- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Armbåge,ljumske och Knä problem tips tack.
Hej för att göra en lång historia kort.
Spelat ishockey och när jag var liten bröt jag armen och det läkte dåligt så armen är lite sne och det ligger en lös benbit kvar. Tappat några % rörelse i armbågen och det knakar som fan. När jag får pump kan jag ibland få en jobbig smärta. Operera = 50/50 att det blir bra sa läkaren för några år sen och jag har inte kunnat det pga hockey och nu gym. Tror ni man kan hjälpa leden att hålla sig lugn med hjälp av en armbågs rehband?
Knäproblemet får ont när jag böjjer på 20kg detta kom ifrån att jag körde hacksquat tungt. Vilat flera veckor inget blir bättre, kan rehband lösa detta?
Ljumsken skadad från hockeytiden fixade detta med naprapat för massor med år sen inga problem sen dess men slog upp skadan under ett tungt knäböjsett för 6mån sen och ljumsken e fortf pajj även fast jag vilar och vilar och rehab tränar med lätta vikter…
Varit hoss läkaren och han tipsa mig om sjukgymnast för knät och ljumsken, han kändes väldigt oseriös så undrar om ni haft liknande skador?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY