Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › zombies träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 juli, 2010 at 15:36 #142050Anonym anvandareMember
Det går inte att öka hela tiden, så det är naturligt att du hamnar på en platå då & då.
Ser att du hade fina ökningar för ett par veckor sedan så det är nig som det skall vara.
27 juli, 2010 at 20:52 #142051Anonym anvandareMemberjag vet att det inte går att öka jämt även om man önskar det
jag menar att dom senaste passen har kännts väldigt illa.
haft ont i kroppen vid vissa övningar och har tappat motivationen känns det som ibland.men ska vila nu ett par dagar och se om motivationen kommer tillbacks
1 augusti, 2010 at 12:16 #142052Anonym anvandareMemberefter 4 dagars vilande och ätande så tog jag mig till gymmet idag.
dagens PB
bänkpress:
70kg 5×1
gjorde direkt efter 4×1 på 70kg.
vart förvånad att jag satte ett nytt pb efter så lång vila…nu blir man lite tränings sugen igen
det enda negativa är att armvärken börjar komma tillbacks igen..
hmmm konstigt att värken kommer när man vilar2 augusti, 2010 at 13:04 #142053Anonym anvandareMemberidag vart gym oxå och först sprang jag 2 km på 11 min och det är ca 1 min sämre än i vintras så ganska nöjd endå. men fick blodsmak i mun så slutade där.
och idag vart det ett nytt PB
militärpress till bröstet: 40kg 2×2
känndes riktigt bra och öka i militärpressen som jag alltid varit klen i.
4 augusti, 2010 at 19:35 #142054Anonym anvandareMemberhar haft feber nu i 2 dagar och även lite hals ont imorse så har vilat nu lite mer.
hoppas bli bättre snart och börja träna hårt igen…6 augusti, 2010 at 20:12 #142055Anonym anvandareMemberidag vart det ett biceps och triceps pass.
skulle kört bröst men för ont i armväcket så det blev inget det…
inge nya PBn idag men ett skönt pass endå…imorron blir det ben axlar tror jag…
7 augusti, 2010 at 12:41 #142056Anonym anvandareMemberidag gör det riktigt ont i armväcket.. blir snart och åka till vårdcentralen och kolla.. det konstigaste är att det gör ondare när jag tagit massa vilo dagar och skippat träningen helt. men sen när man börjar träna igen så värker det ett par veckor men sen brukar det gå över.
idag vart det benpass.. kan inte bara sitta hemma och spela spel hehe
började med 15 min på bandet och hann 2,5 km…sen satt jag mig vid benpress och tänkte köra 100kg så många jag kan.
vart ett nytt PB där:100kg 50×1 PB
efter 30 stk så började kännas riktigt tungt.
efter detta vart det crosstrainern och det klarade jag 10 min sen värkte benen hehe
vart även lite andra ben maskiner och mage…8 augusti, 2010 at 11:54 #142057Anonym anvandareMemberidag vart det egentligen vilo dag men arm värken var helt borta så gick till gymmet och körde bröst…
tekniken känndes riktigt illa hehe och 60kg känndes tungt..
klarade 4 stk på 70 kg efter mycket repande på 60kg.
provade även lite hantelpress och det gick riktigt illa… 17,5kgs hantlarna var för tunga haha10 augusti, 2010 at 19:27 #142058Anonym anvandareMemberhar haft 2 vilo dagar nu och imorron blir det kondition och öva på chins och dips tror jag!
behöver träna rygg oxå var länge sen!mitt största mål nu innan 2011 är ta 100 kg i bänkpress!
just nu tar jag 77,5kg men det lyftet känndes lätt när tekniken satt bra så 80 kg en bra dag gissar jag på…får se hur det går.. kommer inte ge upp endå om jag inte lyckas men borde inte vara omöjligt
11 augusti, 2010 at 13:35 #142059Anonym anvandareMemberidag vart det springa 2 km gå 1 km spring 1 km och gå den sista!
sprang 1 km med 6% lutande på bandet och det vart riktigt tungt.körde även chins men är sämst i den övningen… kör med 50 kg hjälp 10 stk..
försöker köra hög reps där så kroppen vänjer sig vid övningen…imorron blir det ett rygg pass tror jag… lägger in axlar oxå tror jag…
12 augusti, 2010 at 19:22 #142060Anonym anvandareMemberidag vart det lite rygg och axel träning + lite blandat…
ryggen gick riktigt illa var helt slut efter stångrodden 60kg orkade lyfta 6×3…
axlar fick jag ett nytt PBmilitärpress framför: 35kg 6×1
imorron blir det vilo dag och kanske springa lite ute en stund…
på lördag ska jag maxa i bänkpress om en kompis är med och om det känns bra i armen!
och på måndag börjar skolan hehe14 augusti, 2010 at 13:23 #142061Anonym anvandareMemberidag vart det bröst pass:
nytt PB i set på bänk:
60kg 10×3
gjorde en 8a på 4de setet och en 4a på 5de setet och bröstet sved ordentligt hehe
kör lite högre reps nu för det känns väldigt tungt i bänk…
efter detta var det lite hantelpress på 15kgs hantlarna och efter det flyes maskin och sen orkade jag inte mer17 augusti, 2010 at 15:33 #142062Anonym anvandareMemberidag vart det axlar och rygg pass…
känndes väldigt segt hela passet utan nån som helst ork.
tror jag vet vad problemet är… ätit helt totalt värdelös mat och åt till och med en chocklad kaka igår så det måste vara det…men i alla fall efter kämpande ett tag så var det ett PB
militärpress framför:
40kg 6×1 PB
provade på 45kg och fick upp den nästan.. bara pytte liten bit kvar så hade klarat det om inte jag hade tröttat ut mig före på 40 kg….
ska försöka att äta bra nu i vinter och gymma riktigt hårt…
18 augusti, 2010 at 19:32 #142063Anonym anvandareMemberdagens pass vart bröst och inga nya PBn men svider riktigt mycket i bröstet nu och det känns bra… jag gillar känslan av träningsvärk för den kommer inte ofta…
körde även lite med 25kgs hantlarna i sne hantelpress som inte har kunnat körts på länge så det var grymt
en 5a på 70kg i bänkpress var det bästa och kort därefter vart det 4or och 3or några set.25 augusti, 2010 at 14:55 #142064Anonym anvandareMemberidag vart det bröst pass:
bänkpress:
60kg 11×1 PB
70kg 4×2
60kg 7×1 det började svida ajaj körde ju dips igårhantelpress sne:
15kgs 7×1 skönt
22,5kgs 6×1
22,5kgs 5×1 tungt
15kgs 12×1
15kgs 10×1detta pass gick ganska fort men tog väldigt bra…
igår var det konditon pass med dips och chins..
börjar gå framåt i både chins och dips.
klarade 3 stk halvdana igår på dips med egen kroppsvikt
fick ett rivsår på armen efteråt och lite blod hmmmm
skinnet verkar spricka på mig ibland och får bristningar men det går väll bort när musklerna växer till sig?+ nu börjar kämpar glöden komma tillbax tror jag
ska köpa nya jogging skor nästa månad och kämpa upp kondisen lite igen. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.