- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Andningsproblem
Hej!
Jag rökte för ca 7-12 månader i ungerfär ett år. Sen har kanske tatt max en ciggaret var andre månad vid fest tillfällen, och jag har styrketränat sen jag var 15-16, och är snart 19. Är vädligt stor för min ålder, och garanterar att jag inte tagigt något olagligt.
Har bara av någon anledning ibland efter eller före passen svårt för att ta djupa andetag och min hjärt plus är djävlusk hög eller låg. Jag sköter andingen under passet, så jag förstår inte vad som är fel med min andning?
Förstår om du inte har alla svaren. Men är glad för all information som kan vara av nytt till mig.
Tack på förhand!
Har bara av någon anledning ibland efter eller före passen svårt för att ta djupa andetag och min hjärt plus är djävlusk hög eller låg. Jag sköter andingen under passet, så jag förstår inte vad som är fel med min andning?
Förstår om du inte har alla svaren. Men är glad för all information som kan vara av nytt till mig.
Tack på förhand!
Jag tycker inte du ska oroa dig i onödan, du har inte förstört dina lungor genom att röka (än).
Ring till vårdcentralen och beskriv dina symtom, så kan en läkare undersöka dig och se vad det kan vara.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY