6.3cm i diamater rund tumör i vänstra övre buken

Home Forums Skador och rehabilitering 6.3cm i diamater rund tumör i vänstra övre buken

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 46 through 50 (of 50 total)
  • Author

Gratulerar och starkt krigat under denna tid!håller tummarna för en framtid av blankt resultat på kommande undersökningar!

+1 !!!!!!!!!!

Bra att du höll ut ! Jag hoppas du är nu verkligen fri från dessa problem och kan börja bygga din kroppen.
    Det är jätte skön känsla att träna en pass på gym. Jag hoppas du kan göra det i många år framåt !

Tack allihop !

jag lägger in en sista bild som togs efter andra biopsin ..

då pratar vi om en boll lika stor som min knytnäve som trycker mot en massa organ…till vänster på bilden ser man tydligt hur stort det var innan op…just denna tid var som värst…

Annars roligt som attan att komma tillbaka till gymmet, just nu kör jag väldigt lugnt med små vikter o många reps och ökar varje vecka lite på vikterna.

lite update

magnetkamera visar fortf. blankt:) …dock så får jag ännu äta waran tills den sista tromboflebiten försvunnit helt…

träning har inte varit riktigt samma som förr, har kört med mycket mindre vikter så att man inte åker på någon inre blödning pga blodtunnande som jag äter men om allt går bra så får jag sluta med waran efter ca2månader….livet rullar på, d går bra nu.. :)

Viewing 5 posts - 46 through 50 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.