Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Yazo’s (not xrickardx) träning 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2007 at 11:11 #860902Anonym anvandareMemberMichan22 wrote::nono: visar bara Emelies och Rickards leksak HAHA
äääh du e bara surig för att den inte e din!!! DU VILL HA DEN!
9 maj, 2007 at 11:11 #860903Anonym anvandareMemberYazo wrote:asså det är en prydnadYeah i belive you :pop:
snygg avatar BTW
9 maj, 2007 at 23:39 #860904Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Yeah i belive you :pop:snygg avatar BTW
hehe lika bra så :emo-thumb
Tack så mycket vanessa10 maj, 2007 at 06:52 #860905Anonym anvandareMemberTack för trevligt sällskap igår
10 maj, 2007 at 22:42 #860906Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Tack för trevligt sällskap igårTack detsamma babe! :friends:
11 maj, 2007 at 10:51 #860907Anonym anvandareMemberJäklar va bitig du är fröken!
MEN!
Varför inga bilder på min ”lilla” lillebror? Jag kräver bildbevis på att han mår bra och sköter sin träning som han ska. Det är ditt uppdrag att ta hand om honom, litar på dig nu!11 maj, 2007 at 13:20 #860908Anonym anvandareMemberupp med lite tränings pics !!!
Trevlig helg
11 maj, 2007 at 16:04 #860909Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Jäklar va bitig du är fröken!
MEN!
Varför inga bilder på min ”lilla” lillebror? Jag kräver bildbevis på att han mår bra och sköter sin träning som han ska. Det är ditt uppdrag att ta hand om honom, litar på dig nu!Nej inte än
Din brorsa ligger på latsidan… han bara krymper o krymper
haha… nej men det har bara inte blivit av så mkt bilder på senaste… Ska kirra de!
Men här e ett bildbevis på att han lever iaf OCH att jag står vid hans sida o stöttar honom till 1000!! :nod11 maj, 2007 at 19:19 #860910Anonym anvandareMemberJaså har fröken svikit oss blondiner:p , men det va fint:emo-thumb
o träningen går bra ser jag..:emo-thumb
trevlig helg på ER:)
snuttan11 maj, 2007 at 20:07 #860911Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Jaså har fröken svikit oss blondiner , men det va fint
o träningen går bra ser jag..
trevlig helg på ER
snuttanJa precis… jag kände för o göra nå drastiskt… Blev faktiskt riktigt nöjd!
Tränigen går bra.. Men er har man inte sett på ett tag däremot!! Vart har ni tagit vägen??
Ha en trevlig helg du med Snuttan!! Händer de nå skoj?11 maj, 2007 at 20:22 #860912Anonym anvandareMemberYazo wrote:Ja precis… jag kände för o göra nå drastiskt… Blev faktiskt riktigt nöjd!
Tränigen går bra.. Men er har man inte sett på ett tag däremot!! Vart har ni tagit vägen??
Ha en trevlig helg du med Snuttan!! Händer de nå skoj?skitsnyggt enligt mig iaf:emo-thumb ser ut som RAMBOS flickvän i kammo mössa *L*
jo vi bytte gym kände för nåt nytt.
Just nu kör jag på jobbet mestadels (nordic gym som är kanon).
ska byta jobb så nu blir det andra sidan stan troligen,vi får se.
I helgen blir det jobb ,snarr :pop: o soffan, kanske en skogsprommis i tyresö skogar:D
Just nu hängs det tvätt, du vet träningskläder i mängder:D
ha det gött tjejen
//Pillan11 maj, 2007 at 21:21 #860913Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:skitsnyggt enligt mig iaf:emo-thumb ser ut som RAMBOS flickvän i kammo mössa *L*
jo vi bytte gym kände för nåt nytt.
Just nu kör jag på jobbet mestadels (nordic gym som är kanon).
ska byta jobb så nu blir det andra sidan stan troligen,vi får se.
I helgen blir det jobb ,snarr o soffan, kanske en skogsprommis i tyresö skogar
Just nu hängs det tvätt, du vet träningskläder i mängder
ha det gött tjejen
//PillanTack Men vem e RAMBOS flicka? (LÄNKA BILD haha)
Ja.. Ibland känner man för o krydda till tillvaron med lite förändringar!
Vilket gym blev det? Grannarna kanske?Vi kom nyss hem från hörnet. smaskade i oss varsin pizza. snart blir det film!!
11 maj, 2007 at 21:23 #860914Anonym anvandareMemberäntligen helg *yippi jäää*
TREVLIG HELG BÄÄFF!
KRAM11 maj, 2007 at 21:24 #860915Anonym anvandareMembersh0w wrote:äntligen helg *yippi jäää*
TREVLIG HELG BÄÄFF!
KRAMjaa föfan!! Grymt!! Imorn ska jag käka sushi!!!!
Trevlig helg du med chulle!!!12 maj, 2007 at 08:10 #860916Anonym anvandareMemberKollar runt lite på andra gym men flex blir det nog aldrig igen:)
Trivdes aldrig där o hade problem med astman i lokalen, nåt skumt i luften var det som gjorde att jag mådde dåligt;) i min andning där..helmysko..
mmmmmmmmm PIZZA är trevligt…. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.