Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Yazo’s (not xrickardx) träning 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2007 at 11:03 #860812Anonym anvandareMemberFed up wrote:Hej! grym journal, har helt missat den! Du är grymt stark och har en tjusig kroppshydda, tjejen! :emo-thumb
Du ser grymt biffig ut på bilderna med Dessan och Michan! Ser bra ut på de andra också såklart!
Keep it up!
Heej! Kul att du hittade hit!
Tack så jätte mkt, kul o höra!:o
Ha en bra dag!2 april, 2007 at 23:19 #860813Anonym anvandareMemberTjao alla gláa!
Jag, Dessan, Michan och Rickard (den 4e bruden i gänget) hade mys på stan idag! Det blev shopping på gymgrosisten (några bars som vi gick o tugga på och prottepulver till lil’M) och på Sport Nutrition ( 3 par snygga träningsbrallor till MEJ )
Vi snackade även en stund med Mikael Svanquist, som verkade väldigt kunnig andående diet och sådant… ( så nu vet man var man ska vända sig, om man skulle få för sig o deffa)Sen drog vi där ifrån i jakt på nå matställe.. det slutade med att vi hamnade på sandys, med en varsin pasta & kycklingsallad! Halväckligt.
När klockan va 20.15 drog vi in på delta gym, körde axlar! Det känndes som ett lallpass när vi va där, med det känns fan i axlarna nu ändå!
Vi körde axelpress med hantlar, hantellyft åt sidan, sidolyft i cablen, x:et i cablen (för baksidan) och framåtlutande hantellyft med hantlar (för baksidan)
Det enda jag e nöjd med e att jag tog 17,5kgs hantlarna i axelpressen, 2×6… och 11kgs hantlarna i sidolyften 3×5!
Jag ska upp o jobba imorn, så jag borde nästan gå o sova nu!
Tack för idag tjejer (och älskling)
Peace2 april, 2007 at 23:23 #860814Anonym anvandareMemberYazo wrote:naaw… taack 😮luuugnt bruden vi älskar ju sexy backs eller hur?! *hehe*
nice axelpass!!! :emo-thumb2 april, 2007 at 23:25 #860815Anonym anvandareMembersh0w wrote:luuugnt bruden vi älskar ju sexy backs eller hur?! *hehe*
nice axelpass!!! :emo-thumbKlart som fan att vi gör
Taack! Hur går det med din träning då?2 april, 2007 at 23:27 #860816Anonym anvandareMemberFina förändringar Bra baksida!:up:
2 april, 2007 at 23:29 #860817Anonym anvandareMemberYazo wrote:Klart som fan att vi gör
Taack! Hur går det med din träning då?lite seg förra veckan, varit sjuk och mkt trött!
Annars går det helt ok ..!
Ska vara 100%-ig nu
Du kan ju kolla i min journal, la upp lite pics idag..
Firar även min 4-månaders dagen (gymmet idag)Själv då? Det verkar går galant!!!:up:
3 april, 2007 at 00:03 #860818Anonym anvandareMemberYazo wrote:Jag ska upp o jobba imorn, så jag borde nästan gå o sova nu!
Tack för idag tjejer (och älskling)
Peacetack själva.
Imorn blir det morgonpromme för mig och michan och sen träning på sats
Ha så kul på jobbet imorn biggie.3 april, 2007 at 09:56 #860819Anonym anvandareMembersh0w wrote:lite seg förra veckan, varit sjuk och mkt trött!
Annars går det helt ok ..!
Ska vara 100%-ig nu
Du kan ju kolla i min journal, la upp lite pics idag..
Firar även min 4-månaders dagen (gymmet idag)Själv då? Det verkar går galant!!!:up:
Okeej. Det verkar som om alla ska åka på den där J*vla förkylningen
Welcome back iaf! Ska checka in din journal sen!
Såg bilderna på dig, och för att bara ha kört i 4 månader ser det bra ut tycker jag.. Du verkar ju ha en stabil grund iaf.. Har du hållit på med nåt innan?För mig går det helt okej med träningen! Förra veckan var det lite tight o träna, men nu e jag på G igen.. Och det är så jävla kul Me like….!
Nu ska jag åka iväg o jobba Imorrn blir det troligtvis ben!
Ha en bra dag!3 april, 2007 at 09:59 #860820Anonym anvandareMemberYazo wrote:Borde kanske ta o uppdatera dagens ryggpass… Eller gårdagens då, om man går efter klockan o datumet…Rygg kära rygg!
Började med Marklyft
12 x 50kg
12 x 70kg
12 x 90kg (x2)
8 x 105kg
10 x 90kgLatsdrag
15 x 30kg (uppvärmining)
12 x 40kg
8 x 50kg
10 x 45kg (x2)Sittrodd
12 x 40kg
10 x 50kg
6 x 60kg (+ 3 med hjälp)
12 x 40kgSen körde jag en övning för baksida axlar i maskin 3 x 12
Eftersom jag arbetat hela veckan o varit för lat för o springa till gymmet på morgonen så var det rätt tungt o köra idag… blev trött fort… Men fan va kul det var.. hade längtat så!!
Imorn blir det träning på delta me dessi o mich, å lilrick om han vågar följa med.. mohaha!
C ya! nattinatti
3 april, 2007 at 09:59 #860821Anonym anvandareMemberDessan wrote:tack själva.
Imorn blir det morgonpromme för mig och michan och sen träning på sats
Ha så kul på jobbet imorn biggie.Ni e så duktiga :nod
Va blir det för mukkelgrupp??Nu ere work,work. Sen ska jag hem o träffa min kära syster som kommer hem från turkiet
3 april, 2007 at 10:03 #860822Anonym anvandareMemberhainz wrote:fan du e väldigt stark i marklyften också, fattar inte de själv håller ja på att bryta ryggen varjegång känns de som 😮 nice vikter du kör me asså :emo-thumbPB e 120 x 5 i marken och 110 x 5 i böjen.
Dags o öka på marken tycker jag3 april, 2007 at 10:09 #860823Anonym anvandareMemberYazo wrote:Okeej. Det verkar som om alla ska åka på den där J*vla förkylningen
Welcome back iaf! Ska checka in din journal sen!
Såg bilderna på dig, och för att bara ha kört i 4 månader ser det bra ut tycker jag.. Du verkar ju ha en stabil grund iaf.. Har du hållit på med nåt innan?För mig går det helt okej med träningen! Förra veckan var det lite tight o träna, men nu e jag på G igen.. Och det är så jävla kul Me like….!
Nu ska jag åka iväg o jobba Imorrn blir det troligtvis ben!
Ha en bra dag!A, fast jag hade urinvägsinfektion *satans ont!*
Jag har tränat fotboll & tennis, lirar fortfarande fotboll på skoj..
Bra ben träning *hehe* …
Man har ju kommit i den åldern där man insett att man inte kan bli ngn fotbolssproffs med alla dessa skador..-Haha…
Ja, bra grund verkar jag har haft tur med.. *ler* TACK för komplimangen…F*n va gött att du ska köra ben, det ska jag köra på torsdag!
Länge sen jag körde ben känss det som, så du får köra extra hårt för mig!
Ikväll är det vila imorgon blir det pumpa skiten ur mig!!!
Sitter själv på jobbet nu.. (utbildning hela veckan, det är ju kul)Ha en bra dag tjejen!
KRAM!!!3 april, 2007 at 10:41 #860824Anonym anvandareMemberYazo wrote:Ni e så duktiga
Va blir det för mukkelgrupp??Nu ere work,work. Sen ska jag hem o träffa min kära syster som kommer hem från turkiet
Vi ska köra rygg och triceps.
Vad ska du köra idag? äre du och bruden som ska träna?
Fan vad skönt att åka utomlands, jag är för tillfället avis på alla som är bruna bara för att jag själv ser ut som en likblek sälha så kul på jobbet gumman.
3 april, 2007 at 19:51 #860825Anonym anvandareMemberYazo wrote:PB e 120 x 5 i marken och 110 x 5 i böjen.
Dags o öka på marken tycker jagjo böjen har ja sett grymt, 120*5 vafan!! 120-130 kör ju fan ja på får sluta läsa här nu för att inte tappa motivationen helt haha
3 april, 2007 at 22:02 #860826Anonym anvandareMembersh0w wrote:A, fast jag hade urinvägsinfektion *satans ont!*
Jag har tränat fotboll & tennis, lirar fortfarande fotboll på skoj..
Bra ben träning *hehe* …
Man har ju kommit i den åldern där man insett att man inte kan bli ngn fotbolssproffs med alla dessa skador..-Haha…
Ja, bra grund verkar jag har haft tur med.. *ler* TACK för komplimangen…F*n va gött att du ska köra ben, det ska jag köra på torsdag!
Länge sen jag körde ben känss det som, så du får köra extra hårt för mig!
Ikväll är det vila imorgon blir det pumpa skiten ur mig!!!
Sitter själv på jobbet nu.. (utbildning hela veckan, det är ju kul)Ha en bra dag tjejen!
KRAM!!!Uch.. urinvägsinfektion suger… fick 40 graders feber när jag hade det första gången… blä!
Jag spelade oxå fotboll förrut… men jag spelade både fotboll och innebandy samtidigt, så va upptagen typ varje dag! Pallade inte med det tillslut…
Imorn blir det att pumpa skiten ur benen! ska pumpa lite åt dej med så att du blir lycklig! Ha en fortsatt trevlig kväll! Kramkalas -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.