- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Axel/Bicep problem
Tjena, är en kille på 19 år som haft problem med axeln i ett par år, typ en ansträngd känsla framsidan av högra axeln (hade det innnan jag börja träna ), och ibland får jag ont i en del av bicep typ en pulserande/strålande smärta tycker också jag har svårare att spänna bicep muskeln i ett läge.
Är ibland också spänd i högra delen av nacken som jag fått huvudvärk av men vet inte om det hänger samman.
Jag har styrketränat i 1½år nu och för det mesta har jag bara haft den där ansträngade känslan men har fått ont vid 3 tillfällen i samma axel efter några månader av hårt tränande, trodde att det skulle bli bättre men det blir det inte.
Har också noterat att när jag tränar bicep/rygg känns det som mest eller typ håller upp armen för att tvätta håret så blir den trött på en gång nästan, men när jag tränar bröst märks det inte nästan.
Sökte hjälp på hälsocentralen och fick en liten tub voltaren
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY