Blir aldrig frisk

Home Forums Skador och rehabilitering Blir aldrig frisk

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej,
    Hur länge ska man vänta innnan man går till vårdcentralen för förkylning, eller förkyld vet jag inte heller om jag vill kalla det men nånting är det. Är inte speciellt snuvig, ingen hosta och inte ont i halsen, men jag har feber. Inte mycket, men man känner i kroppen att det är nåt. Var först sjuk en vecka, samma sak inte mycket feber men mådde inte bra så jag vilade. Kände mig bättre men väntade ändå någon extra dag för att vara säker. Tränade två gånger förra vecka och det gick hyfsat, fick grym träningsverk men annars ok. Blev sämre igen i helgen och har känt mig risigt efter det, vet inte ens om jag har feber men det är nåt som inte är rätt alla fall…Börjar bli så j*vla less på det här :frust: . Opererade bort halsmandlarna i höst (bland det jävligaste jag gjort) och trodde att allt skulle bli bra, har pratat med många som inte har varit förkyld en enda gång. Men inte blev det så för mig inte :(

Blev en riktigt gnälltråd det här, men jag blir bara så less. Är hellre riktigt sjuk 3-4 dagar och sen går det över, istället för så här. Men dom sista åren har det alltid blivit så här, och det kan ta flera veckor ibland månader innnan jag blir frisk. Måste göra nånting riktigt fel

Äter du mycket omega-3? Om svaret är ja; håll upp med det ett tag. Om du redan har ett nedsatt immunförsvar så kan omgea-3 nämligen sänka det ytterligare istället för att stärka det.

Äter ingen omega-3 alls förutom det jag får i mig på naturlig väg…Försöker också få i mig bra med grönsaker, tar även en multivitamintablett om dagen

Jag kan inte säga vad du ska göra, men jag kan säga att jag haft/har precis samma i vår.
    Inte direkt några sjuksymptom annat än enorm trötthet och att man bara känner att det är något. Jag har också hört många andra som har/haft likadant, så det kan ju vara något som går helt enkelt..

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.