zombies träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler zombies träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 316 total)
  • Author

idag var det vilo dag.

skola + handling vart det då och fick veta att det blir skola varje dag enda tills fredag :(
    betyder allså att jag får gå och träna på eftermiddagen imorron och på torsdag..

ska beställa nytt protein pulver oxå snart :) blir och testa fairings protein pulver extreme 3 tror jag det hette. med vanilj blåbärs smak som låter väldigt gott :D

dagens kost kan jag skriva:

frukost i skola: 4 mackor + en cola
    mellanmål: nån sportdryck
    middag: pasta carbonara
    mellanmåls fika: smörgås tårta(smakde inget bra)
    kvälls mat: pasta carbonara + en massa mjölk :D

zombieboy wrote:
    vill inte stå på nån scen. vill vara med i fitness live tror jag det hette annars lucia pokalen. vill tävla i bänk press och skivstångscurl och dips och knäböj övningarna.
    skivstångscurl är den jag ligger bäst i nu och nästan tar halva min kropps vikt. dom andra övningarna kämpar jag på varje vecka sten hårt

I fitness five står du ju på scenen även om du inte poserar.
    Luciapokalen är en byggar/fitnesstävling vilket innebär avklädd och insmord på en scen inför publik.

Kämpa på så blir det bra tillslut, det tar tid att bygga muskler, särskilt med ”sämre” förutsättningar.
    Jag vägde 68 kg när jag började på 185 cm. Nu är jag 1 cm längre och rätt mycket tyngre, men det tog många år.

Vincent Qvarfordt wrote:
    I fitness five står du ju på scenen även om du inte poserar.
    Luciapokalen är en byggar/fitnesstävling vilket innebär avklädd och insmord på en scen inför publik.

Kämpa på så blir det bra tillslut, det tar tid att bygga muskler, särskilt med ”sämre” förutsättningar.
    Jag vägde 68 kg när jag började på 185 cm. Nu är jag 1 cm längre och rätt mycket tyngre, men det tog många år.

okej hur många år då? :)

jepp vet att det tar tid. men nu den senaste tiden har jag gått inför träningen till 100% och det har gett mig lite bättre styrka och lite lite muskler.
    men bara kämpa vidare :) när jag började träna så tog jag knappt stången i bänkpressen och nu ett par år senare så tar jag 65 kg max :P

Jag började träna -93, men har ju inte kört regelbundet.
    Är säkert totalt 5-6 år som varit träningsfria på den tiden och ytterligare 2 år då jag slötränat.

Vincent Qvarfordt wrote:
    Jag började träna -93, men har ju inte kört regelbundet.
    Är säkert totalt 5-6 år som varit träningsfria på den tiden och ytterligare 2 år då jag slötränat.

okej

dagens pass ben:

knäböj

20kg 10×1
    50kg 6×2
    40kg 6×4

benpress

80kg 10×1
    128kg? 6×3

hamstringsmaskin:

30kg 6×2

benspark:

36kg? 6×3

sämsta passet idag som jag nånsin tränat. ingen ork alls eller pump..
    ska aldrig mer käka mc donalds och sen till gymmet nån timma efter.

försökte med crosstrainer och bandet oxå. vart 10 min på cross och 2 min på bandet sedan fick jag håll i bröstet.

men får som sagt skylla mig själv. slarvat med kosten 2 dagar irad nu.
    blir slarv imorron oxå och torsdag kanske.
    alla skol dagar blir slarv för då blir det kina mat typ eller vitt bröd som frukost.

dagens kost:

frukost: räksmörgås + cola
    middag: 4 stk big mac + juice + cola + hot wings
    kvällsmat: blir mjölk och nåt mer kanske kvarg?

nu förstår ni varför jag var seg :D 4 big mac är mitt nuvarande rekord hehe

Haha åt du 4 bic macs följt av ett benpass? Jag skulle spy direkt!

Din kost är awesome för mig!

Simig wrote:
    Haha åt du 4 bic macs följt av ett benpass? Jag skulle spy direkt!

yes hehe :P drog till gymmet nån timme efteråt. hade ingen spy känsla bara en känsla av att jag inte orkade och ville hemma. men tvingade kvar mig i alla fall nån timma och försökte så gott det gick

Boxer wrote:
    Din kost är awesome för mig!

tackar:up::up:

zombieboy wrote:
    yes hehe :P drog till gymmet nån timme efteråt. hade ingen spy känsla bara en känsla av att jag inte orkade och ville hemma. men tvingade kvar mig i alla fall nån timma och försökte så gott det gick

Menade inte så, 4 bic macs är inga problem, men att ett benpass snabbt efter en stor måltid brukar få dom flesta att må illa :D

Simig wrote:
    Menade inte så, 4 bic macs är inga problem, men att ett benpass snabbt efter en stor måltid brukar få dom flesta att må illa :D

jo magen tryckte på lite grann hehe :|:D

dagens pass bröst + blandat

bänkpress:

stången 10×1

40kg 20×1 15×3 12×1

stången 30×1

sne hantelpress:

10kgs 6×6

hammercurls:

10kgs 6×2

pushdowns djupa med rep

30-40 kg? 6×5?

körde alla med djupa och noga utförda.
    provade ett pass med hög reps på bänkpressen och fan vad det sved i brösten :D
    var mycket jobbigare än och köra tungt med få reps.

dagens kost:

frukost: räksmörgås + tropisk juice
    middag: rödspätta med stekpotatis på kina resturangen :D
    kvällsmat: blir nog bara massa mjölk

kan tillägga att jag gått upp 6-7 kg på 2-3 veckor sen jag börjat med röda mjölken.

Över 15 reps i bänken skulle jag inte rekommendera, visst är det riktigt intensiv pump men mycket muskler kommer du inte bygga utav det.

6-7kg?! Ta det lugnt grabben, det mesta är ju självklart vätska och tarm fyllnad men så mycket vill du definitivt inte gå upp så snabbt!

Hur set det ut i spegeln?

Simig wrote:
    Över 15 reps i bänken skulle jag inte rekommendera, visst är det riktigt intensiv pump men mycket muskler kommer du inte bygga utav det.

6-7kg?! Ta det lugnt grabben, det mesta är ju självklart vätska och tarm fyllnad men så mycket vill du definitivt inte gå upp så snabbt!

Hur set det ut i spegeln?

magen hänger annars ser det bra ut :P
    hoppas det bara är vätska och tarm fyllnad men tror inte allt är det.

provade med hög reps idag bara :) kör alltid med högst 6 reps
    men var sugen och testa hög reps och pumpet var insane hehe
    tänkte vila idag men vart sugen och dra till gymmet och köra hög reps hehe :P

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 316 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.