Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Yazo’s (not xrickardx) träning 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2007 at 21:04 #860752Anonym anvandareMemberMjao wrote:Starka böj må ja säga, imponerande trots turkdjupet
haha ”oookej”
21 mars, 2007 at 21:13 #860753Anonym anvandareMemberYazo wrote:Nej.. kör lite djupare fast på tyngre vikterlåter som en bra tanke, eller gör du det redan?
träningen verkar ju gå bra, men låt den förtsätta göra det utan skador…21 mars, 2007 at 21:18 #860754Anonym anvandareMember[quote=”Yazo”]Nej.. kör lite djupare fast på [b]tyngre[/b] vikter [/quote][/CODE]
Starkt vågat tjejen – ett litet tips på vägen -”bananutförandet” kan hellre leda till en skada istället för tyngre vikter – rather safe than sorry! :emo-thumb[CODE]
Yazo wrote:Nej.. kör lite djupare fast på tyngre vikter[/CODE]
Starkt vågat tjejen – ett litet tips på vägen -”bananutförandet” kan hellre leda till en skada istället för tyngre vikter – rather safe than sorry! :emo-thumb
21 mars, 2007 at 23:08 #860755Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:låter som en bra tanke, eller gör du det redan?
träningen verkar ju gå bra, men låt den förtsätta göra det utan skador…Nej det gör jag inte.. får nog skala av ett par kilon om jag ska gå djupare.
Tack för omtanken.annova wrote:[/CODE]Starkt vågat tjejen – ett litet tips på vägen -”bananutförandet” kan hellre leda till en skada istället för tyngre vikter – rather safe than sorry! :emo-thumb[/quote]
turkdjup, bananutförandet… jajaja :nerd:
E som sagt lite stel i höftböjarn o diverse andra små muskler..
Tekniken ska bättras på, lovar =)[CODE][/CODE]Starkt vågat tjejen – ett litet tips på vägen -”bananutförandet” kan hellre leda till en skada istället för tyngre vikter – rather safe than sorry! :emo-thumb
turkdjup, bananutförandet… jajaja :nerd:
E som sagt lite stel i höftböjarn o diverse andra små muskler..
Tekniken ska bättras på, lovar21 mars, 2007 at 23:15 #860756Anonym anvandareMemberYazo wrote:Men jag är ju vattuman :nerd:
hhaha.. nej va tråkig!tack så mykke MLI.. I doing my best!
Hade kunnat sätta allt jag äger på att det var oxe du var Vattuman alltså..!! :kicking:
21 mars, 2007 at 23:51 #860757Anonym anvandareMemberIdag blev det lite rygg, lite vader, lite mage.
Latsdrag, 6 set
Sittanderodd, 6 set
Roddmaskin, 3set
Magmaskin, 2 x 25st
Vadpress á la 45grader, 3 setsen träning. Lite segt och köra, dåligt med energi!! Men det gick hyffsat endå!
22 mars, 2007 at 00:00 #860758Anonym anvandareMemberBöj 110×5
Kan inte säga annat än OMG!
Riktigt fina resultat.
Kör på och lycka till!22 mars, 2007 at 00:18 #860759Anonym anvandareMemberlind3r wrote:Böj 110×5Kan inte säga annat än OMG!
Riktigt fina resultat.
Kör på och lycka till!nämen 😮
Tack så mycket!!
Desamma desamma22 mars, 2007 at 23:45 #860760Anonym anvandareMemberTJA! Idag blev det axlar!
Sittande axelpress med hantlar
15 x 11kg
12 x 13,5kg
8 x 16kg
10 x 16kg
8 x 16kg
15 x 11kgCabellyft åt sidan
12 x 5kg
10 x 7,5kgBaksida axlar (maskin)
4 setHantellyft åt sidan
12 x 7kg
10 x 8kg
8 x 8kg > 4 x 7kg > 5 x 6kg *dropsetUsh å fy så trött jag e nu… Borde sova :sleepy:
23 mars, 2007 at 07:10 #860761Anonym anvandareMemberGrymma pass, diggar din rygg! :emo-thumb
Trevlig helg på dig..!
//sh0w23 mars, 2007 at 09:19 #860762Anonym anvandareMembersh0w wrote:Grymma pass, diggar din rygg! :emo-thumb
Trevlig helg på dig..!
//sh0wTrevligt att du hitta hit
Tack så mycket!! 😮23 mars, 2007 at 10:47 #860763Anonym anvandareMemberHey
Ville bara kika in o säga att du är gryyym Yazo
Hoppas vi tar ätardagen snart , jag kan ju inte den helgen MTGP är Kanske vi kan ta de helgen efter (A) ?23 mars, 2007 at 14:44 #860764Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Hey
Hoppas vi tar ätardagen snart , jag kan ju inte den helgen MTGP är Kanske vi kan ta de helgen efter (A) ?Kan vi inte bara skolka någon dag o köra svullodag hela daaagen? när big Yaz0 är ledig från wårket. Så kan vi köra Träning – mat – svulla – mat – (bio?/svulla) – kvällspromme .. ?
23 mars, 2007 at 15:39 #860765Anonym anvandareMemberDessan wrote:Kan vi inte bara skolka någon dag o köra svullodag hela daaagen? när big Yaz0 är ledig från wårket. Så kan vi köra Träning – mat – svulla – mat – (bio?/svulla) – kvällspromme .. ?HAHA men Dessan… hur ska du ha d, får jag skolka eller inte
Nu har jag varit duktig o har inte skolkat för du sagt till migMen I like the idea
Bio, jaaa… de finns en film jag vill se , ninja turtles :ph34r:
eller hannibal rising
Fast ni kanske inte vill se någon av dem23 mars, 2007 at 19:03 #860766Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Hey
Hoppas vi tar ätardagen snart , jag kan ju inte den helgen MTGP är ..Kanske vi kan ta de helgen efter (A) ?Naaw Tack snygging!
För mig passar helgen efter också bra!! Är ledig hela veckan då!Dessan wrote:Kan vi inte bara skolka någon dag o köra svullodag hela daaagen? när big Yaz0 är ledig från wårket. Så kan vi köra Träning – mat – svulla – mat – (bio?/svulla) – kvällspromme .. ?Det lät ju typ asabra!! iaf de där med ”Träning – mat – svulla – mat – (bio?/svulla) – kvällspromme .. ”
Jag skulle vilja se epic movie, Norbit eller simpsons the movie…
Fast michan… Ninja turtels… e de tecknat eller? Såfall skulle den nog va kul… Va ju favoriten när man va liten !!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.