- This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › axel problem :(
tja! jag har ont i min högra axel. jag skulle veta fall de finns någon rörelse man kan göra för att få reda på fall de rotorcuffen som e skadad eller fall de e något annat. någon som vet hur man kan känna fall de e rotorn som e kass? hoppas någon förstår vad jag menar. ’
mvh jonas
Vet bara att musklerna runt axeln är förhållandevis små så jag rekomenderar att fortsätta träna men var försoktig med vikterna.
Mv Tommy
jag testade å köra bara axlar förra veckan då kändes de typ ingenting. mmen nu idag när jag skulle testa å köra brösten så gjorde de ont som bara fan värken sittter i fortfarande. När jag skall pressa upp hantlarna ifrånbotten läget när jag kansk e 55cm från bröstet så gör de ont i axeln i mitten typ.
nånn som har haft något liknande? någon som kan säga va de kansk e?
mvh jonas
5cm*
om man e skadad i axeln som jag e . vem skall jag söka upp? naprapat,kiropraktor,idrottsläkare eller sjukgymnnast?
Jag tycker du ska gå till en naprapat.
okok tack för svar.
mvh jonas
martin va tycker du?
Bara för det kan jag sticka in här med en svar på frågan trådskaparen inte svarat på. Jag har en lite bristning i axeln tror jag. Om jag står med armarna rakt ut åt sidan så får jag ont på framsidan av axeln.
Antar att det bara är att vila eller köra en till det är läkt.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY