Home › Forums › Skador och rehabilitering › Äntligen dags för service!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 oktober, 2005 at 19:11 #600396Anonym anvandareMember
I morse så har jag äntligen fått mitt ljumsbråck opererat efter drygt 1års väntan, fick skadan som följd av för mkt tunga benpressar…men nu har jag fått det fixat och förstärkt med ett nät…så nu ska det väll hålla hoppas jag!
Kan tilläggas att just nu har jag skitont!!Mat och vila nu i 2-3 veckor , sen så är det dags att börja köra igen!
28 oktober, 2005 at 19:11 #75746Anonym anvandareMember28 oktober, 2005 at 19:33 #600397Anonym anvandareMemberSkönt att ha det gjort iaf då; smärtan bygger karaktär (säger jag som inte är smärttålig för fem öre;))
Krya på dig!
28 oktober, 2005 at 21:48 #600398Anonym anvandareMemberHehe..i så fall kommer jag att få en jäkla karaktär nu! Tack för det…
2 november, 2005 at 10:52 #600399Anonym anvandareMemberJag sitter i samma sits som du fast min operation var f
2 november, 2005 at 17:57 #600400Anonym anvandareMemberJa då vet du ju hur det känns…la dom in nät på dig eller? Annars se till att dom gör det så du slipper komma tillbaka:up:
2 november, 2005 at 18:36 #600401Anonym anvandareMemberGod bättring!
[img=http://www.e-kort.se/thumb/104.jpg]
2 november, 2005 at 19:11 #600402Anonym anvandareMemberDet tackar jag för!:happy:
2 november, 2005 at 22:14 #600403Anonym anvandareMemberVar och körde på Ego idag och brukar alltid se dig (fast jag typ bara är här ngn gång då och då) men då har man förklaringen!
Det bästa med ”lagningar” idag är att det oftast blir starkare efter än vad det är på ”naturlig väg”, hoppas du slipper ha allt för ont…
Om inte så rekomenderar jag Voltaren, åkte på hälsporre förra veckan och Voltaren T efter läkarbesök är the shit, blev ”bra” på ett par timmar, kanske dock inte hjälper mot ljumsk ont.
Njut av ledigheten och + så är du snart på plats igen, alltid kul att se större killar som dig och Matthias träna så hoppas se dig nästa gång jag kommer upp! :emo-thumbMvh Bling
5 november, 2005 at 15:10 #600404Anonym anvandareMemberJo jag fick n
7 november, 2005 at 23:57 #600405Anonym anvandareMemberBling wrote:Var och körde på Ego idag och brukar alltid se dig (fast jag typ bara är här ngn gång då och då) men då har man förklaringen!
Det bästa med ”lagningar” idag är att det oftast blir starkare efter än vad det är på ”naturlig väg”, hoppas du slipper ha allt för ont…
Om inte så rekomenderar jag Voltaren, åkte på hälsporre förra veckan och Voltaren T efter läkarbesök är the shit, blev ”bra” på ett par timmar, kanske dock inte hjälper mot ljumsk ont.
Njut av ledigheten och + så är du snart på plats igen, alltid kul att se större killar som dig och Matthias träna så hoppas se dig nästa gång jag kommer upp! :emo-thumbMvh Bling
Tackar för tipsen:up: Och kom och säg hej nästa gång du har vägarna förbi!
7 november, 2005 at 23:59 #600406Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Jo jag fick nät inopererat. Men jag skulle få ett snitt på ungefär 2 cm och operationen skulle ta ungefär 45 minuter… Den tog 2 timmar och 45 minuter samt snittet blev drygt 20 cm långt… Så jag blev kvar ett par dagar på sjukan.. Kul att veta att jag ska gå igenom samma sak en gång till om ett par veckor…Fy f-n, lät inte kul..nu har jag vilat en vecka och är mkt bättre, det är nu det är svårt att hålla sig från att träna!:frust: Men ska försöka vila en vecka till för att slippa återfall…men lycka till med din operation i alla fall!
8 november, 2005 at 15:30 #600407Anonym anvandareMemberen vecka till bara?! Jag blev beordrad att vila 6 veckor fr
9 november, 2005 at 00:42 #600408Anonym anvandareMemberMelixa wrote:en vecka till bara?! Jag blev beordrad att vila 6 veckor från träning och jobb… jag har bara några dagar kvar till den perioden är över men sen blir det ju 6 veckor till. Jag ser fram emot nästa operation för sen blir allt bra och jag kan ta tag i träningen med nya friska tag Hoppas det håller för dig! Lycka till i fortsättningen!Jaha, jag blev bara sjukskriven i tre veckor!, och då har jag bland det mest fysiska jobb man kan ha…lyfter mkt betong block m.m:| Men kommer i alla fall att vila helt 1 vecka till, vill ju helst slippa göra om den!
9 november, 2005 at 01:24 #600409Anonym anvandareMemberJa ska också få det fixat…och då säger dom 6 veckor också
Vet inte hur ja ska klara de:|
Lär ju tappa massa
Hoppas det bara fixar sig första gången så ja slipper genom lida samma sak åter igen sen..
Hoppas det fixar sig för er grabbar också :bb2:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.