Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Yazo’s (not xrickardx) träning 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 januari, 2007 at 18:17 #860527Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ja, jag är 166…
Hehe, neee du är inte liten!! & nu ska du växa eller hur??? :emo-thumb
Håller med Susan -Du har bra rygg!!! Kämpa på nu ska du se att det ger resultat men personligen tycker jag du ska satsa å att gå upp lite i vikt (kvalitativ muskelmassa) snarare än att gå ner t sommaren (för jag tror fortfarande inte på det där med sladdriga lår *s*) :emo-thumbOki! Tackattack!
Aa..fast nää…kvalitativ muskelmassa var det… Därför behöver jag äta mer fast bättre… Vill inte se ut som en bulkat get i sommar, haha
Men det blir nog bra såhär med ätardagar… Kanske skippar diet då å bara kör så.. Då lär man ju behålla mer muskler8 januari, 2007 at 18:19 #860528Anonym anvandareMemberGymkille88 wrote:Riktigt nice ju (:Alla dina bilder är fina, ser ut att gå bra med träningen? hoppas det gör dte iaf?
Ha det nice, ta hand om dig!
TACK TACK TACK!
detsamma8 januari, 2007 at 18:20 #860529Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Ser mycket bra ut!Grymt bra rygg har du!:up:(jag är svag för ryggar,Hehe)
Bra jobbat tjejen!Kör på,du gör det bra!Lycka till med din träning!!
Kör hårt:aggresiv: //S*Tack det samma susan oxå! Måste bara säga… Du e cooL!
8 januari, 2007 at 23:09 #860530Anonym anvandareMemberEn till tjej som är lika lång som mig, vi väger ungefär lika mycket också Tror dock att jag har mera fett och mindre muskler än dig :p
9 januari, 2007 at 00:47 #860531Anonym anvandareMemberGymkille88 wrote:man tackar så mkt ;P
hur länge har du hållt på med din gymträning?
tycker du får slänga upp fler bilder, imponerande är dom ju ?!
ha det toppen! :emo-thumbHar hållit på till och från i ett par år. Första året blev mest spinning & bodypump… lite maskiner hit och dit, mest mage, fjompig som man var…
Sen blev det mer och mer seriöst, så JULI 2006 kan man väl säga att uppbyggnadsfasen började på riktigt typ
9 januari, 2007 at 00:48 #860532Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:En till tjej som är lika lång som mig, vi väger ungefär lika mycket också Tror dock att jag har mera fett och mindre muskler än dig :phaha trevligt…
9 januari, 2007 at 15:02 #860533Anonym anvandareMemberYazo wrote:Tack det samma susan oxå! Måste bara säga… Du e cooL!😮 Tycker du,hehe!!!Okej!Tänk om mina ungdomar tyckte det:whistle: Men jag tror/anar att inerst inne tycker dom att jag är rätt duktig!
Kör hårt!! //S*9 januari, 2007 at 19:18 #860534Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:😮 Tycker du,hehe!!!Okej!Tänk om mina ungdomar tyckte det:whistle: Men jag tror/anar att inerst inne tycker dom att jag är rätt duktig!
Kör hårt!! //S*Klart dom tycker….
9 januari, 2007 at 19:51 #860535Anonym anvandareMemberRYGG[/b]
Stångrodd
2×12 x 40kg
12 x 60kg
2×7 x 70kg
5 x 70kg
20 x 50kgMaskinrodd
20kg/sida 2 set
30kg/sida 1 set *TUUUNGTLatsdrag
5 set – många reps – låga vikterSittande rodd
5 set – många reps – låga vikterSkippade marklyften pga att jag har ont i ryggslutet, istället körde jag lite mer kontakt och det fungerade bra.
10 januari, 2007 at 13:16 #860536Anonym anvandareMemberIdag fick jag leka fotograf då pojken och hans vänner skulle träna
Bild #1: Rickard & Rickard
Bild #2: -||- + Coachen :ph34r:10 januari, 2007 at 13:22 #860537Anonym anvandareMemberSjukt imponerad av dina böj. Starkt Lycka till
10 januari, 2007 at 13:30 #860538Anonym anvandareMemberYazo wrote:Idag fick jag leka fotograf då pojken och hans vänner skulle tränaBild #1: Rickard & Rickard
Bild #2: -||- + Coachen :ph34r:Fråga nr.1 Har du tid att laga din egen mat när du får leka kock åt din latmask till pojkvän? :p
Fråga nr.2 Planerar ni att åka på NOGP?
Fråga nr.3 Kan Rickard sluta skicka snuskiga sms till mig när du har somnat.
10 januari, 2007 at 14:17 #860539Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Fråga nr.1 Har du tid att laga din egen mat när du får leka kock åt din latmask till pojkvän?Fråga nr.2 Planerar ni att åka på NOGP?
Fråga nr.3 Kan Rickard sluta skicka snuskiga sms till mig när du har somnat.
#1 Ja, jag lagar min egen mat samtidigt
#2 JAAA! :up:
#3 Never! :friends:
10 januari, 2007 at 21:17 #860540Anonym anvandareMemberJahaja… Hade ju tänkt att vara duktig o gå på ett spinningpass… Men tiden hade missupfattats o jag kom in 30 mins försent…
Istället körde jag ett eget litet pass på 20 minuter, med intervaller o sånt, på en vanlig cykel ute i gymmet.. Och därefter core..
Säger bara en sak: Det sved!Imorn blir det axlar!^^
11 januari, 2007 at 10:43 #860541Anonym anvandareMemberTina wrote:Wei
Äntligen en träningsdagbok !!!
Du är bäst, de vet du.. o sen hoppas jag att du vet att jag tycker de eftersom jag dregglar efter dig hela tiden
Lär mig bli stor… Va söta dom är grapparna grus, har ni fått smaka Gabbys mat ännu?Kram
hihi söta lilla du Du vet va jag har sagt om de där me träningen, hah..
Visst e dom!! fast Gabbys mat? nee Huuugs! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.