- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › arm fraktur & gipsad =(
Hej Bodymedlemmar!
Jag söker någon som haft gipsad arm och kombinerat bodybuilding trots detta bodybuilding är mitt liv så gymmet går jag lika ofta till fast jag är gipsad, bara att det blir ju mkt ben hehe
Någon som har tips på övningar när hela vänster underarm är gipsat samt hur lång tid tog det föt dig/er att komma tillbax helt? även om ni upplevde att armen svälde upp väldigt mkt under gipset?
Tacksamm för svar från er hemma i Sverige då det är lite svårt med de Spanska läkarna
MVH M
Jag har själv en gipsad hand/underarm just nu. Jag har väl inga egentliga tips, förutom att inte köra bänkpress eller armhävningar. Om man bortser från att det gör ont och att man inte kan sträcka ut ordentligt så kan gipset spricka, som det gjorde i mitt fall.
Nu har jag ett nytt gips på…
Min arm gör så ont så ja kan inte belasta den alls på något sätt men kör mkt mage,ben och en övning rygg så det funkar ironiskt nog så kan jab bara träna dom övningarna som jag brukar träna minst utyav när jag är frisk så detta är nog bara possitivt hehe
Lycka till
mvh matte
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY