du är tokig tjejen!!
Nejnej stopp å belägg -jag ska inte tävla i april -är lååångt ifrån sådan form!
Ikväll ska vi köra framsida ben, jag ska visualisera dig när jag kör knäböj!! F*n så stark vill jag med vara i benen!!!Jag tror bestämt vi får åka t Tyresö (visst är det på Flex ni är?)ngn kväll!!
KRAM F
Ja lite tokig e jag allt :p
Men, när ska du tävla igen då?
Hoppas benpasset gick bra.. Själv ska jag snart iväg o köra ryggJa kom gärna till flex o visa upp er lite… skulle va trevligt.. vi kan ju ta ett pass ihop!
21 mars, 2007 at 21:03 #860751Anonym anvandareMembercattahs wrote:Den i västerås eller? Har kass koll på vad alla tävlingar heter, borde kanske känna till det bättre:o Isåfall kanske.. vi får se lite hur det blir här.. ska du?Ja det stämmer bra det Jag ska dit på fredagen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.