Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › zombies träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 april, 2010 at 17:18 #141915Anonym anvandareMemberzombieboy wrote:magen hänger annars ser det bra ut
hoppas det bara är vätska och tarm fyllnad men tror inte allt är det.provade med hög reps idag bara kör alltid med högst 6 reps
men var sugen och testa hög reps och pumpet var insane hehe
tänkte vila idag men vart sugen och dra till gymmet och köra hög reps heheOkej, självklart är inte allt det, men majoriteten
Visst är det bra att köra högreps, men gå inte över 15 reps ändå, håll dig runt 12-15 :up:
21 april, 2010 at 17:28 #141916Anonym anvandareMemberSimig wrote:Okej, självklart är inte allt det, men majoritetenVisst är det bra att köra högreps, men gå inte över 15 reps ändå, håll dig runt 12-15 :up:
okej får höjja vikten nästa gång då
men ska bara köra det ibland när jag hinner med det.
satsar först på tunga vikter med få reps :up:21 april, 2010 at 17:32 #141917Anonym anvandareMemberzombieboy wrote:okej får höjja vikten nästa gång då
men ska bara köra det ibland när jag hinner med det.
satsar först på tunga vikter med få reps :up:Variation är jätte bra! Du kan ju köra varannan vecka eller liknande, ena veckan runt 5 reps och andra runt 12 :up:
21 april, 2010 at 17:34 #141918Anonym anvandareMemberSimig wrote:Variation är jätte bra! Du kan ju köra varannan vecka eller liknande, ena veckan runt 5 reps och andra runt 12 :up:japp :up:
22 april, 2010 at 19:14 #141919Anonym anvandareMemberidag skulle jag ha vilat egentligen men bestämmde mig för och börja lägga in kondition på vilodagarna istället för och bara ligga och se film på vilo dagarna
så idag körde jag först bandet 17 min = 3 km (dåligt men trodde det skulle va sämre)
sen körde jag crosstrainern i 32 min = 4,5 kmhar tappat all kondis som jag hade för ca 2 månader sen men ska inte satsa på kondis så seriöst utan bara köra det för och hålla igång lite på vilodagarna oxå. sen orkar man mer på gym passen om man har lite kondis oxå
dagens kost:
morron= räksmörgås + juice (ojjjjj så gott älskar denna resturang med goda smörgåsar)
mellanmål= 1 liter mjölk röd
mellanmål2= fika 2 kakor + 2 muffins + saft(hoppas jag förbrännde det)
middag= tonfiskgryta med lite pasta + röd mjölk
kvälls= samma som middag23 april, 2010 at 13:14 #141920Anonym anvandareMemberdagens pass: armar
skivstångscurl
stången 10×1
30kg 4×4 PB
smalbänkpress
40 kg 6×4
hantelcurl mot bänk
10kgs 6×3
hammercurl
10kgs 6×2
pushdowns med stång
50kg 6×2 hade träningsvärk efter onsdags djupa triceps övningar så körde annat
pushdowns med rep djupa på knä
27kg 6×3?
pushdowns med enhandshantag
18-20kg 10×4? började med denna idag starkare i höger än vänster
tycker passet var helt okej. kännde lite pump
idag kom första nummret på min body premination så idag blir det intressant läsning
får se om man får nåra bra tips som passar24 april, 2010 at 13:33 #141921Anonym anvandareMemberdagens pass: bröst
bänkpress:
stången 10×1
60kg 6×2
60kg 5×1
60kg 4×1hade ingen hjälp idag så fick ta det lite lungt men nöjd endå
sne hantelpress:
18kgs 6×3 lätt
20kgs 6×1 PB
20kgs 8×1 PB
25kgs 6×1 PB
30kgs 1×1 PBhelt insane vad jag har ökat på hantelpressen grymt nöjd och glad
körde lite mage på sne bänk 15×1 10×1 7×1efter detta pass gick jag hemåt med ett leende
24 april, 2010 at 13:56 #141922Anonym anvandareMemberGrymma PB’s I hantelpressen! Gjorde du det utan passare ?
Det ser ju riktigt bra ut här, fortsätt såhär!
24 april, 2010 at 14:08 #141923Anonym anvandareMemberSimig wrote:Grymma PB’s I hantelpressen! Gjorde du det utan passare ?Det ser ju riktigt bra ut här, fortsätt såhär!
sista lyftet på 30kg sa jag till en och hålla lite koll men klarade det själv utan hjälp
japp ska kämpa på :up:
25 april, 2010 at 11:02 #141924Anonym anvandareMemberajaj vart vilo dag idag.. har ont i halsen men ytterst lite men vill ej ha mer så vilar idag med filmer och serier och tar ett gym pass imorgon förhoppningsvis.
25 april, 2010 at 11:13 #141925Anonym anvandareMemberzombieboy wrote:ajaj vart vilo dag idag.. har ont i halsen men ytterst lite men vill ej ha mer så vilar idag med filmer och serier och tar ett gym pass imorgon förhoppningsvis.Vilodagar suger, men måste definitivt tas! Jag hade min igår och spenderade den genom att steka hemmagjorda hamburgare med bröd när jag var sugen på en, förberede ett par stycken på morgonen.
Det slutade med att jag gjorde 4 stycken 150g och åt massa popcorn och pommes under dagen medans jag deppade efter Djurgårdsförlusten
25 april, 2010 at 13:03 #141926Anonym anvandareMemberSimig wrote:Vilodagar suger, men måste definitivt tas! Jag hade min igår och spenderade den genom att steka hemmagjorda hamburgare med bröd när jag var sugen på en, förberede ett par stycken på morgonen.Det slutade med att jag gjorde 4 stycken 150g och åt massa popcorn och pommes under dagen medans jag deppade efter Djurgårdsförlusten
låter som en helt okej vilodag med massa god mat
djurgårdsförlusten visste jag inget om.. kollar inte på sport :up:vilodagar behövs ibland ja men riktigt tråkiga. hade tänkt och pumpa axlar idag men eftersom halsen svider så tar jag det lugnt.. brukar träna när jag är förkyld. men hoppas man e frisk tills imorron
idag blir det inte laga nåt så avencerat. blir tacospaj färdiglagad bara och värma med nån liter mjölk hehe.
sen kolla igenom alla serier som man följer som man inte hunnit.27 april, 2010 at 18:04 #141927Anonym anvandareMemberjippy halsen börjar bli bättre men känner mig lite febrig ibland
var ute förut och handlade veckans kost och vart seg av bara det..det mest positiva som hänt mig idag är årets första mjukglass(riktigt gott)
hoppas jag är frisk snart börjar krypa nästa på väggarna men endå så seg.
vill bli frisk och gymma men medans jag är sjuk så kollar jag tv och funderar på kosttillskott som ska köpasdagens kost:
morron: havregrynsgröt + 1 ägg med rom
mellanmål: mjukglass
mellanmål2: glassbåt
middag: tonfiskgryta med ris + glassbåt + coca cola + 1 liter röd mjölk
kvällsmat: resten av tonfisksgrytan + röd mjölkja det var i alla fall dagens kost.
tråkigt att detta måste hända lagom som man börjar öka och hända grejjer!
27 april, 2010 at 19:20 #141928Anonym anvandareMembervart en beställning från GG
rage extreme 750g pear
complete protein 3 vanilj/blåbärtror dom kommer vara bra efter alla lovande ord man hört om fairings..
sen beställde jag även ett d-core evo-tank top.. gillat d-core grejjer än så länge så tror detta linne kommer bli perfekt
27 april, 2010 at 20:24 #141929Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:middag: tonfiskgryta med ris + glassbåt + coca cola + 1 liter röd mjölk
allt det i samma gryta? ^^ nädå ^^ang febern. så jäkla tråkigt! krya på dig! hata hata hata feber
haha
japp feber är riktigt tråkigt..
och sen när man är frisk och ska börja gymma igen så brukar allt kännas riktigt tungt första veckan typhata alla sjukdomar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.