Home › Forums › Skador och rehabilitering › Armbågen knäpper & väldigt svag !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2009 at 19:21 #60832Anonym anvandareMember16 oktober, 2009 at 19:21 #376528Anonym anvandareMember
Tjenare, Någon som har en susning om hur jag skall ta mig till av min arm, som sagt, det knäpper när jag, exempel tränar armarna. Jag vet inte fall jag vill tro på det läkaren sa, att det möjligtvis kan vara att jag åkt på en ”MusArm”. Eller som jag läste här om kvällen att det finns något som heter överbelastning. Och när jag kommer tänkan på överbelastning så, finns det möjligheter till att jag gjort det.
Det jag vill veta är hur jag skall göra med den, hur jag skall behandla. Jag försökte med att smörja in armbågen med Voltaren 2 gånger om dagen (som läkaren tipsade om”. Men jag börjar smått bli trött på det.Så är VÄLDIGT tacksam över svar på hur jag skall göra.
Med tanke på att det påverkar mitt gymmande, vilket jag avskyr !Mvh Max !
17 oktober, 2009 at 10:11 #376529Anonym anvandareMemberMaxAndersson wrote:Tjenare, Någon som har en susning om hur jag skall ta mig till av min arm, som sagt, det knäpper när jag, exempel tränar armarna. Jag vet inte fall jag vill tro på det läkaren sa, att det möjligtvis kan vara att jag åkt på en ”MusArm”. Eller som jag läste här om kvällen att det finns något som heter överbelastning. Och när jag kommer tänkan på överbelastning så, finns det möjligheter till att jag gjort det.
Det jag vill veta är hur jag skall göra med den, hur jag skall behandla. Jag försökte med att smörja in armbågen med Voltaren 2 gånger om dagen (som läkaren tipsade om”. Men jag börjar smått bli trött på det.Så är VÄLDIGT tacksam över svar på hur jag skall göra.
Med tanke på att det påverkar mitt gymmande, vilket jag avskyr !Mvh Max !
Jag hade något liknande tidigare, armbågs/värme skydd hjälpte mig oerhört mycket!
17 oktober, 2009 at 12:17 #376530Anonym anvandareMembergymmaren wrote:kan tala om att voltaren gel kan ge väldigt jobbiga utslag om det insmörjda området utsätts för dagsljus,tro mig ,jag vet.
bättre med tabletter .Okej, tack!
17 oktober, 2009 at 12:17 #376531Anonym anvandareMemberMartin_Matti wrote:Jag hade något liknande tidigare, armbågs/värme skydd hjälpte mig oerhört mycket!Okej, tack så mycket !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.