- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Bristning i en ryggmuskel?
Hej på er.
Nu är det såhär att jag har åkt på en liten känning i ryggen skulle jag tro att det är. Möjligtvis nacken. När jag vrider huvudet för att titta åt sidan så gör det ont en bit ner på ryggen. elelr egentligen är det nacken skulle jag tro. Smärtan ligger iaf unigefär där ryggen börjar, precis intill ryggraden.
tränar ca 5 ggr/vecka och skulle väl behöva tips eller råd om vilka övningar man bör undvika eller om det går att köra vidare fast med lättare belastning?
Tips och råd från folk som vet vad dom pratar om skulle uppskattas.
Åhh ett perfekt svar. Rörlighten är nästan okej när jag titar åt höger. En liten känning bara när jag tittar rakt åt höger. När jag tuittar rakt åt vänster så tar det däremot mot mer, samt när jag tittar nedåt. Vet ju att det itne är någon stor skada, har haft liknande känningar innan men jag vill verkligen inte vila från trningen nu. är mitt inne i en riktigt bra träningsperiod. Det var väl det där sista jag ville ha svar på. Man kan alltså stretcha nacken även fast det gör lite ont? man gör det inte värre?
Sen kan jag ju lägga ihop 1+1 och förstå att jag kan fortsätta träna på gym sålänge man nkör övningar som inte gör ont i nacken.
Ok. tack så mycket för hjälpen boys!
Kör hårt!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY