Home › Forums › Skador och rehabilitering › Biceps skada tror jag
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 augusti, 2008 at 19:12 #68904Anonym anvandareMember28 augusti, 2008 at 19:12 #498850Anonym anvandareMember
hejsan alla, jag har en skada i bicepsen TROR jag inte säker men något skumt är det, min biceps från muskelfästet vid armbågen och 3 cm upp ser under ett hårt armpass inbucklad ut:| ser skitkonstigt ut, ibland är den värre ibland är den bättre är BARA under träning:S i t.e.x skolan och sådär har kompisar sagt att den ser normal ut
vad ska jag göra?
Vad är det för något som har hänt?
MVH
28 augusti, 2008 at 20:19 #498851Anonym anvandareMemberAdam08 wrote:hejsan alla, jag har en skada i bicepsen TROR jag inte säker men något skumt är det, min biceps från muskelfästet vid armbågen och 3 cm upp ser under ett hårt armpass inbucklad ut:| ser skitkonstigt ut, ibland är den värre ibland är den bättre är BARA under träning:S i t.e.x skolan och sådär har kompisar sagt att den ser normal utvad ska jag göra?
MVH
Är det inte delningen du ser då??
Ser det ur nåt såhär?
28 augusti, 2008 at 20:23 #498852Anonym anvandareMembervet inte säkert, men något skit är det tror jag det kommer och går ibland är den inbucklad väldigt mycket ibland väldigt lite men det ser ut sådär från den vinkeln faktist
28 augusti, 2008 at 20:24 #498853Anonym anvandareMemberAdam08 wrote:hejsan alla, jag har en skada i bicepsen TROR jag inte säker men något skumt är det, min biceps från muskelfästet vid armbågen och 3 cm upp ser under ett hårt armpass inbucklad ut:| ser skitkonstigt ut, ibland är den värre ibland är den bättre är BARA under träning:S i t.e.x skolan och sådär har kompisar sagt att den ser normal utvad ska jag göra?
MVH
Lars Berglund wrote:Är det inte delningen du ser då??Ser det ur nåt såhär?
Det är det garanterat. Min biceps blir platt istället för peakad när jag har pump i den. Ser helskumt ut.
28 augusti, 2008 at 20:25 #498854Anonym anvandareMemberAdam08 wrote:vet inte säkert, men något skit är det tror jag det kommer och går ibland är den inbucklad väldigt mycket ibland väldigt lite men det ser ut sådär från den vinkeln faktistDet är helt normalt, bicepsmuskeln har två ”huvuden” kan man säga, det är med alla säkerhet delningen mellan dem du ser, ta ett kort när du tränar och lägg upp!
28 augusti, 2008 at 20:26 #498855Anonym anvandareMemberBicepsen består ju utav 2 muskelhuvud och 2 muskler, förmodligen är det delningen mellan musklerna du ser.
28 augusti, 2008 at 20:26 #498856Anonym anvandareMemberokej det ska jag, men 1 gång efter träningen när jag inte hade något pump i den så blev detsådär samma grej tror ni ?
28 augusti, 2008 at 20:27 #498857Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Det är helt normalt, bicepsmuskeln har två ”huvuden” kan man säga, det är med alla säkerhet delningen mellan dem du ser, ta ett kort när du tränar och lägg upp!Haha, du va 1 minut före mig!
28 augusti, 2008 at 20:29 #498858Anonym anvandareMemberska ta en bild när jag tränar biceps och lägga upp den, men är det inte konstigt då att ibland är den större och ibland mindre med endå samma slags träning ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.