Att komma igång igen.

Home Forums Skador och rehabilitering Att komma igång igen.

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hej, jag är ny på forumet. Och tänkte börja med och presentera mig lite och förklara vart jag står i nuläget och vart jag har vart och varför jag har hamnat där jag är nu.

Jag är 27år, och har vart ”sjukskriven” ifrån all träning de sista 2.5åren efter en allvarligare hjärtmuskelinflammation. Jag har gått ifrån att träna 2-3 timmar 5 dagar i veckan till att inte göra någonting. Det totala stoppet har orsakat massa komplikationer. Men har vart lite som att välja mellan att dö eller behålla vikten.

Kort o gått jag gick från 105kg till 128kg på 2år och har tappat mer eller mindre all muskelmassa. Och har nu fått ok från läkare att börja med enklare träning. Specifikt kardio träning som jag försöker komma igång med.
    Att själv rehabilitera sig har dock visat sig vara jevligt omständigt. Och svårt att motivera sig själv. Så ja jag söker folk som vart i min situation och lyckats komma igång igen.

För just nu är det verkligen rock bottom, orkeslöshet och apati. Alla tips är välkommna.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.